Az osztállyal mai nap elmentünk a strandra. A fiúk egyből megrohamoztak egy nagy fa árnyékában lévő füves részt.
-Ez a hely király! -mondta mosolyogva Jeongguk, és lefeküdt a törölközőre.
-Kook! Bekened a hátam? -kérdezte Tae elővéve a naptejet, mert valljuk be... Nagyon meleg van és a nap is süt ám, de még hogy.
-Persze! -mondta mosolyogva, majd elvette a naptejet, és a kezébe nyomva egy keveset kezdte el bekenni Tae hátat. Barátom lehunyva szemeit élvezi, és látszik arcán, hogy nem úgy ahogy kéne.
-Csak le ne feküdjetek itt! -mondja Namjoon, aki pólóban és fürdő gatyában fekszik, és olvas valami könyvet.
-Ne mondjál ilyet! -csap rá a combjára Jin, amire felkuncogok, és körbe nézek, majd akkor megláttam Yoongit az árnyékban egyedül.
-Fiúk! -mondtam, mire mindenki felém fordult.
-Yoongi ide jöhet? -kérdeztem, amire mindenki furcsállva néz rám.
-Ugyan miért? Elvileg nem jöttök ki jól! -kérdezte értetlenül Namjoon.
-Azóta megbeszéltük a dolgokat! Kérlek! Olyan rossz nézni, ahogy egyedül ott áll! -mondtam, mire mindenki rá nézet, végül Jin sóhajtót.
-Rendben! -mondta, amire elmosolyodtam, és már indultam is mosolyogva felé. Yoongi hamar észrevette, hogy közeledek, majd elé érve meg fogtam kezét.
-Gyere hozzánk! -mondtam mosolyogva, amire némán engedte, hogy vezessem.
-Ne már... Miért hozod ide? -kérdezte Tae rosszalló pillantásokkal.
-Hagyjad TaeTae! -mondja nyugtatóan Jeongguk, amire hálásan mosolygok rá. Yoongit lehúzom a törölközőre és leültetem magam mellé.
-Mikor beszéltétek meg a dolgokat? -kérdezi értetlenül Namjoon.
-Tegnap, mikor elmentetek és ott maradtunk! -mondtam, mosolyogva.
-Ugye tudod, hogy Hoseok nem fog ennek örülni... -szólal meg Namjoon, amire Jin erősen megüti őt.
-Hülye! Örülnöd kéne, hogy végre nem gondol Hoseokra és nem depizik be, erre te felhozod... -suttogta Jin, de nem elég halkan, ugyan is mindent hallottam.
-Ha ennyire zavarok, akkor elmegyek... -áll fel Yoongi, de vissza rántom.
-Nem mész sehova! -vágom rá egyből.
-Wow! Yoongit érdekel, hogy mit gondolnak mások! Idáig is eljutottunk! -mondja csodálkozva Namjoon, amire az említett csak elfordítja a fejét egy rosszalló pillantásra.
-Inkább menjünk be a vízbe! -mondta mosolyogva Tae, és már futott is, majd visszapillantott ránk, pontosabban egy személyre.
-Jól van megyek! -futott utána mosolyogva Jeongguk.
-Ezek mi is lehetnénk... -motyogta mellettem Yoongi, amit csak én hallottam.
-Nos nem tudom hogy vagytok vele, de én is megyek a vízbe! Jöttök? -kérdezi mosolyogva Jin egy labdával a kezében. Nem is kérdés már jó pofát vág Yoongihoz, holott nem kicsit neheztel rá.
-Persze megyünk! Yoongi? -néztem mosolyogva rá, aki lassan felállt, majd elkezdet vetkőzni fürdőgatyára. Amint végeztem megragadtam karját, és megindultam vele a víz felé.
-Minket is várjátok meg! -kiabáltam, mikor megláttam őket, hogy már labdáznak.
-Akkor siessetek! -kiabál Jin, mire bele lépek a vízbe, de azonnal bele ugrok Yoongi karjaiba, aki értetlenül néz rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanficA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...