8. část

3.1K 142 6
                                    

O měsíc později

Celý můj život nabral úplně jiné obrátky. Focení jsem se věnovala co nejvíc to šlo a Andree jsem konečně vysvětlila, že jedna a ta samá póza s našpulenými rty není vůbec svůdná, ale otravná. Hodně rychle si to s tím nakrucováním rozmyslela a konečně mi dala možnost, abych i její tvář zachytila z jiných úhlů a s jinými výrazy.

Co se Pardubic týkalo, já a Honza jsme se od toho natáčení, kdy mě donutil hrát tu pitomou hru, pořádně seznámili a padli si do oka. Moje návštěvy byly tedy pravidelné a když mi nevnutil peníze za focení, trval alespoň na tom, že mi bude proplácet cesty vlakem. Dokonce jsme nešli na oběd do McDonaldu, ale konečně mě vzal na tu slíbenou pizzu se sýrovým okrajem, do které jsem se opravdu zamilovala.

Moje znalosti týkající se YouTube se zlepšily - pokud šlo o Honzu. Říkala jsem si, že když už jsme takovou pomalu nerozlučnou dvojkou, bylo by fajn sledovat jeho videa. Hlavně ta, ve kterých jsem byla já, protože mi psal, že ta mají za poslední měsíc nejlepší sledovanost. Všechny zajímalo kdo jsem, odkud jsem a jak jsme se s Honzou poznali, což bylo logické, protože o mně nikdy nemluvil a najednou jsem se zjevila ve čtyřech jeho videích.

Byla sobota, skoro půl osmé večer, když jsem ležela v posteli s notebookem na břiše a upravovala nějaké další Honzovy fotky. Člověk by řekl, že už nám dochází nápady, ale popravdě na to tady byl on, který si vždycky něco vymyslel.

Leknutím jsem sebou trhla, když telefon vedle mě na nočním stolku zacinkal. Po rtech mi přeletěl malý úsměv, protože mi bylo jasné, kdo píše. Vždycky si vybíral ty nejnevhodnější doby na psaní. Buď jsem měla hodinu, nebo byl večer a já pracovala.

ment97: Asi se s tebou přestanu bavit.

Nechápavě jsem zamrkala na obrazovku. Hrabe mu? Naposled mi tohle řekl před týdnem, když jsme natáčeli další Cart Racer a já ho opět překonala.

carolphotos: Co je to tentokrát?
ment97: Naši jsou z tebe nadšení, ségra je z tebe nadšená a i Sára tě má radši než mě! Oni snad zapomněli, že jsem ještě pořád jejich syn!

Rozesmála jsem se na celé kolo.

carolphotos: To se u adoptovaných dětí může stát.
ment97: Ha, ha, ha. Brečím smíchy, vážně.
carolphotos: Chápu, máš parádní poker face a na dálku mě zabíjíš. Taky tě mám ráda.
ment97: Dobře, tím sis to možná trochu vyžehlila. Ale stejně by bylo skvělý, kdybych byl adoptovanej.

Zvedla jsem hlavu od obrazovky a nechápavě se podívala na stěnu před sebou. Cože?

carolphotos: A důvod, proč by to bylo skvělý?
ment97: Protože už bys mě s tím nemohla šikanovat :D
carolphotos: Nevím, kdo první přišel s tím, že mí předci jsou hobiti!
ment97: JSI MALÁ, TAK UŽ TO POCHOP!
carolphotos: Ne všichni mají dva metry, TAK UŽ TO POCHOP!
ment97: No jo...
carolphotos: Jo, tak pozdravuj rodiče, ségru i kočku a neotravuj mě, když se snažím pracovat!
ment97: Hm, abys nebyla za chvíli adoptovaná ty. NAŠI BY TĚ ADOPTOVALI RÁDI! Prej jsi pro mě dobrej příklad slušnýho chování. Jako bych byl neslušnej...
carolphotos: Tak to moje mamka má na tebe opačnej názor. Prej mě kazíš :D
ment97: To jde ještě víc? O:)

Zamračila jsem se na telefon. Koledoval si.

carolphotos: Bože, Honzo!
ment97: Kájo?
carolphotos: Všechny tvoje fotky...
ment97: Co s tím?
carolphotos: Smazaly se!
ment97: COŽE?!
carolphotos: NESMAZALY, ALE JESTLI MĚ NEPŘESTANEŠ SRÁT, SMAŽU JE MOC RÁDA!
ment97: Mám tě rád! <3
carolphotos: Dobře, tím sis to možná trochu vyžehlil <3

Culila jsem se na obrazovku a dokola četla ty dvě poslední zprávy. Cítila jsem, jak se červenám a i když mě nemohl vidět, stejně mi bylo trochu trapně.

***

Trochu přeskakuju, já vím 😄 Chtěla jsem to jenom trochu urychlit, nechci, aby tahle povídka měla tisíc kapitol (což bych byla fakt dobrá, kdybych to vymyslela, už teď mi docházej nápady) 😂 Pokud máte někdo nápad, jak by se to mohlo vyvíjet mezi Honzou a Kájou, NAPIŠTE DO KOMENTÁŘŮ!🙏🏻 Ale hlavně žádný trágy jako smrt nebo sebevražda, OK?! 😂

Btw, už jste četli WICKED GAMES? 📕 Novou povídku najdete na mém profilu! ⬆️⬆️⬆️ Za každé přečtení a hodnocení budu ráda! 💚

PS: Taky v těchto vedrech umíráte?

Beth x

Unknown boy |MenT| [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat