Ο Zayn κλώτσησε δυνατά στο πρόσωπο τον Alan και είμαι αρκετά σίγουρος οτι άκουσα την μύτη του να σπάει.
<<Δεν επιτρέπω σε κανέναν να με κοροϊδεύει και να νομίζει πως απλά θα την γλιτώσει.>>
Μια ακόμη δυνατή κλοτσιά στο στομάχι ακολούθησε και με το ζόρι μπορεί να κρατήσει τα μάτια του ανοιχτά.
Αίμα έτρεξε απο στόμα του αλλά δεν λυπάμαι αυτόν τον μπάσταρδο.
Τον έπιασα απο την μπλούζα και τον σήκωσα όρθιο μόνο και μόνο για να τον χτυπήσω δυνατά στον τοίχο πίσω του. Το κεφάλι του χτύπησε με δύναμη και έπεσε πάλι κάτω.
Ο Zayn πήγε να τον ξανα χτυπήσει αλλά τον σταμάτησα πριν το κάνει.
Πέρασα το χέρι μου μέσα απο τα μαλλιά μου κάνοντας τα να πάνε προς τα πίσω, ιδρώτας κύλισε στο μέτωπο μου και αναστέναξα.
<<Σε προειδοποίησα για το τι θα ακολουθήσει και δεν με άκουσες, εσύ έφερες τον εαυτό σου σε αυτή την κατάσταση. Ήξερες που έμπλεξες απο την αρχή, δεν είσαι καινούριος σε αυτό, οπότε ξέρεις τι ακολουθεί έπειτα.>>
Έκανε την κίνηση να σηκωθεί αλλά χαμογέλασε αδύναμα μόλις ξανά έπεσε κάτω.
<<Δεν έχω τίποτα να χάσω Styles, απλά κάντο.>>
Πέταξε κάτι λεφτά στο πόδι του Zayn και αμέσως έσφιξε τις γροθιές του.
Προκαλεί την τύχη του, αλλά τον έχει αφήσει εδώ και λίγη ώρα.
Πριν προλάβω να κάνω κάποια κίνηση ο Zayn έβγαλε το όπλο του και τον πυροβόλησε κατευθείαν στο κεφάλι.
<<Γαμημένε μπάσταρδε.>>
Μουρμούρισε ο Zayn και γύρισε την πλάτη του σε εμένα. Αμέσως τον ακολούθησα και κρύψαμε τα όπλα μας πριν τα δει κανείς.
Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν νιώθει τίποτα για αυτούς τους ανθρώπους, αλλά ο Zayn και εγώ είμαστε ίδιοι, κανείς μας δεν νοιάζεται για κανέναν πέρα απο την "οικογένεια" μας, για αυτό αναλαμβάνουμε εμείς αυτές τις δουλειές.
<<Πάμε μέσα πριν μας δει κανείς, εγω θα πάω σπίτι με την Lydia.>>
Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί και μόλις φτάσαμε στο τραπέζι μας ο Zayn σταμάτησε απότομα και πήρε μια βαθιά ανάσα.
<<Τι κάνει αυτή εδω?.>>
Μουρμούρισε στον εαυτό του και προχώρησε.
Γύρισα το βλέμμα μου και είδα μια κόπελα στην ηλικία της Lydia πάνω κάτω, η οποία μόλις είδε τον Zayn αγρίεψε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Drug:Sober |H.S|
Fanfic(Sequel to Drug |H.S|) Μετά απο πολλούς τσακωμούς και έναν καλοστημένο θάνατο, η Lydia και ο Harry τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν μια απρόσμενη απαγωγή και τον για χρόνια κολλημένο μαζί της Jason. Αυτή πρέπει να αντέξει κάθε εξευτελισμό και τον ψυχικ...