Ahoj všichni!
Tohle není nová kapitola a omlouvám se všem, které jsem tím zklamala, ale s psaním Unknown boye to dost souvisí.
Píšete mi nespočet komentářů a soukromých zpráv, kterých si samozřejmě moc vážím, ale je jich tolik (a všechny se stejným dotazem), že nestíhám odpovídat. Všichni se mě ptáte, kdy vyjde nová kapitola, jestli ještě vůbec někdy vyjde, popřípadě kdy už to teda jako bude. Naprosto vás chápu. I já byla naprdlá, když mi stáhli oblíbenou FF, kterou jsem milovala, a najednou byla pryč, ticho po pěšině.
Můj problém je ale úplně jiný. Nemám v plánu UB mazat a zároveň nevím, jak s tím naložit. Snažím se, opravdu se snažím psát, vymýšlet, tvořit (i když to tak nevypadá, já vím). Ale všechny mé dosavadní pokusy skončily v koši, protože s tím příběhem nejsem spokojená a vlastně už ani ztotožněná. Tehdy, když jsem to začala psát, jsem měla fůru času, s kterým jsem si mohla vytírat zadek. Měla jsem čerstvě po škole, navíc byly prázdniny a MenT byl jakousi drogou, od které jsem se nedokázala odpoutat.
Teď už tolik času nemám, pracuju, na MenTova videa se nedívám (vlastně ani na žádná jiná) a slibovat vám něco, co nejspíš nedokážu dodržet, prostě nechci. Dali jste mi spoustu rad, jak by se to mohlo vyvíjet dál, ale problém je v tom, že mě už skutečně nebaví to psát. Nemám žádné nápady, jak to zakomponovat, a kolikrát ani energii sednout k počítači a ťukat.
Naopak mám chuť tvořit něco nového, nebo pokračovat v tom, co jsem už dávno načala, ale potřebuju to trochu předělat. Nechci o vás přijít a zároveň vás nechci zklamat. Ale taky nevím, jestli byste stáli o něco nového, trochu jiného, co už tady je, ale potřebuju to ještě doladit.Šlo by o Wicked Games, ale úplně jinak, nový název, nový obrázek, jiné postavy, jiný příběh. Kompletně nový příběh. Mám pocit, že přesně to je místo, kde se můžu stoprocentně otevřít, vymýšlet takové věci, které se do Unknown boye nehodí, které bych tam v životě nenapsala.
Než s tím ale začnu, musím vědět jednu věc: měli byste o takový příběh zájem? Našel by se vůbec někdo, kdo by četl jiné věci než o MenTovi?
Určitě mi napište do komentářů vaše názory, podle nich se to bude odvíjet. Ráda se o tom s vámi pobavím a odpovím vám na nějaké dotazy, pokud samozřejmě budete nějaké mít.
►K dotazu, jestli vyjde další kapitola: nevím. Teď opravdu nevím. Nechci říkat, že ano, ale nechci říct ani ne. Třeba se někdy odhodlám a vážně něco vydám, nebo taky ne.
Moc děkuju těm, kteří to dočetli až sem. ♥
Beth xx
ČTEŠ
Unknown boy |MenT| [CZ]
FanfictionDevatenáctiletá dívka z Brna, kterou baví focení, dostane jednoho dne zprávu na Instagram od chlapce, jehož jméno ještě doposud neslyšela. Co se stane, až si napíší pár zpráv? Varování: V příběhu se zobrazují vulgarismy a sexuální scénky. Příběh je...