Bölüme en uyan resim Medya'da yer alıyor :D Keyifli Okumalar ❤
Meleğin Ağzından"Lan Melodi ne yapıyorsun sen! Evlenmeden olmaz desene mal.. Hani anneannem evdeydi kadına ne yaptınız edepsiz herifler?"
Melodi bize ters bakışlar atarak domatese dönen suratıyla yanımıza geldi.
"Kanka didişirken şey oldu farketmemişiz yani sandığınız gibi değil. Bu arada anneannem erken gitti."
Valla bu kız adamı kudurturdu. Hem terminatör Fadik geldi koşun diyordu sonra da gitti diyordu.
"Ya ben boşuna mı uykumu bölüp okuldan kaçtım?" diyerek Melodi'ciğimin üzerine yürürken hanımefendi sevgilisinin arkasına kaçmıştı. Tabi beni kaçırmak için yüz tane adamın arkasına da saklansa fayda etmeyeceğini hâlâ anlayamamıştı.
"Enişteciğim çekil zarar görmeni istemiyorum. Melodi'yi sevip geleceğim. Sen otur keyfine bak."
Çocuk dediklerimden pek bir şey anlamasa da önümde inatla durunca aramızda bariyer olmuştu. Bir yanda Melodi bir yanda ben ve ortamızda canım eniştem evde at gibi tepinirken Deniz bize tiksindiğini belli eden bakışlarından atıyordu.
"Ya Melodi buraya gel uykumun intikamını almak zorundayım." diyip enişteciğimi köşeye ittirince Melodiyi yakalayabilmiştim.
Koltukta hunharca buna girişirken zilin çaldığını yeni duyabildim. Sonra ayağa kalkarak tipi orangutana benzeyen kankama döndüm. Sarp kapıyı çoktan aralarken "Kalksana lan eğlence yeni başlıyor saçını başını düzelt. İkinci talibin de geldi. Bir an önce birini beğen de everelim seni sonra evimizden s*ktir git." diyip olacakları izlemeye koyuldum.
Eren elinde duran buketleri göstere göstere içeri geçerken Sarp an itibariyle tıslamaya başlamıştı. Yine bir gerilim yine bir exın. En sevdiğim...
..............
Deniz'in Ağzından:
Melodi'nin hayranları eve girip çıkmaya devam ederken oluşacak kavga gürültüyü tahmin etmemek için salak olmak gerekirdi. Açıkçası bu seste ders de çalışılmıyordu.
Kitaplarımı toparlayarak sessiz sedasız evden ayrıldım. Okulun kütüphanesi benim için en ideal yerdi. Bekleyin beni test kitaplarım, bekleyin beni formüllerim ben geliyorum...Nihayet kütüphaneye girdiğimde bir iki kişi hariç pek de kimseler yoktu. Tam da bana göreydi. Sessiz, sakin, düzenli.
İlk olarak işe matematik testiyle başlamak istedim. Önce defterim sonra kitabım en sonunda da test kitabımı masaya bırakırken yanımdaki ultra inek dikkatimi çekmişti.
Benim iki dakikada okuyacağım metinleri çocuk on saniyede okuyup bir de çözüyordu. Sorularla resmen yasak aşk yaşıyordu.Ben de bir gaza gelip tam elime kalemimi almışken titreyen telefonum sağolsun dikkatim yeniden dağılmıştı.
053... 6745: Seni tv kumandasından, futbol topundan, pazar gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemiş miydim?
Numarayı anında kaydederek whatsapp profiline baktım. Allah kahretsin ki profil resmi yoktu!
Daha sonra dayanamayarak bir mesaj da ben attım.
Siz: Kimsiniz?
053... 6745: Öğreneceksin ama şu an olmaz. Bu arada test çözerken çok tatlı oluyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ SİLAHŞÖRLER
Novela JuvenilÖncelikle buraya kadar geldiysen bu kitaba bir göz atmanda fayda var. Belki sen de bu kitaptaki herhangi bir karakterde kendini bulabilirsin... Melodi: Obur, müziksever, hayalperest ve makyaj bağımlısıdır. Melek: Uykucu, üşengeç, rahat ve ağzı bira...