Το βρίσκω μετά από πολύ ώρα στους καναπέδες να φασωνονται με την τσουλα την κοπέλα του.
Με όση δύναμη έχω την τραβάω από πάνω του με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα.
- Τι στο διάολο κάνεις Cyrus!?" Με ρωτάει καθως τον σμπρωχνω προς το μπάνιο.
Σμπρωχνω πολύ κόσμο και αρκετοί μας πατάνε μα τελικά τα καταφέρνω.
- Άσε με!" Φωνάζει αφού τον χώσω μεσα και κλειδώσω την πόρτα πίσω μας.
Κάθομαι μπροστά στην πόρτα και εκείνος απέναντι μου.
- Σκάσε και άκου! Όλα είναι ένα ψέμα. Σε δουλεύουν!"
- Τι στον πούτσο μου λες?"
- O φίλος σου ο Scalison και η κοπέλα σου. Θα σε κάνουν ρεζίλι μπροστά σε όλο το σχολείο! Πρέπει να φύγουμε τώρα!!"
- Μην λες μαλακίες! Γιατί να το κάνουν αυτό?"
- Kenneth αγόρι μου, γιατί νομίζεις ότι σε κάλεσαν? Επειδή σε πάνε τρελά και θέλουν να αράξουν μαζί σου? Ή επειδή είσαι τρελό τυπακι και ανοίκεις στην παρέα τους?"
- Cyrus Σκάσε! Άσε με να βγω από εδώ."
- Η μήπως πιστεύεις πως η κοπέλα σου σε θέλει και σε αγαπάει. Θα μπορούσε να έχει οποιονδήποτε! Γιατί λοιπόν να διαλέξει εσένα? Είσαι ένα τίποτα για εκείνους. Άνοιξε τα μάτια σου!"
- Cyrus αρκετά! Άσε με να φύγω!" Φωνάζει μα δεν έχω σκοπό να σταματήσω. Όχι τώρα.
- Είσαι κορόιδο αγόρι μου! Σε δουλεύουν πάρτο χαμπάρι! Άνοιξε τα μάτια σου πριν να είναι πολύ αργά! Είσαι πολύ ηλίθιος αν νομίζεις ότι θα-"
- CYRUS ΕΊΠΑ ΣΚΆΣΕ!" Ουρλιάζει και με πιάνει από τον γιακά της μπλούζας μου. Με τραβάει προς το μέρος του και τώρα πια εκείνος έχει πλάτη προς την πόρτα.
Με σπρώχνει με δύναμη προς τα πίσω και πέφτω στο πάτωμα της τουαλέτας.
Εμμέσως ενας οξύς πόνος επικεντρονεται στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου.
Ακουμπάω εκείνο το σημείο και μόλις φέρνω το χέρι μου ξανά στο πεδίο όρασης μου προσέχω πως είναι ματωμένο.
Χτύπησα το κεφάλι μου στην λεκάνη. Και ήθελα να τον βοηθήσω.
Ο αδερφος μου είναι ο πιο δυνατός άνθρωπος που ξέρω. Με το μποξ ειδικά έχει γίνει τούμπανο. Μα ποτέ δεν θα με χτυπούσε. Και δεν το έκανε.
Πάντα με πλήγωνε με άλλους τρόπους.
- Cyrus εγώ δεν-"πάει να πει και να σκύψει προς το μέρος μου μα όχι. Δεν θέλω να ξέρω.
- Αστο Kenneth. Πάνε έξω να περάσεις καλά με τους άλλους. Ούτως ή άλλως ποτέ δεν με ακούς..." Λέω πικραμένος και πιάνω το κεφάλι μου.
Ζαλίζομαι.
- Cyrus δεν-"
- ΕΊΠΑ ΦΥΓΕ ΈΞΩ!" Φωνάζω και χτυπάω τα πόδια μου κάτω.
Δεν θέλω να μου μιλάει.
Δεν θέλω να με ακουμπήσει.
Έκανε την επιλογή του.
Καιρός να το λουστεί λοιπόν.
- Συγνώμη..." Τον ακούω να ψιθυρίζει καθώς ξεκλειδωνει και βγαίνει έξω.
Μένω για λίγο εκεί...
Μετά απλώς ψάχνω τα ντουλάπια για μια πετσέτα. Μόλις την βρίσκω την πιέζω κατευθείαν στο κεφάλι μου.
Δεν πονάει μα ζαλίζομαι.
Ποτέ του δεν ακούει...
Σκέφτομαι και βγαίνω έξω στο πλήθος.
Όλοι είναι μαζεμένοι στο τεράστιο σαλόνι οπότε πηγαίνω και εγώ εκεί.
Βρίσκω τον Nuka και στέκομαι δίπλα του.
- Τι έγινε?" ρωτάω και για λίγο δεν με προσέχει μα όταν το κάνει γουρλωνει τα κάστανα μάτια του.
- Τι στο καλό έπαθες?"
- Ο μαλάκας ο αδελφός μου. Αυτό έπαθα."
- Θέλεις μήπως να-"
- Καλησπέρα φίλοι και φίλες! Χαίρομαι που όλοι σας ήρθατε σε αυτό το πάρτι! Το τελευταίο πάρτι της σχολικής χρονιάς!" Λέει ο Scalison στο μικρόφωνο διακόπτοντας τον και όλοι ζητοκραυγαζουν.
- Για να κάνουμε λοιπόν αυτή την μέρα πιο σημαντική σας έχουμε ετοιμάσει κάτι ιδιαίτερο. Αλλά πρώτα, ας καλωσορίσουμε στο τραπέζι τον φίλο και αδερφό μου KENNETH!!" Φωνάζει και κοιτάζω προς την κατεύθυνση του αδελφού μου.
Πολλά παιδιά τον χτυπάνε φιλικά στην πλάτη και στους ώμους καθώς σκαρφαλώνει πάνω στο μεγάλο τραπέζι.
Χαμογελάει σαν να μην έχει γίνει τίποτα. Μόλις το βλέμμα του πέφτει πάνω στο δικό μου και αντικρίζει την σφιγμένη έκφραση μου, μαζεύεται κάπως, μονάχα για να ανοιχτεί ξανά στα επόμενα δύο δευτερόλεπτα.
- Λοιπόν. Για να μην μακριγορω, πάμε. ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΊΞΤΕ ΤΟ ΒΊΝΤΕΟ!!" Αμεσως από πίσω τους ανοίγει η τεράστια πλάσμα τηλεόραση και βογκητα ακούγονται ήδη.
Όλοι κοιτάζουν τρηγυρο γαι αν μάθουν τι συμβαίνει, μα εγώ ξέρω.
Και τον προειδοποίησα.
Και φυσικό δεν με άκουσε.
Μόλις το βίντεο ξεκινάει, η έκφραση του παγώνει.
Όλοι μεθυσμένοι γελάνε και δείχνουν με τα δάχτυλα τους την πελώρια οθόνη.
Εγώ όμως κοιτάζω μονάχα τον αδερφό μου και τα χαμόγελο του να σβήνει σιγά σιγά από το πρόσωπο του.
Δεν με άκουσε.
YOU ARE READING
FADING
Teen FictionΚάθε χρώμα στην μίζερη ζωή του είχε ξεθωριάσει εδώ και καιρό. Τίποτα δεν είχε νόημα. Η ζωή του ήταν απαίσια. Μα ποτέ δεν παραπονιόταν για αυτό. Γιατί ήξερε πως είχε κάνει κάτι κακό. Κάτι ανεπίτρεπτο. Τα κρατούσε όλα μέσα του και τα έθαβε βαθιά, για...