Chapter 19

1.2K 96 85
                                    

<<Έφερα τις εργασίες, ολες.>>

Είπα στον Louis λίγο πριν ξεκινήσει το μάθημα.

<<Νωρίς νωρίς βλέπω.>>

Είπε ειρωνικά σε μένα και στριφογύρισε τα μάτια μου, κάπως ετσι αντέδρασαν και οι άλλοι καθηγητές επίσης.

<<Μην τολμήσεις και της ξανά μιλήσεις ετσι.>>

Του μίλησε απότομα ο Harry, όπως και στους προηγούμενους καθηγητές επίσης. Με την διαφορά οτι οι άλλοι δεν έλεγαν τίποτα, τον φοβόντουσαν.

<<Harry, ηρέμησε μας κοιτάνε ολοι.>>

Τον έσπρωξα ελαφρά με το χέρι μου αλλά δεν φάνηκε να δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό.

<<Δεν θα μου μάθεις εσυ τρόπους Styles, κυρίως μέσα στην τάξη μου.>>

Ο Louis ύψωσε την φωνή του σε αυτόν και αν δεν κρατούσα τον Harry ειμαι σίγουρη πως θα του είχε ήδη ορμήσει.

Ολα τα βλέμματα ήταν πάνω μας για ακόμα μια φορά.

<<Ω μα νόμιζα οτι το εχω κάνει ήδη, χρόνια πριν?.>>

Και αυτο ήταν το τελικό "χτύπημα".

Ο Lou χτύπησε το χέρι του στην έδρα και ο Harry έσπρωξε την καρέκλα του πίσω και σηκώθηκε όρθιος πλησιάζοντας τον.

<<Συμμαζέψου σου Styles, αλλιώς θα αναγκαστώ να σε συμμαζέψω εγω, και δεν νομίζω να το θέλεις.>>

Με δουλεύουν έτσι?. Τι παθαίνουν στα καλά καθούμενα?.

Όλοι με κοιτούσαν ερωτηματικά για το τι γίνεται αλλά κοιτούσα το ίδιο μπερδεμένα με αυτούς.

<<Σοβαρά Tomlinson? Για προσπάθησε να σε δούμε.>>

Ο Harry έκανε ακόμα ενα βήμα κοντά του και πριν προλάβει να πλησιάσει κι αλλο ο Zayn πετάχτηκε από την θέση του και τον τράβηξε πίσω.

<<Ηρεμήστε κάνετε σαν 5χρονα και δεν είστε.>>

Είπε ο Zayn αρκετά νευριασμένος μαζί τους.

Ο Harry γύρισε στην θέση του οπως και ο Zayn, ενώ ο Louis ξεκίνησε να γράφει στον πίνακα.

<<Ώστε είναι αλήθεια οτι είστε φίλοι?.>>

Πετάχτηκε ενα παιδί της τάξης μας αναφερόμενος στα αγόρια.

<<Κοίτα την γαμημένη σου δουλειά εσυ και μην τολμήσεις και μου ξανά μιλήσεις.>>

Οκαυ. Ο Harry σήμερα είχε παραπάνω νεύρα απο οτι έχει κάθε μέρα, τι σκατα έγινε?.

<<Σ.. Συ.. Συγνω.. μη.>>

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now