Bölüm 16

111 43 17
                                    


Multide Melodiciğim var. (Temsili)
Ay nasıl da ağlıyor ya yazık. Valla yazarken üzüldüm.
Neyse canım spoi vermeden kaçayım. Keyifli okumalarr

..................

"Sürprizz!"

Melek, Tunç ve Deniz ağaçların arkasından çıktığında tren görmüş öküz gibi onlara bakıyordum.

Bu salaklar yine beni tongaya düşürmüştü. Zaten iki dakika Melodi'ye huzur vermeyin. Her fırsatta reklam arası olarak damlayın.

"Kanka ahahaa var ya çok pis korktun." diyen Deniz'e ters bir bakış atarak ayağa fırladım.

"Ya bi s*ktirin gidin. Sizin yüzünüzden sevgilimle vakit geçiremiyorum."

Melek Tunç'a öldürücü bakışlar atarken aralarına girerek romantik bakışmalarına son verdim.

"Şşt ne oluyor yine? Neden kızgın boğa gibisiniz?"

Melek adlı İblis elindeki topu çocuğa fırlatarak sinirle bana döndü.

"Bu salak maç yapalım dedi. Ben de kabul ettim. Sonra da benden faydalandı."

"NEE?!" dediğimde Tunç kahkahalar atarak açıklama yapmaya başladı.

"Kanka abartıyor valla. Sadece eğildiği sırada yanağına bir buse kondurdum."

Bunlar bile bizden hızlıydı. Evren sağolsun sevdiceğimle vakit geçiremiyordum ki...

"Hadi ya ben sıkıldım. Evlere dağılalım. Yarın okul var zaten. Bunu düşünüp yatağımda ağlamak istiyorum."

Deniz'in isteği üzerine piknik faslını sonlandırıp eve geçme kararı aldık.

................

Deniz televizyonda en sevdiği diziyi izlerken Melek yeni aldığı inekli çoraplarıyla aşk yaşıyordu. Ben de bu iki salağı izliyordum. Sıkılmıştım.
Herkes kendi koltuğuna kurulmuş kendi halinde takılırken bu sessizliği Melek bozdu.

"Ya kızlar size bir soru soracağım."

Deniz merakla "Sor kanka." dediğinde yine bir hüsranla karşılaşacağımızı biliyordum. Sonuçta Melek bu.

"Arkadaşlar Bruno Mars'sa neden Dünyada yaşıyor?"

Sinirle ayağımdaki terliği kafasına fırlattım. İlk defa içimden birini öldürmek geliyordu. Yani işin anlamadığım kısmı bu salak ne çekiyordu da bu kafaya ulaşıyordu?

"Ay ben ölüyorum galibaa. Kalk ya kalk s*ktir git şuradan. Bir kaç gün de gözüme gözükme." diyebildim.

"Ayıp ediyorsun Melodi reyiz. Güzel espiriydi bence." demesiyle Deniz de  suratını buruşturdu.

"Ben kusup geliyorum bekleyin."

...............

"Melodii Sarp seni görüntülü arıyorr!"

Deniz heyecanla telefonumu uzatırken onun aksine panikle ayağa fırladım.

"Ayy oyalasanıza çocuğu. Ben de üzerime bir şeyler alıp makyajımı yapayım. Of ya dağınık ev topuzu mu kullansam yoksa yandan örgü mü?"

"Kanka saçmalama. Ne gereği var aç işte telefonu. Düğüne mi hazırlanıyorsun?" diyen Deniz ve arkamdan sinsi sinsi yaklaşarak yeşile basan Melek sağolsun istemesem de açmış bulunuyordum.

"Aşkım ya sonra mı konuşsak?" diyip suratımı elimle gizlemeye çalıştım.

"Niye ki? Dur tahmin edeyim makyajını sildin."

ÜÇ SİLAHŞÖRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin