Bölüm şarkısı medyada. Keyifli okumalar 💕
MELODİ'NİN AĞZINDAN:
Allah'ım sana geliyorum...
Sabah'ın köründe bizi neden Melek'le sınıyorsun?Bu kız sabahları niye böyle manyak oluyor acaba süte gevrek yerine bonzai mi döküyor anlamadım ki?
Ders tabi ki matematik. Sevgili öğretmenimiz Salih Karakuş kendi çapında tahtaya bir şeyler çizerken Melek de yeni espirileriyle bize işkence ediyordu.
"Bir pil bir pile ne demiş kızlar?"
"Melek ya lütfen kimse kimseye bir şey demesin artık!"
Deniz arkasına dönüp Meleği azarlarken hoca hala tahtaya acayip şekiller çiziyordu."Ya durun son espirim zaten. Bir pil bir pile demiş ki 'biz please' "
An itibariyle Google'a girip en hızlı intihar yöntemlerini öğrenmeye karar vermiştim. Yetti valla.
Pılımı pırtımı toplayarak bir ön sırada oturan Deniz'in yanına uçtum. Ama nafile. Melek yine tam modundaydı. Tunç'la takılmanın yan etkileri işte.
"Lan durun bak bu sefer ki espirim harika. Zenciler kollarına bakınca ne görürler? KARAKOL"
"Artık bilim bile çaresiz kaldı senin bu mallığına" diyerek piç smile attıktan sonra Deniz'le birlikte anırmaya başladım.
Meleğin kafama vurması ve benim beyin kanaması geçirmem arasında beş saniyelik bir zaman farkı oldu.
Nihayet tenefüs zili çaldığında bizim sınıftaki davarlar bahçeye koşmuştu. Sevgili matematikçi de sınıfı terk edince çantamdan yastığımı çıkartarak kafamı koydum.
Kızlarla boş boş oturup etrafı izlerken Sarp'ın yeni arkadaşı Onur nefes nefese sınıfa daldı. Suratı kıpkırmızı kesilmişti. Yine bir b*kluk olduğu kesindi.
"Yenge koş koş! Sarp maçta sakatlandı!"
Ay benim sevdiceğim sakatlanmış!
Yazık ya çocuğa sabah sabah atar yaptım bir de.Panikle sıramdan kalkıp sınıftan ayrılırken futbol sahasına doğru depar atıyordum. Nihayet kızlar da bana yetiştiğinde bahçeye çıkabilmiştik.
Benden önce Melek çığırarak Eros'un yanına koştu.
"Lan Sarp enişte iyi misin?"Çocuk iyi olsa yerde mi durur? Allah şu kankalarıma beyin versin. Amin.
Peşinden Deniz çığlığı bastı.
"Ay kalk ama enişte yerler mikrop dolu."İki salak böyle çığırınca ben de çocuk ölüyor sanmıştım. Meğerse ayağını burkmuş.
"Nasılmış benim sevgilim?" diyip yanına çöktüğümde suratıma bakmamıştı. Harika! Kesin bana hala kızgın. Ben daha ağzımı açamadan Onur ve Tunç ikilisi de dibimizde bitmişti. Sarp'a kalkması için yardım edip sınıfına kadar götürdüler. Sonra da toz oldular. Kızlar da Erosla beni baş başa bırakmak için sınıfa gittiklerinde nihayet konuşmak için fırsat bulabilmiştik.
"Sarp ya hala mı atar yapıyorsun? Benim ponçik sevgilim bana kızmış mı?"
Çocuk suratıma bakmayı inatla reddederken her geçen saniye sinir katsayım tavan yapıyordu.
"Demek bir sevgiliniz olduğunu hatırladınız hanımefendi."
Al işte yine başlıyoruz.
"Sarp ben de bir insanım. Benim de nefes almaya ihtiyacım var. Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ SİLAHŞÖRLER
Teen FictionÖncelikle buraya kadar geldiysen bu kitaba bir göz atmanda fayda var. Belki sen de bu kitaptaki herhangi bir karakterde kendini bulabilirsin... Melodi: Obur, müziksever, hayalperest ve makyaj bağımlısıdır. Melek: Uykucu, üşengeç, rahat ve ağzı bira...