-Mi? Szereted? -nézek döbbenten.
-Igen szeretem őt... -mondta fejét elhajtva.
-Azonnal meg kell találnunk! -fogtam meg kezét, és komolyan szemeibe néztem.
-De hol keressük? -sütötte le szemeit Kook.
-Felhívom! A telefonja mindig nála van! -mondtam, de akkor rá jövök, hogy nincs is mobilam, hisz mindig anyutól kérem kölcsön, ha beszélni akarok Taeval.
-Mi a baj? -kérdezi kérdően.
-Nincs telefonom... -mondom tarkómat dörzsölve zavaromban.
-Akkor itt az enyém! -mondta és élő vette a telefonját, majd elkezdte ki keresni Tae nevét.
-Tudod a számát? -nézet fel kétségbe esetten.
-Igen! -feleltem majd le diktáltam neki Tae telefonszámát. Nem is habozott tovább egyből fel is hívta őt. Egyből megszólalt Tae csengő hangja egész közelről, én pedig elkezdtem keresni, hogy honnan jön a hang. Azonban ez nem sokáig volt hallható, mert Tae kinyomta Jeonggukot.
-Próbáld meg újra! -mondtam, mire Jeongguk azonnal felhívta újra. A zenét a WC-ből hallottam, mire azonnal kinyitottam. A csengés megint abba maradt, de most legalább van egy elég szűk hely, ahol lehet.
-Előre megyek! -mondtam és megindultam a fülkékhez. Az elsőt azonnal kinyitottam, de nem volt benne senki. Lassan mentem tovább míg Kook folyamatosan a közelemben volt. Lassan kinyitottam a következőt, de megint senki. Meg indultunk a következőhöz, és így szépen egészen az utolsóig. Kookkal egymásra néztünk, majd lassan kinyitottuk az ajtót, és nem várt látvány fogadott. Egy random srác éppen Taet csókolta. Teljesen le fagyva néztük őket, amíg nem váltak el egymástól. A srác nagy mosollyal nézet ránk, míg Tae ijedten kapta a fejét félénk.
-Mi folyik itt? -kérdezi hitetlen arccal Jeongguk, míg én mégsem tudok szólalni.
-Srácok... Én... -kezdi el, de Jeongguk meg sem hallgatva viharzik ki.
-Jeongguk! -kiabálok utána, de mint aki nem hall. Szomorú, hogy ezt kell látnom... Taera kapom a fejemet, akinek szemei könnybe lábadnak.
-Jobb, ha elhúzol buzikám! -szól nekem az idegen srác.
-Tae... Mi folyik itt? -kérdezem a srácot figyelmen kívül hagyva.
-Nem hallod te kinyalt segít buzi!? -szólalt meg erélyesen, mire a mellettem lévő WC ajtó becsapódik nagy erővel, amire megugrok. Hoseok dühösen sétál oda mellém, majd magához ölel.
-Kit merészeltél buzinak hívni U-Kwon? -nézet faarccal Hobi az idegen fiúra. Várjunk... Ismeri őt?
-J-hope! Jó lenne, ha lekopnál mivel már nem kurogat téged AgustD ezért már nincs közünk egymáshoz. -válaszolta nevetve, amire össze szorult a szívem.
-Adok egy jó tanácsot! -lökte meg Hobi az idegen fiút. -Húz el amíg szépen mondom! -folytatta dühösen.
-Jaj de megijedtem! -mondta nevetve az idegen fiú.
-U-Kwon... -szólal meg egy másik hang, és Hobi mellet Namjoon áll meg. -Azonnal hord el a ronda pofádat innen! -mondta dühösen, amire az említett el mosolyodott.
-Rendben! -mondta majd felugrott az ablak párkányra.
-Még találkozunk cica baba! -küldött egy puszit még Tae felé, majd kiugrott az ablakon.
-Hobi... Ő ki volt? -bújok ijedten hozzá.
-Nem érdekes. Semmi baj Jiminie. -ölelt magához, és óvatosan ringatott.
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanficA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...