Chapter 25

960 97 22
                                    

Το κουδούνι χτύπησε και ο δυνατός ήχος μας έκανε όλους να βγούμε εξω απο τις ταξεις, αγανακτισμένοι και χαρούμενοι που τελείωσε αυτη η σχολική μέρα.

Το να κάνεις ασκήσεις και να συμμετέχεις στην τάξη δεν είναι πλέον το καλύτερο μου, αλλά πρέπει αν θέλω να σπουδάσω.

<<Θα σε πάω στον μπαμπά σου κατευθείαν?.>>

Ρώτησε ο Harry μόλις έφτασε δίπλα μου μαζί με τα παιδιά.

<<Ναι.>>

Απάντησα και πήγα να ξανά μιλήσω, μέχρι που όλοι σταματήσαμε ακούγοντας μια χαζοχαρούμενη σπαστική φωνή να μιλάει και τα παιδιά με κοίταξαν.

<<Θα άφηνα τον Harry να με πάρει όπου θέλει, όποτε θέλει. Είναι καυτός. Και αυτή η σκύλα πάντα τους καλύτερους αρπάζει.>>

Ίσως να απαντούσα σε αυτήν. Να της έλεγα πως ο Harry είναι μαζί μου και ο μόνος τρόπος για να την "πάρει" θα είναι απο τα χέρια μου όταν θα χτυπάω το πρόσωπο της στα ντουλάπια του σχολείου, αλλά δεν θα αντιδράσω έτσι, οχι τώρα.

Γύρισα προς τον Harry που με κοιτούσε αγχωμένος, τον έπιασα απο την κορυφή της μπλούζας και τον κόλλησα πάνω μου. Πρίν δω την οποιδήποτε αντίδραση ένωσα τα χείλη μου στα δικά του δυνατά και παθιασμένα, σαν να τον είχα χάσει.

Δεν άργησε να ανταποδώσει. Τοποθέτησε τα χέρια του στην μέση μου και κόλλησε πάνω μου ενω πρώτα με κόλλησε πάνω στα ντουλάπια.

Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και άνοιξα το στόμα μου, χωρίς να χάσει χρόνο ακούμπησε την γλώσσα του στην δική μου και το αποδέχτηκα ολο αυτό ευχάριστα.

Τον έσπρωξα ελαφρά και απομακρύνθηκε απο το πρόσωπο μου. Ακούμπησε το μέτωπο του πάνω στο δικό μου και προσπάθησε να ηρεμήσει την αναπνοή του όπως και εγω.

<<Θα πω ψέματα αν πω οτι δεν μου άρεσε αυτή η "διεκδίκηση" μπροστά σε όλους. Όμως πρέπει να φύγουμε.>>

Πέρασα το χέρι μου μέσα απο τα μακριά του μαλλιά και του έδωσα ακόμα ενα πεταχτό φιλί.

Έμπλεξα τα δάχτυλα μας μεταξύ τους και συνεχίσαμε να προχωράμε προς την έξοδο, όμως πριν βγούμε τελείως γύρισα προς την κοπέλα που μίλησε πριν και της έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι.

Έπρεπε να γνωρίζει απο πρίν.

<<Αυτό ήταν γαμάτο.>>

Φώναξε ο Zayn μόλις βγήκαμε έξω.

<<Σας σιππάρω τρομερά.>>

Drug:Sober |H.S|Where stories live. Discover now