4.

293 44 1
                                    

Utolsó óránál járunk, ami nem más, mint tesi óra. Magamhoz vettem a tesi cuccomat, ami egy fehér pólóból, és egy rövid nadrágból állt, ez mellé még egy bő melegítőt is tettem be. Megindultam le Tae társaságában egészen az öltözőig, majd bementünk.

-Mond csak Jimin nincs kedved eljönni velem suli után a városba? -kérdezte, míg ledobta a tornazsákját a padra, majd elfeküdt egy másikon.

-Nem is tudom... -néztem magam elé, és letettem a szatyrot a padra.

-Na! Gyere már jó buli lesz! -mondta nagy mosollyal, ami nekem is mosolyt csalt az arcomra.

-Rendben! -válaszoltam mosolyogva. -De... előtte felhívhatom anyukámat? Biztos aggódni fog ha nem érek haza időben... -motyogtam, amire Tae bólintott. Hamarosan a többi fiú is megérkezett és elkezdtünk öltözni. Levettem a felsőmet, és rá akasztottam a fogasra. Hirtelen kapott el az érzés, hogy valaki figyel, így óvatosan megfordultam, és akkor Yoongi tekintettével találkoztam, ahogy ott ül a padon, és csak engem néz. Vissza meredve magam elé éreztem egy fokkal melegebb környezetet, majd felvettem a pólómat, és a nadrágomat vettem le, amire ugyan csak belém nyilallt egy érzés. Teljesen Levévé a nadrágomat fordultam meg, és akkor vettem észre a fél szemmel engem figyelő Hoseokot. Vajon miért vagyok olyan fontos nekik? Akarnak valamit tőlem? Vagy lehet csak elgondolkodtak, és véletlenül engem néztek közben. Igen biztos ez az oka. Hamarosan teljesen elkészültem, és felvéve a bő melegítőt ültem le. Vártam, hogy becsöngessenek, ami hamarosan meg is történt. A tanár ekkor kinyitotta az ajtót, és bejött.

-Szóval diákok hallottam, hogy van egy új taknyos az osztályban! -mondta, amire mindenki rám nézet.

-Szóval te lennél az! Gondolom nem kell bemutatkoznom. És gondolom te lennél akkor Park Jimin! -mondtam amire bólintottam.

-Jól van kölykök! Ezen az órán focizhatok! -mondta a tanár, majd a kezében lévő labdát Hoseoknak dobta.

-Akkor futás ki szarosok! -mondta, amire mindenki egyből megindult kifelé, míg én zavarban követtem őket.

-Valami baj van? -vette fel a tempómat Tae.

-Én nem tudok focizni... -motyogtam, amire csak el mosolyodót.

-Ne aggódj! Nem megy itt semmi tétre! -mondta, és visszament a többi fiúhoz. Kiérve a focipálya közepébe megálltunk. Szememmel egy biztos pontot kerestem a társaságban, de Hosoek éppen két fiúval beszélgetett, míg Tae éppen Jungkookal. Yoongit kerestem, de nem láttam sehol, majd megfordulva vettem észre a pálya szélén. Nem volt átöltözve. Ezek szerint ő nem tesizik.

-Rendben! Akkor két csapatra oszlunk, és akkor mi lenne ha picsáznánk! -mondta nagy mosollyal az egyik fiú, amire csak értetlenül néztem.

-Miii? -nézet ilyeten Tae.

-Rendben! -válaszolta egy másik fiú, végül mindenki bele egyezett.

-Akkor legyen két csapatkapitány! -mondta az egyik fiú.

-Hosoek! Leszek én az egyik! Te legyél a másik! -mondta, mire az említett bólintott. A fiú csapat két csoportra oszlott, mivel kemény tizenkét fiú volt az osztályból, ebből is egy hiányzott aki az osztály másik rossz fiúja volt, míg a másik ott állt a pálya szélén egy korlátnak támaszkodva. Így egy csapatba kerültem Hoseokkal, Jungkookal, Taeval, és Jinnel.

-A szabályok a következők! Ezeket megváltoztatjuk. Minden harmadik gól után a gólt lövő csapat kiválaszt egy tagot a másik csapatból, és ők szablyák meg a büntetést! -mondta, amire nagyot nyeltem. Remélem nem engem fognak választani...

Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]Where stories live. Discover now