Evvett gördüm ki fazla duygusala bağlamışım kbnbmhk
Düzeltiyorum hemen neşemiz yerine gelsin ayol 😂❤Bölüm şarkısını da ekledim.
Keyifli okumalarr 💜
..........................
Meleğin Ağzından:
1 hafta sonra
"Buyur ne vardı?"
Tunç kapıda durmuş sanki hiç ayrılmamışız gibi planlarını anlatmaya devam ederken gözlerimi devirerek işaret parmağımı ağzına bastırdım."Sus ya. Senin konuşmaya hakkın yok. Sen insanı silikon sütyen askısı gibi yarı yolda bırakırsın!"
Deniz kahkaha atarak kapıya, yanıma geldiğinde hâlâ burnumdan soluyordum.
"Ya Melek al şu çocuğu içeri bir haftadır kapıda yatıyor, ben bıktım..."
İkisi koalisyon kurmuş bana oynuyordu. Besle Denoyu oysun gözünü...
Tunç'a ters bir bakış atarak kapıyı iyice araladım.
"İyi bari gir içeri."
Salonun ortasında oje süren Melodi bizi görünce duraksamıştı. Tam bir haftadır konuşmadığımız için dedikodu kotasını dolduramamış, haliyle agresifleşmişti.
Deniz'e dönerek "sağ eline oje sürebilen cindir!" dediğinde Deno kendisine yardım etmeye başladı.
"Kız Melo bir saattir bakım yapıyorsun. Kime bu süs?"
İkisi ojelenip gıybet yaparken Tunç'la bakışmaya devam ediyorduk. Bu gürültüde konuşamazdık. Ben de beyefendiyi alıp balkona geçtim.
"Anlat hadi." diyerek umursamazca sokağı izlemeye başladığımda derince bir nefes aldı. Heyecanlandığı belliydi. Bir hafta kapımda sürününce burnu sürttü finoşun.
Nihayet konuşmayı akıl etti."Kızım ya yetmedi mi bu küslük? Ben cezamı çektim."
"Buna ceza mı diyorsun sen?"
Bana yedi numaralı 'bezdum da!' bakışını atarak bir adım daha yaklaştı.
"Ya Allah aşkına hangi insan annesinin babası yüzünden öldüğünü anlatmak ister ki? Hangi insan babasının g*tünü toparladığını anlatır?"
"Lan ben senin sevgilindim!"
Cidden kudurtuyor beni. Hâlâ kendini savunuyor. Hadsiz terbiyesiz!
"İyi de konusu açılmadı." diyince ellerimi havaya kaldırarak dua etmeye başladım.
"Allah'ım şu çocuğa beyin... Sen konuyu biliyorsun. Amin."
"Güzelim ben seni üzmek istemedim. Yani tamam annemi çok özledim ama bu bir şeyi değiştirmez."
Eliyle kalbini gösterirken bir anda sesi titremişti. "Ben şuramdaki boşluğu sadece seninle dolduruyordum."
Bu sözleri iki saniye falan duraksamama sebep olsa da devam ettim.
"Tunç bu numaraları-" Dediğimde lafımı bölmüştü.
"Ben senin için dağları delerim kızım."
Böyle yaparak aklı sıra onu affetmemi sağlayacaktı. Salak mıyım ben? Yemezler!
"Ee niye delmiyorsun?" dediğimde sırıtarak iyice yaklaştı.
"Delmesine delerim de toki gelip ev yapar sonra."
İkimiz de aynı anda sırıtınca ufak çaplı bir bakışma yaşadık. İyice Türk filmi moduna girdim. Nayırr nolamazz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ SİLAHŞÖRLER
Roman pour AdolescentsÖncelikle buraya kadar geldiysen bu kitaba bir göz atmanda fayda var. Belki sen de bu kitaptaki herhangi bir karakterde kendini bulabilirsin... Melodi: Obur, müziksever, hayalperest ve makyaj bağımlısıdır. Melek: Uykucu, üşengeç, rahat ve ağzı bira...