Park Jimin
Jimin egy 15 éves fiú, aki nagyon szeret táncolni. Jó tanuló, és kedves. Általában visszahúzódó személyisége van. Nem szereti ha valaki felemeli a hangját, jobban szereti a békét. Jiminek és anyjának el kellet költözniük, ezért ment át másik suliba, de ennek okáról nem szeret beszélni. Egyetlen barátja van Taehyung, akivel nagyon szívesen beszélget.
________________________________________________________________________________Kim Taehyung
A 16 éves Taehyung már kezdetektől az osztály tagja. Eleinte nagyon magának való volt, azonban az egyik menő srácnak hála megnyílt az osztályközösség felé. Ez a valaki nem volt más mint Jeongguk. Taehyung azóta figyel kinézetére, és nagyon jó kapcsolatot ápol Jeonggukkal, és a többi menő sráccal, így néha velük lóg, de nem a csapat tagja. Boldog lenne ha Jeongguk többet érezne iránta mint barát.
________________________________________________________________________________Jeon Jeongguk
Jeongguk, vagy becenevén Jungkook vagy Kook 10. osztályban jelent meg, és hamar a menő arcok köreibe férközött. Ő a legfiatalabb menő arc a maga 17 életévével. Legjobb barátja Hoseokkal szokott legtöbbször lógni, és néha Taehyuggal, akit TaeTaenak szeret becézni, mivel aranyosnak tartja a fiút. A lányok dőlnek utána, mivel nagy sport ember, és ezt nem is szereti tagadni. Mind ezek mellet ő szokta kitalálni a legtöbb csínyt a tanárok és a lázadók ellen.
________________________________________________________________________________Jung Hoseok
Hoseok vagy becenevén Hobi vagy J-hope. Már kezdetettől az osztály tagja. Hamar kiderült, hogy menő arc, ezért nagy népszerűségnek örvend nem csak az osztályban hanem az iskolában. Legjobb barátja Jin, akivel már általánosban is jóban voltak, azonban ez a barátság csak középiskola kezdete kor lehetett megint szoros. Hobi a maga 18 életévével a második legidősebb menő arc a suliban, de a lányok odáig vannak a mosolyáért. Minden esetre ő még is az új fiúval szemezget, és hiába három évvel fiatalabb szinte kisfiúról van szó Hobi nagyon szeretné meghódítani a kis szívét.
________________________________________________________________________________Kim Seokjin
Seokjin a legidősebb menő arca az osztályban a maga 20 életévével. Általános iskolában a szüleivel ki kellet mennie külföldre, és mivel Jin ez idő alatt nem tanult, ezért négy év vesztesként van most ebben az osztályban, de nem bántja, mivel így gyerekkori barátjával járhat egy osztályba. Jin egy jó tanuló, jó magaviseletű srác. Sokkal visszafogottabb és elővigyázatosabb mint a másik két barátja, de nem csak barátaira figyel oda, hanem mindenkire az osztályban, még a lázadókra is. Különös figyelmet fordít Namjoonra, aki csak ellöki magától. De miért?
________________________________________________________________________________Kim Namjoon
Namjoon, vagy utcai nevén Rap Monster az osztály egyik lázadója. Nem nagyon kedveli a sulit, bár ettől függetlenül jól tanul, de senki nem érti miért. Nam a kemény 18 évével egy fiatal lázadó. Szeret graffitiizni, rappelni. Lóg a suliból néha, meg otthonról is. Legtöbb idejét legjobb barátjával Yoongival tölti.
________________________________________________________________________________Min Yoongi
Yoongi, vagy utcai nevén AgustD. Az iskola legnagyobb lázadója. Nagyon híres az egy éjszakás kalandjai terén. 19 éves létére még nem nőt be feje lágya, ezért nagyon sokat lóg, de mint barátjának neki sincs baja a tanulással. Szeret gördeszkázni, vagy éjszaka járni az utcákat. Az utcán is páran már ismerik a nevét erős rappjei , vagy éppen balhéba keveredés miatt, de jelenlegi célja csak ágyba vinni a fiatal kis pinkit egy éjszakára.
YOU ARE READING
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanfictionA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...