-Igen? -kérdezi, míg csak nézem őket. Mind ketten olyan... édesek így... Kezem akaratlanul oldalaikra siklik, és feltűrve felsőjüket egészen mellkasukig simítok fel.
-Hobi... -néz rám csillogó szemekkel Jimin, majd kitolja nekem mellkasát, míg Yoongi megfogja kezemet és leveszi magáról, majd egyből felül. Yoongi azonnal felhúzza ülésbe JiMint, és mögé mászik, így ellőről és hátulról is bezártuk szegényt, de ő inkább csak ártatlanul mosolyog, mint aki nem tudja mi vár rá, pedig már most kéne sejtenie, hogy ő lesz itt megrakva két oldalról.
-Milyen kis édes! -mosolyodik el Yoongi, és azonnal leveszi Jimin pólóját, majd eldobva azt landol az ágy mellett. Hátulról átöleli, és fejét Jimin vállára teszi. Kezei lassan cirógatják Jimin bőrét, ahogy lassan felfelé halad mellkasához. Chimie szemei lassan lecsukódnak az érzésre, míg Yoongi lassan eléri kis kavicskáit, és mind kettő ujjai közé véve kezdi el óvatosan morzsolgatni. Jimin azonnal oda kapja kezét, de csak rá teszi őket Yoongiéra, nem akadályozza meg, hogy élvezettet okozzon neki.
-Hmmm... -élvezkedik a kis tündérke, és hátra hajtja fejét, ami rádől Yoongi vállára. Exem rám pillant, majd folyamatosan szemembe nézve nyal végig Jimin nyakán, de ahelyett, hogy féltékenységet éreznék, helyette csak még jobban beindulok.
-Bazd meg Yoongi... -sziszegem, majd közelebb megyek, és egy lágy csókot nyomok Jimin nyakára, majd lejjebb haladva kulcspontjára, és valamilyen furcsa ötlettől vezérelve Yoongi kézfejére is hintek egy puszit. Jimin csípője köré fonom karjaimat, majd kijjebb húzom, hogy kinyújtva lábait letudjam róla húzni a bokszerét az utolsó takaró anyagot. Yoongi is hátrább megy így Jimint ölébe fekteti, de nem hagyja abba azt amit csinál, és Jimin arcáról is csak gyönyör és élvezet olvasható. Néha fel sóhajt, vagy aprót nyög, míg teste aprókat remeg. Merev tagja elő is bújik a bokszer alól, amit azonnal kezelésbe veszek, és elkezdem verni neki. Chimie erre hangosabban nyüszít.
-Ti is... Ti is vetkőztetek... -szólal meg halkan, és próbálja kinyitni szemeit, de nem megy neki, az élvezettől amit nyújtunk neki. Yoongi azonban abba hagyja tevékenységét, és leveszi pólóját, majd eldobja.
-Amelyikünk előbb lesz merev az fog belé hatolni! -felelte Yoongi, majd kiszállva Jimin feje alól kezd vetkőzni. Egy ideig abba hagyok minden mozdulatot, ahogy figyelem apró testét. Törékeny és fehér porcelán bőrét, amit legszívesebben be mocskolnék szívás foltokkal és nyálammal. Lassan alul is teljesen meztelen lesz, és rálátásom nyílik fenekére, ami... hát.... MI A JÓ ISTEN! RÉGEN IS ILYEN JÓ FENEKE VOLT?! Yoongi azonban megfordul és meglátja, hogy nézem, ettől elfordítja fejét, de még így is látom hófehér bőrén a kis pírt ami megjelenik arcán.
-Ne bámulj mert idegesít! -morogja, majd visszamászik Jiminhez és elkezdi verni magának egy kis rá segítéssel. De őszintén nekem több se kellet mocskos gondolatok fejemben miképpen érném el, hogy Yoongi nevemet sikoltozza az ágyban... Ezek a gondolatok már kőkeményé tették tagomat és szerintem el is csöppentem.. Na fene... Elkezdtem én is vetkőzni, ami kicsit több időt vesz igénybe tekintve, hogy semmiről nem akarok lemaradni. Ahogy leszálltam az ágyról Yoongi egyből Jimin lábai közé mászott, és az éjjeliszekrényről elvet sokasítóval elkezdte tágítani őt. Jimin jól eső nyögései belepték a szobát, míg én lassan levetkőztem addig Yoongi már a harmadik ujjánál járt, de még fél mereven, míg én már álltam ott mint a cövek. Lassan Yoongihoz sétáltam és az ágyra mászva vállára simítottam, amire rám nézet, de egyből levezette tekintetét tagomra.
-Úgy érzem én hatolok belé! -mondtam, amire elfordítva fejét morgott valamit, majd elmászva Jimin lábai közül adta át helyét és visszament Chimie fejéhez, és háta alá be is tett egy párnát. -Arra mi szükség van? -kérdeztem míg tagomat Jimin bejáratához illesztettem, aki már azt sem tudja melyik dimenzióban van az élvezettől. Tagjából csak úgy szívárok előnedve.
-Hogy ne fájjon a háta, se semmi más... -morogja, majd Jimin arcára simított, aki vette a lapot, és kinyitottam száját, így Yoongi a szájába nyomta tagját. Aprót mordult, és egyik kezével Jimin nyakát kezdte el cirógatni, míg lassan elkezdet mozogni a kis tündérke szájában. Jobban szétfeszítettem Chimie lábait, majd én is lassan belé hatoltam csak hátulról. A kis fiú megremegett, és bele markolt a lepedőbe. Hangosan felmordultam az érzésre, de vártam még nem kezdtem el egyből mozogni benne. Csak figyeltem ahogy Jimin szájában eltűnik néhol előbukkan Yoongi nyáltól csillogó tagja, míg az exem élvezkedve mozgatta csípőjét néhol nyögéseket eleresztve füleinknek. Azonban Jimin elkezdet mocorogni alattam, és szép lassan elkezdet mozogni tagomon, így értettem a célzást, majd elkezdtem én magam mozogni benne. Jó érzés volt újra benne lenni. Finom puha popsijára simítottam, és megmarkolgattam közben őket.
-Milyen kis szűk! -morogtam, és kezeim lassan derekára siklottak és elkezdtem egy gyorsabb tempót felvenni. Egészen addig mozogtunk benne, míg el nem élveztünk. Nagyszerű érzés volt, majd mind ketten kihúzottunk belőle, de Jimin még nem ment el csak lihegett alattunk. Yoongi ekkor mellém mászott és tagjára hajolva kezdte szopni Jimint, aki sokkal nagyobb hangot adott ki mint eddig.
-Yoongi... Yoongi... -mondogatta nevét lihegve, miközben lecsukott szemmel élvezkedett. Exem haját markolta, míg én úgy döntöttem, hogy elfeküdve Jimin mellet kezdem el puszikkal belepni nyakát. Hamar el ment, és Yoongi minden cseppet lenyelt, majd Jimin mások oldalára dőlt. -F- Fiúk... -nyöszörgött kettőnk között és még csukott szemmel lihegett. -Köszönöm! -mondta ki, amire mind ketten felé fordultunk, és megfogtuk kezét.
-Ne aggódj Jimin visszajövünk és kiviszünk innen! -mondta Yoongi, és egy puszit nyomot Jimin kezére.
-Vissza? Most vigyük el! -mondtam felháborodva.
-Hoseok! Kamerák vannak itt! Simán megtalálnak! Csak úgy nem hozhatjuk ki! -mondta dühösen, majd felkelt és elkezdet öltözni. Egy ideig néztem, míg nem sóhajtottam egyet, és egy puszit nyomtam Jimin arcára.
-Visszafogunk jönni érted! Megígérem! -mondtam, majd elengedtem és én is elkezdtem öltözni. Jimin is lassan felöltözött, és megállt velünk szemben.
-Vigyázatok magatokra! -mondta egy halvány mosollyal, majd intett egyet és el is tűntünk az ajtón át.
Sziasztok! Tudom nem lett a legjobb és a végét nagyon durván lecsaptam. Még bőven kell gyakorolnom ezeket az írásokat, illetve még olvasnom se ártana hátha tanulok valami. XDD Szóval ez lett volna a hármas, remélem kíváncsiak vagytok hogy alakul tovább a fiúk története. :D
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanficA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...