About last summer

36 6 0
                                    

- Είσαι μεγάλος μαλάκας Kenneth! Πως μπορείς να εμπιστεύεσαι τον πουστη τον Scalison και όχι τον αδερφό σου!?"του φωνάζω αγανακτισμένος πλέον με την όλη κατάσταση.

- Cyrus, κανε μου την χάρη και σκάσε! Είναι το τελευταίο πάρτι της χρονιάς. Πρέπει να ετοιμαστώ για το πάρτι. Αν δεν θέλεις να έρθεις καλώς. Μην μου τα προιζεις όμως και βγες από το δωμάτιο μου!!!" Μου φωνάζει εκείνος και χτυπάω την πόρτα πίσω μου καθώς πάω στο δωμάτιο μου.

Είναι τόσο ηλίθιος που νομίζει ότι ο καφρος ο Scalison είναι φίλος του. Και δεν με ακούει ότι και να κάνω!

Κοιτάζομαι στον ολόσωμο καθρέφτη. Μαύρο τζιν παντελόνι και λευκό μπλουζάκι.

Σιγά. Σε πάρτι του Scalison θα πάμε όχι στα καλλιστεία.

Βάζω λίγη κολώνια και βγαίνω από το δωμάτιο. Με περιμένει στην πόρτα με τα κλειδιά στο χέρι.

Φτάνω δίπλα του και πριν βγω έξω με σταματάει.

- Θα παω να πάρω με την μηχανή την Julie. Θα περάσει ο Nuka σε δέκα να σε πάρει.'' μου λέει και ανεβαίνει τρέχοντας στην μηχανή. Βάζει μπροστά και γίνεται καπνός μέσα στην νύχτα.

Η Julie ειναι η νέα του κοπέλα. Βγαίνουν εδώ και τρεις εβδομάδες και δνε το έχουν προχωρήσει πολύ το πράγμα, από όσο ξέρω τουλάχιστον.

Κλείνω την πόρτα πίσω μου και κάθομαι στα μικρά σκαλιά μπροστά στο σπίτι.

Μέσα σε λίγα λεπτά σταματάει μπροστά μου το γνωστό σαραβαλο τζιπ του Nuka.

Σηκώνομαι και περπατάω ως το αμάξι. Μπαίνω μέσα και η δυνατή μουσική με ξεκουφενει.

- Γειά σου Cy! Πάλι σε παρατεισε ο αδελφός σου?" Με ρωτάει φωνάζοντας για να ακουστεί πάνω από την μουσική.

- Όπως φαίνεται... Χαμήλωσε το!" Του φωνάζω και το χαμηλώνει.

Ξεκινάει και μας πιάνει το φανάρι.

- Θύμισε μου γιατί πάμε σε αυτό το πάρτι Nuka..." Ζητάω καθως χαζεύω έξω από το παράθυρο.

- Πάμε για να πηδηχτει ο αδερφος σου με την ξαδέρφη μου στα ντελουξ δωμάτια του Scalison... Κοίτα, ούτε και εγώ θέλω να πάω. Απλά κάνουμε το χατίρι του αδερφού σου για μια φορά." Λέει και αμέσως το φανάρι γίνεται πράσινο.

- Nuka, κάτι δεν πάει καλά. Το νιώθω. Ο Scalison κάτι σκαρώνει." επιμένω και σχεδόν έχουμε φτάσει.

- Ωραία. Το καταλαβαίνω ότι ανησυχείς. Θα τον έχουμε από κοντά αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Οκ?"

- Οκ."

Φτάνουμε και βγαίνουμε από το αμάξι. Πηγαίνω προς την μουσική και ο Nuk με ακολουθεί.

Ήδη στην αυλή υπάρχουν μεθυσμένοι έφηβοι που καπνίζουν και φασωνονται.

Τους προσπερνάμε και μπαίνουμε μέσα στο τεράστιο σπίτι του Scalison.

Η μουσική ακούγεται ακόμα πιο δυνατά εδώ και ο κόσμος είναι ακόμα περισσότερος.

Αλλά πρέπει να μείνω ψύχραιμος

Είσαι ασφαλής. Όλο αυτό θα ξεθωριάσει. Δεν κινδυνεύεις. Δεν σου τελειώνει ο αέρας. Ξεκινάς να χαλαρώνεις. Νιώθεις πιο ήρεμος. Όλα θα πάνε καλά.

Θυμίζω στον εαυτό μου μα αστραπιαία νιώθω κάτι να με τραβάει προς τα κάτω.

Και βρίσκομαι στο βρώμικο πάτωμα. Και με ποτοπατει ένα πλήθος τρελών.

Καποιος με τραβάει μακριά.

Ο Nuka.

Με σηκώνει και ξεσκονιζει την μπλούζα μου.

Όλα καλά μεγάλε μου. Ψυχραιμία.

Θυμίζω για άλλη μια φορά στον εαυτό μου και παίρνω μια βαθιά ανάσα.

- Μικρέ Morganstein! Δεν περίμενα ότι θα έρθεις!!!" Φωνάζει ο μαλάκας ο Scalison μέσα στο αυτί μου.

- Ούτε και εγώ" αποκρίνομαι και ο Nuka με χτυπάει στην πλάτη.

- Ο αδελφός σου είναι κάπου εδώ τρηγυρο με την δικιά του. Θα τον βρεις λογικά στους καναπέδες." Μου λέει και φεύγει μαζί με μια κοπέλα μακριά μας.

- Βρήκα την Sonya. Τα λέμε μετά σπόρε." Μου λέει ο τρελός φίλος μου και εξαφανίζεται μέσα στο πλήθος.

Πρέπει να βρω την κουζίνα.

Θέλω ένα ποτό.

Αφού ρωτήσω μερικά κορμιά που βρίσκεται η κουζίνα, την βρίσκω σχετικά γρήγορα.

Δεν έχει πολύ κόσμο, οπότε πηγαίνω και στήνομαι σε μια σειρά πέντε ατόμων, μπροστά από το βαρέλι με την μπύρα.

Λίγα μέτρα μακριά μου, πάνω στον πάγκο κάθονται δύο τύποι με ένα κόκκινο ποτήρι ο καθένας στο χέρι και μιλάνε η μάλλον προσπαθούν να μιλήσουν ψιθυριστά.

- Μαλακά Boork ο Morganstein θα πάθει την πλάκα του με αυτό που του ετοιμάζει ο Scalison."

- Άσε ρε. Θα είναι η φάρσα του αιώνα. Ο τύπος θα γίνει ρόμπα."

- Πάντα στα πάρτι περνάμε γαμάτα. Όλοι το ξέρουν πω στον κάλεσε μόνο και μόνο για αν του την στήσει με την κοπέλα του."

- Και το θα κάνουν τελικά?"

- Νομίζω πως ο Scalison θα πηδάει την δικιά του και θα το δείξουν στην μεγάλη οθόνη στο σαλόνι."

- Και αυτή δεν έχει θέμα?"

- Τι θέμα να έχει ρε μαλάκα το μεγαλύτερο τσουλακι του σχολείου!?"

Όχι.

Το ήξερα.

Το ήξερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Πρέπει να βρω τον Kenneth!

FADINGWhere stories live. Discover now