Bölüm 17

136 36 19
                                    


Medyada Melodi'nin şirin ayıcığı yer alıyor. Keyifli okumalar ❤

*************

Meleğin Ağzından:

Melodi yere çökmüş içli içli ağlarken Deniz selpakları dağ gibi yığmış, nutella kutusunu da önüne bırakmıştı.
Tabi nutellayı ilk defa reddedince baya şaşırdık. Şahsen birazcık pişmanlık duyuyordum.

"Ay ben dayanamayacağım Deno. Bu burda bir saattir zırlıyor. Yazık ya." dediğimde Melodi masum masum bize bakıyordu.

"Ya bir şey biliyorsanız söyleyin."
"Y-yok kanka." dememle kapının çalması da bir olmuştu. Oh be Sarp eniştem hızır gibi yetişti.
Gerçi bu oyundan sonra hepimiz ölmüş de olabilirdik.

Koşarak kapıyı açtım.

Tam tahmin ettiğim gibi. Sarp, Buse ve Tunç ellerinde pastayla içeri damladılar.

Melodi bir köşede can çekişirken Sarp'ı karşısında görünce salya sümük ayağa fırladı. Türk filmlerindeki yavaşlatılmış kavuşma sahnelerindeki gibi birbirlerine koştular.
Ne kadar da romantik. Gözlerim kanıyor sanırım.

"Ya Sarp çok korktum... Sana bir şey oldu sandım."
Buse imayla öksürünce Melodi de sıçtığını sıvama girişimlerine başladı.
"Yani size bir şey oldu sandım."

Birazdan aramızda olmayacak olan Sarp enişteciğim konuştu.

"Aşkım bize bir şey olmadı. Sakin ol. Sana unutamayacağın bir anı bıraktık."

Tunç elindeki pastayla anırmaya başlayınca dikkatler o tarafa kaydı. Sonra da eşlik ettik.

"Mutlu yıllarr yengee.. Mutlu yıllar yengee.. Mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar sanaaa.."

Melodi sinirle kollarını gevşetti. Enişteye öldürücü bakışlar fırlatarak "Bir şey soracağım. Bir dakika ya bu silahlı adamlar, gizemler falan hepsi oyun muydu?" dediğinde ben ve Deno kafamızı çoktan öne eğmiştik. Halının desenleri de baya güzeldi...

Sonrasında Tunç ve Sarp açıklama yapmaya başladı. Gazaları mübarek olsun.

.....................

"Allah aşkına siz benim kankam mısınız düşmanım mısınız ya! Nasıl böyle bir oyun oynarsınız bana? Hele sen Sarp hiç konuşma. Yüreğime indi benim burada. Gelmiş şaka diyorsunuz. Şakanızı seveyim!"

Ben de diyordum çirkef Melodi nerede kaldı? Halbuki hep buradaymış.
Olaydan sıyrılmak için tabi ki herkesi satarak konuşmaya başladım. Şimdi onlar düşünsün. Melodi hepsini çiğ çiğ yiyecek.

"Kokoşum ya hepsi onların planıydı. Ben dedim yapmayalım, etmeyelim. Yazık olur dedim. Tutturdular sürpriz yapacağız diye." dediğimde sinirden kıpkırmızı kesilen kankam kendini koltuğa attı. Kimseyle konuşmuyordu şimdi de. Trip is loading...

Sarp kendinden emin bir tavırla elindeki paketi Melodi'nin yanına bıraktı. Yürek mi yemişti acaba?

"Ben de sevgilime makyaj paleti almıştım." demesi ve canım kankamın sırıtması bir olmuştu.
An itibariyle ortada küslük falan kalmamıştı. Makyaj lafını duyan Melodi gözleri ışıklar saçarken ayağa fırladı.

..............

Melodi'nin Ağzından:

"Ayy sen bana palet mi aldın? Yerim seniii."
Heyecanla ayağa fırlarken bütün sinirim geçmişti. Zaten istesem de bu salaklara küs kalamıyordum. Sevdiceğime heyecanla sarıldım.

ÜÇ SİLAHŞÖRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin