27. +16

323 31 2
                                    

-Kicsim siess! -szól be a szobámba anyu, amire gyorsan magamra kapom a huszadik pólót, ami szerintem megfelel.

-Megyek! -mondtam és azonnal anyukám mellet termetem. Hiába voltam már Hobiéknál napokat egyszerűen aggódók, hogy mi lesz. Ezen a napon fognak találkozni a szüleink. Remélem anyu kedvelni fogja Hobi anyukáját, és ez fordítva is igaz lesz. Tömeg közlekedéssel indultunk el. Anyu nagyon csinosan öltözött fel és örülök, hogy ilyen fontosnak tartja ezt. A buszon folyamatosan vállán volt a fejem és úgy beszélgettünk. Hobiról és az iskoláról volt szó. Nem a jegyektől, hisz tudja, hogy jó tanuló vagyok. Nem a legjobb, csak az átlag, de anyu nagyon büszke rám. Örül, hogy suliba járhatok és talán belőlem több lesz, mint belőle ezért is vigyáz rám mint a szeme fenyéré. Nincs kétségem. Szeretem az anyukámat!

Lassan oda értünk a házhoz, és anyukám egyből becsöngetett. Léptek zajara lettünk figyelmesek, majd nyílt az ajtó. Hobi anyukája nyitotta az ajtót, és nagy mosolyra húzta ajkai.

-Szia Jimin! -köszönt kedvesen, majd kezét nyújtva bemutatkozott anyukámnak. Anyukám mosolyogva fogadta el kezét, és utána bementünk. Hoseok anyukája leülhetett minket a kanapéra, majd visszament a konyhába.

-Elnézést kérünk a fiam még nem készült el! -mondta Hobi anyukája vissza jőve egy tál süteménnyel. Amint letette az asztalra ő is helyet foglalt.

-Ugyan Jimin is teljesen be volt zsongva vicces látvány volt alsó gatyában látni, ahogy futkos a házban. -kuncogott anyu amire elvörösödtem.

-Anyu! -szóltam rá, de mind két anyuka nevetett.

-Chimie! -szólalt meg az ismerős hang, és amint megláttam tulajdonosát felpattanva rohantam hozzá. Egyből karjaiba zárt, én pedig elbújtam mellkasába.

-Milyen aranyosak! -szólalt meg mosolyogva anyu, amire azonnal megfordultam.

-Anyu ő itt a párom Hobi! -mondtam mosolyogva, amire Hobi előre lépve nyújtotta felé kezét.

-Örvendek Jung Hoseok vagyok! -mondta mosolyogva, majd kezét rázták.

-Örülök, hogy megismerhetlek! -mondta anyukám majd mindenki leült. Természetesen Hobi mellé ültem és hozzá bújtam ujjainkat össze kulcsolva.

-És mondja csak ha nem túl tapló kérdés mit dolgozik? -kérdezi meg anyukámat, Hobi anyja, amire ijedten kapom el a fejemet. Nem szégyellem, hogy prosti, de félek mit fognak szólni hozzá... Lehet Hobi elhagy emiatt... Azt nem akarom... Nagyon nem!

-Prosti vagyok! -mondja mosolyogva anyukám, amire beáll a csend. Rémülten nézek fel Hobira, aki ugyan csak meglepődött.

-Értem... És.. Szereti a munkáját? -kérdezi óvatosan Hobi.

-Őszintén szólva... Nem! -válaszolta sóhajtva az anyukám. Kérem adja Isten, hogy nem kezdi el részletezi az ügyfelek mit csinálnak vele... Elég otthon hallgatni...

-Sajnáljuk... -szólal meg Hobi anyukája szomorúan.

-De én szeretem anyut! -motyogtam, mire mindenki rám nézett. Mosolyogva néztem fel, amire mindenki elmosolyodott, ezzel feloldva a hangulatot.

-És mi van a suliban fiúk? -kérdezi Hobi anyukája.

-Hagyjad őket látszik nagyon menni akarnak! -legyintett mosolyogva anyukám, amire kínosan néztünk össze Hobival.

-Tényleg? -nézet meglepetten Hobi anyukája.

-Hát... Anyu... -vakarta tarkóját Hobi.

-Jaj akkor menjetek! -intett mosolyogva. Hobi egyből elkezdet húzni szobája felé.

-Mi? -néztem értetlenül vissza a két nőre.

-Aztán ügyesen fiam! Itt vagyunk a szomszéd szobában szóval hallani fogom milyen teljesítményt nyújtasz! -mondta nevetve.

-Hee?! -szólaltam meg hisztérikus hangon, mire mindenki elnevezte magát. Hobi behúzott a szobába, utána becsukva az ajtót nyomot neki a falapnak.

-Hobi... -suttogom, azonban ő csak átölelt, majd meg simogatta arcomat. Keze óvatosan cirógatta bőrömet, ami fantasztikus érzés volt.

-Hobi... -nyíltak el ajkaim, míg kezét nézte, ami lágyan cirógatott.

-Igen? -kérdezte, és lassan szemembe nézet.

-Miért hoztál ide? -kérdeztem megfogva kezét, és elemeltem arcomról.

-Beszélni szeretnék veled! -mondta míg ajkait néztem.

-Miről? -nyeltem egyet.

-U-kwonról... -motyogta, amire szemeibe néztem.

-Ki az? -kérdeztem meg komoly tekintettel.

-Nézd.. Én... -simogatta felkarjaimat és látszott rajta, hogy nehezen szólal meg.

-Kérlek Hobi... -fogtam kezeim közé arcát. -Mond el. Tudod, hogy szeretlek. -mosolyogtam kedvesen és egy apró puszit nyomtam ajkára. Óvatosan elhajoltam, míg ő lassan kinyitotta lehunyt szemeit.

-Nem akarom, hogy elmozdulj mellőlem... Féltelek! -mondta, majd ő hajolt ajkaimra. Óvatosan érintette össze ajkainkat, mintha attól félt volna, hogy eltörök. Ölelésbe húzott, míg én kezeimet mellkasára csúsztattam. Óvatosan mozgatta ajkait, míg lehunyt szemmel élveztem, és csókoltam vissza. Kezem lassan vállaira csúszott, hogy testemmel hozzá simuljak. Elváltunk én pedig eleresztettem egy sóhajt. Fejemet lehajtottam, és neki döntöttem vállainak.

-Hobi... -motyogtam, míg ő hüvely ujjával simogatta hátamat.

-Hmm? -jött a válasz, amire felemeltem fejemet és kezeim fehér ingjének legfelső gombjára csúsztak. Lassan kigomboltam, és az anyagot óvatosan szét húzva adtam egy puszit nyaka kezdetéhez.

-Chimie? Mit csinálsz? -kérdezte sóhajtva.

-Azt amire kint gondolnak éppen, hogy csináljuk. -feleltem és újabb csókot adtam nyakára.

-Chimie... Nem kell ezt csinálnod... -morogja, és megéreztem a kis dudort nadrágjában. Lassan elkezdem nyomni mellkasát, amit hagyott, így hamarosan lába találkozik az ágy szélével, és rá esetem ő pedig az ágyra. Hobi egy fájdalmasat nyögött míg ráültem csípőjére. Cipőmet ledobtam, és lehajolva csókoltam meg. Finom ajkait csókoltam, majd bele haraptam alsó ajkába. Kezeit combomra simította, és elválva tőle felegyenesedtem, és kezeimet öveire tettem. Lassan vezettem feljebb kezét, míg pólóm alá bújt keze.

-Hobi... A tied vagyok! -mondtam pírrel az arcomon, de amint ezt kimondtam azonnal alul találtam magamat. Hobi teljesen maga alá gyűrt és nyakamba temette az arcát. Elkezdtem remegni, mert legbelül féltem... Meg mindig idegen nekem ez, plusz ez lesz az első Hobival.

-Ne remegj, nem kell. -emelkedek el nyakamtól, és rám mosolygott.

-Hobi... -nézek rá ártatlanul, amire egy puszit kaptam az ajkamra.

-Eddig olyan vad voltál. Mi történt? -kérdezi mosolyogva.

-Nekem ez még nem megy. -válaszoltam visszamosolyogva.

-Majd menni fog. -mondta biztatóan és arcomra simított, majd kaptam egy újabb szájra puszit.

-Elkényeztetsz. -válaszoltam neki a puszi után, és megsimogattam orrommal arcát.

-És ez baj? -suttogta, majd kaptam egy újabbat.

-Nem! -kuncogtam és átkarolva nyakát csókoltam meg. Hobi meglepődött, de bele mosolygott a csókba, és lassan végig nyalt alsó ajkamon, amire leejtettem államát így nyelve felfedező útra indult számban. Amint megtalálta érzékszervemet egyből táncra hívta. Belé túrtam hajába, míg ő feljebb húzott az ágyon. Megszakította a csókot, és felhúzva pólómat kezdte el csókolgatni pocimat.

-Ne! -kuncogtam mert nagyon csikizett.

-Lejjebb haladják vagy feljebb? -kérdezték incselkedve. Gondolkodóba estem, és lassan bele túrtam hajába.

-Mi lenne, ha lejjebb mennél? -kérdeztem mosolyogva, amire kaptam egy puszit arcomra.

-Ahogy szeretnéd, de aztán hangosan nyögdécselj! -mosolygott el.

Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]Where stories live. Discover now