7×Cyrus×7

34 7 2
                                    

- Γιε μου πρέπει να πας να πάρεις την αδερφή σου από το σχολειό. Έχω δουλειά και δεν-"

- Πάω."

Φοράω το μαύρο τζίν μπουφάν μου που τόση ώρα στέγνωνε στο καλοριφέρ και αρπάζω την τσάντα μου.

Βγάζω από μέσα το κράνος και βγαίνω στην βροχή.

Η μικρή πρέπει να περιμένει εδώ και τρεις ώρες.

Έπρεπε να μου πει να άπω να την πάρω νωρίτερα.

Έλεος.

Ανεβαίνω πάνω στην μηχανή και βγαίνω από το πάρκινγκ.

Λίγα μέτρα μακριά βρίσκεται το δημοτικό.

Αφήνω την μηχανή στην είσοδο και μπαίνω μέσα τρέχοντας.

Απέναντι μου υπάρχει ένα παγκάκι και κάθεται το πιο γλυκό κοριτσάκι του κόσμου.

Τρέχει πάνω μου και γονατίζω για να αγκαλιάσουμε.

- Συγνώμη που άργησα μικρή." Της λέω και αφήνω ένα φιλί στο μάγουλο της.

- Δεν πειράζει. Δεν βαρέθηκα."

- Φυσικά και δεν βαρέθηκες. Σου άρεσε το νέο βιβλίο?"την ρωτάω καθώς κουμπώνω μέχρι πάνω τι αδιάβροχο μπουφάν της.

- Ήταν πολύ καλό. Έχεις άλλο?"

- Φυσικά και έχω. Μισό λεπτό να υπογράψω και φεύγουμε. " Της λέω και σηκώνομαι.

Περπατάω μέχρι το γραφείο της διευθύντριας και μπαίνω μέσα αφού χτυπήσω την πόρτα.

- Καλησπέρα. Ήταν να υπογράψω για την Selene." Λεω και η διευθύντρια μου δίνει το γνωστό χαρτί.

- Κύριε Morganstein, ισως θα θέλατε να καθίσετε. Έχουμε να συζητήσουμε κάτι." Μου λέει και για μια στιγμή παγώνω.

- Έγινε κάτι με την μικρή? Υπόσχομαι δεν θα το ξανακάνει." Λέω και κάθομαι στην καρέκλα απέναντι της.

- Όχι. Φυσικά και όχι. Η αδερφή σας είναι ένα αγγελούδι. Αλλά ναι έχει να κάνει μαζί της."

- Σας ακούω." Ανακοινώνω και ξεροκαταπινω.

Δεν ξέρω γιατί περιμένω να ακούσω τα χειρότερα. Είναι η αδελφή μου που να πάρει η ευχή.

Το πιο αθώο πλάσμα στον κόσμο.

- Οι δάσκαλοι αλλά και εγώ μαζί έχουμε προσέξει πως η μικρή περνάει τον χρόνο του διαλείμματος μόνη της και στην τάξη κάθεται επίσης μόνη της. Εκτός από σήμερα, που ήρθε ένας νέος μαθητής στο σχολείο. Θα θέλατε μήπως να την βάλουμε στο πρόγραμμα με την ψυχολόγο μας?"

FADINGOù les histoires vivent. Découvrez maintenant