Másnap reggel fáradtan keltem, ugyan is egy kéz ébresztgetett. Lassan kinyitottam a szememet, és Jin arca volt előttem.
-Hm... -fordultam meg a másik oldalamra, hogy békén hagyjon.
-Gyerünk ébresztő! -kocogtatta meg vállamat, amire megráztam a fejemet morogva.
-Hát oké! -mondta, majd felkapott menyasszonyi pózban a takaróval együtt. Neki dőltem mellkasának, és tovább aludtam, mert nagyon fáradt voltam. Éreztem ahogy visz engem, de a szoba nem ennyire nagy, így kinyitottam a szememet, mire azt láttam, ahogy a folyosón megyünk.
-Hmm... Hova viszel? -kérdezem mocorogva.
-Megmutatlak mindenkinek! -mondja, majd benyit egy ajtón.
-Jó reggelt! -mondta, mikor belépett, mire a két bent tartózkodó felén fordult.
- Jó reggelt! -nevetett Tae, és oda sétált hozzánk.
-Chim hát te? -kérdezte nevetve.
-Hmm... Hagyjatok.... -morogtam, mire Jeongguk is ide jött hozzánk.
-Olyan mint egy kis baba. -mondta mosolyogva.
-Én megyek, még elmegyek megmutatom Namjoonak is és a lányoknak. -mondta Jin, majd elindult ki.
-Ne már... Aludni akarok! -hisztiztem.
-Vár egy képet küldjünk Hoseoknak! -mondta Tae és egyből elő kapta a telefonját, majd le is fotózott minket.
-Oké most már mehettek! -mondta, majd tovább is indultunk és bementünk abba a szobába. A két bent lévő még aludt.
-Jó reggelt Namjoon! -szólalt meg mosolyogva Jin, amire az illető elkezdet ébredezni, majd furcsán nézet ránk.
-Mi a franc? -kérdezte nevetve, mire a másik mozogni kezdet, majd felkelt.
-Mit akartok? -morogta Yoongi fáradtan.
-Hmm.. Aludni akarok!~ -hisztiztem, és a takarót arcomra húztam.
-Milyen aranyos. -ült fel Namjoon.
-Rád hagyom, amíg elmegyek a lányoknak segíteni. Addig fel kell öltöznie! -mondta Jin majd hason fekve befektetett Namjoon agyába.
-Hé! Nem vagyok bébicsősz! -mondta kicsit háborogva.
-Lehet, de most az leszel! -parancsolt rá, amire Namjoon össze rezzent, majd némán végig nézte, ahogy Jin kisétált.
-Jól van! Gyerünk Chim kell fel! -csapot rá fenekemre.
-Hmm... Nem akarok... -motyogtam, és magamra húztam Namjoon takaróját is.
-Gyerünk Chim ne játssz! -mondta, de meg csóváltam a fejemet.
-Chim! -mondta erélyesen, és fel ültetett. Akkor látta csak, hogy könnyes a szemem.
-Hobit akarom... -motyogtam fáradtan, és szomorúan.
-Hobi nincs itt, viszont neked fel kell kelned! -mondta, majd felállt.
-Hobi... -mondtam ki szerelmem nevet, aki mellett akarok lenni.
-Hagyd már azt a fa szopót... Idegesít, hogy folyton csak öt emlegeted... -mondta Yoongi, de ekkor benyitott Tae.
-Tessék Chim! -nyújtotta át a telefont, amiben az én szerelmem volt videó hívásban.
-Láttam a képet! Bár az én karjaimban lettél volna. -mondta mosolyogva, mire megfogtam a telefont, és mosolyogva néztem.
-Hobi... -mondtam ki nevét, amire csak még jobban el mosolyodót.
YOU ARE READING
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanfictionA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...