BÖLÜM 20

113 30 26
                                    

Keyifli Okumalar ❤

..................................................

Melodi'den Devam:

"Ya benim minnağım gelmiş. Çekilin ayol."

Kızları koca totişimle bir kenara savururken çalan kapıyı açmaya gittim.
Bir insan temizlik için bile sevgilisine yardım eder miydi?
Eğer Melodi Soykan gibi mükemmel bir sevgilisi varsa mecburen ederdi. Nihayet kapıyı aralayarak otuz iki diş sırıttım.

"Gençler içeri buyrun." dediğimde Sarp'cığım bana sarılırken diğerleriyle el sıkıştım. Onur da gelmişti. Sarışın, uzun boylu, hoş çocuktu. Ya bu Eros'un çirkin bir arkadaşı yok muydu?
Ergensiniz siz kendinize gelin azıcık sivilcelenin ya!

Sarp konuşana kadar çocuğu epeyce analiz ettim. Eğer Deniz Fırat'ı beğenmezse bunu ayarlarız. Fena mı cepte dursun.

Eros'a da bugün bir iyilik gelmişti. Oldukça sık iltifat ediyordu. İnşallah aldatmıyordur beni.
Melodi Soykan'dan kaçar mı? Eğer bir erkek sık iltifat eder olduysa bunun altında mutlaka başka bir sebep vardır. Bu da size tüyom olsun hanımlar. Bak hele iltifatlara bak!

"Bebeğim temizlik için fazla güzelsin."

"Biliyorum, biliyorum..." dediğimde ukala ukala sırıttı. "Fazla da mütevazisin."

"Öyleyim tabi.."

Aramızda geçen mütüş diyalogdan sonra Deniz'in komutu üzerine oturma odasında boy sırasına girdik. Yine ne isteyecekti acaba?

"Evet canlarım. Burada toplanmamızın çok ulvi bir sebebi var. Ama öncelikle aramıza yeni bir arkadaş katılmış onu tanıyalım."

Deno parmağıyla Onur'u göstermiş, kendisini tanıtmasını istiyordu. Eve gelen misafire bu yapılır mı be? Çay, kahve bile ikram edemeden emir komuta zincirimize katılmıştı.

"Ben Onur Aymaz. On yedi yaşındayım. Sizin okula yeni nakil aldırdım."

Hep bir ağızdan "memnun olduk Onur." diye bağırdıktan sonra konuya geri döndük. Deno anlatıyor, biz dinliyorduk.

"Melek ve Tunç siz balkonda halı silkeleyeceksiniz. Melodi ve Sarp siz de mutfağı toplayın, tezgahı silin. Onur sen misafirsin toz alsan yeter. Ben de yer sileceğim."

Bu duruma ilk itiraz eden tabi ki Melek oldu. Sanki iki saat önce bu çocuğa değil de çocuk buna sövmüştü.

"Deniz dötünü seveyim beni bu aliminyumla aynı ortamda bırakma!"

Tunç'tan da cevap gecikmedi.

"Denizciğim asıl ben rica ediyorum beni bu içine dağ keçisi kaçmış kızla aynı ortamda bulundurma."

Bugün üçünücü dünya savaşı çıkmazsa iyidir. Melek Tunç'a, Tunç da Meleğe böyle baktığı sürece bu husumet sonlanmazdı ki.

Nihayet Einstein'ımız Deno araya atladı.
"Bana bakın eğer birlikte olmak istemiyorsanız biriniz tuvaletleri temizleyecek."

Birbirlerine tuhaf bakışlar atan çifte kumrular nihayet orta yolu buldular. Samanyolu tv oyunculukları da oldukça göz yaşartıcıydı.
İlk replik Meleğindi.

"Denocuğum ben fark ettim ki aliminyumla harika bir ekip olduk. Ayrılmayalım hiç."

Sonra da Tunç girdi araya.

"Aynen Deniz ya ben de bu keçisiz asla temizlik yapamam zaten. Boşver tuvaleti. Pis tuvalet, kaka tuvalet."

.......................

ÜÇ SİLAHŞÖRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin