Amint átöltöztünk elindultunk Taevel vásárolni, úgy ahogy megbeszéltük. Idő közben felhívtam anyámat, hogy ne aggódjon. Először nem vette, fel majd egy kis idő után a harmadik csörgetésre vette csak.
-Szia anyu Jimin vagyok! -mondtam mosolyogva.
-Jimin! Hol vagy? Kinek a telefonjáról hívsz? -mondta rémülten.
-Nyugalom anyu! Tae telefonjáról hívlak! Tudom megígérem, de... -kezdtem bele, de félbe szakított.
-Ki az a Tae? Jimin hol vagy? Azonnal oda megyek! -mondta rémülten.
-Anya jól vagyok! Ne aggódj Tae a barátom. És tudom megígérem, hogy nem állok szóba senkivel, de 15 éves vagyok! Kérlek csak néha elmegyek velük a városba! -mondtam könyörgően, amire anyám a vonal másik végén egy hangosat sóhajtott.
-Rendben... De vigyáz magadra kicsim! Nem állsz szóba idegenekkel! Nem mész el senkivel! És sötétedés előtt haza jössz! -kezdte el mondani, amit megmosolyogtam.
-Rendben anyu! -mondtam és letettem, majd vissza adtam a telefont Taenak.
-Az anyukád mindig ilyen figyelmes? -kérdezi Tae, miközben besétálunk az áruházba.
-Igen! Mindig nagyon vigyázott rám! -mondtam mosolyogva.
-Értem... -motyogta, majd egyből megállított.
-Hé nézd! Oda menjünk be! -mondta, és rámutatott egy ruhaboltra, majd megfogta a csuklómat, és maga után húzott. Belépve a boltba elképedve néztem körül a pompán.
-Mi a baj Jimin? Még sosem voltál ilyen boltban? -kérdezi mosolyogva mikor meglátta az arcomat.
-Nem... Nem igazán. -motyogtam, majd beljebb húzott a boltban. Elkezdtük nézegetni a ruhákat meg is tetszett egy póló, ezért megnéztem az árát, de mikor megláttam azonnal vissza tettem és Taehoz mentem.
-Tae... Ez nagyon sok... -motyogtam mellette.
-Micsoda? -nézet rám értetlenül.
-Itt... Minden... -néztem körbe kétségbe esve.
-Ugyan ne aggódj, a szüleim fizetnek mindent! -mondta, majd bement a próba fülkébe, én pedig leültem. Kint várakoztam a fotelben, miközben Tae próbálta a ruhákat.
-Chim! -hallottam meg az ismerős hangot, és oldalra fordulva láttam meg Hoseokot, aki két farmert tartva a kezében nézet rám mosolyogva.
-Hoseok... -motyogtam értetlenül, amire mosolyogva állt meg előttem.
-Hát te? Mit keresel itt? -kérdezi mosolyogva, majd meghallja Tae szenvedését az egyik ruhával.
-Ohh már értem! -mondta, elmosolyodva, mire felkuncogtam.
-Jimin! Segítenél? -hallom meg Tae hangját, majd felállok, és oda megyek a függöny elé.
-Én elmegyek próbálni a mellettetek lévőbe! -mondta, amire némán bólintottam, végül bementem a fülkébe. Tae éppen egy pulcsival szenvedett. Körbe néztem a ruhán, hogy miért nem megy át a feje, mikor megláttam elől a gombokat, és azokat kigombolva már könnyű szerrel tudta átbújtatni fejét.
-Köszi! -mosolygott rám. -Amúgy... Hosoek van itt? -kérdezte, amire mosolyogva bólintottam. Kiléptem az öltözőből, és leültem vissza a fotelbe. Hamarosan Hoseok kijött, én pedig felkaptam tekintettemet a padlóról.
-Mond csak amíg Tae próbál, addig nincs kedved eljönni velem egy nagyobb méretért? -tette fel a kérdést mosolyogva.
-De van! -mondtam, és mosolyogva felálltam, majd megindultam vele a ruhák közé. Hamar megtaláltuk a kereset nadrág fajtát, majd egy nagyobb méretért kezdtünk el kutakodni. Amint meg lett elindultunk vissza. Idő közben észre vettem, azt a pólót, amit egyszer kinéztem magamnak. Ezt Hoseok is észre vette, majd megállított a póló előtt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek is meg nem is! [ YoonMinHope ]
FanficA 11. B osztály... A legproblémásabb osztály az egész iskolában. Folyamatos konfliktus van a "Menők" és a "Lázadók" között. Folyamatosan csinálják a cirkuszt. Míg Hoseok és társai imádnak csipkelődni, addig Yoongi és Namjoon szeretnek keresztbe...