|JÁ NEZAPOMÍNÁM|

1.5K 143 58
                                    

/9.8. 1993/

Slunce už vylezlo nad obzor, jeho paprsky se vkrádaly do oken pokojů. Všechny děti ještě spali, jenom dvojčata Weasleyovi se přivstali. Měli totiž ďábelský plán. Vkradli se do pokoje jejich mladšího bratra Rona, kde jejich bráška pochrupával společně s jejich sestřenicí Thaliou, Polly, Seamusem a Deanem.

V ruce každý měl liháč - různých barev - a vkradli se do pokoje, kde tyto děti spali. Fred i George museli svůj smích zadržovat, protože jim tento vtípek připadal velmi geniální. Nebyla v tom žádná kouzla, prostě jen blbě smývatelná fixa.

Fred se ujal Polly a načmáral jí na obličej fousky pro kočku. Seamusovi pod nos vykreslil nádherného knírka jako vystřiženého z nějaké francouzské společnosti. George zase Ronovi spojil obočí v jedno, což považoval za asi nejlepší nápad. Deanovi napsali bílým liháčem nápis Já miluju Romildu. Thalia se ovšem začala probouzet, takže ji nestihli pomalovat.

,,Co to..?!" sykla nechápavě a George přiložil svůj prst na ústa. ,,Georgi! Frede! Co to zase provádíte?"

To už vzbudilo Deana, který sám sebe viděl v zrcadle. Vyjekl a sáhl si na čelo. ,,Merline! Já vám zastřelím!"

Vykřiknutí Deana Thomase rozesmálo obě dvojčata a vzbudilo zbytek dětí, co ještě spali. ,,Co se tady děje?" protřela si oči blonďatá dívka. ,,Proč je tu tolik světla?"

Ron vyskočil na nohy a přišel blíže k zrcadlu, přičemž šlápl Polly na nohu. ,,Ne! Ne! Ne! Co to mám na čele?"

,,To je liháč!" vyděsil se Seamus. ,,Jde to smýt?!"

,,No počkej!" vyjekl Ron a utíkal za dvojčaty po schodech dolů. Ostatní děti Rona velmi rychle následovali. Jejich úprk zavinil velký hluk v podobě dupotu, jenž se rozléhal po celém domě. Dorazili do jídelny, kde už u stolu snídala Annabeth, Molly, Arthur a Percy.

,,Co se to tady děje?" okřikla je Molly Weasleyová a všechny děti najednou stáli jako přibité.

,,To Fred a George!" ukázal na ně prstem Ron a Thalia si všimla, jak je její mamka bledá jako smrt.

,,Mami? Děje se něco?" přerušila hádku paní Weasleyové a Rona a přešla ke své blonďaté mamce.

,,Nic, zlatíčko," pokusila se o úsměv. Moc se jí to nedařilo. Lia si všimla novin, položených na stole. ,,Jenom Anglii zasáhla jedna velmi děsivá novinka."

,,Co tím myslíš?" přivřela nechápavě oči a v domě nastalo ticho. Annabeth se sevřelo hrdlo a nemohla odpovědět, tak se toho ujal pan Weasley.

,,Z Azkabanu uprchl jeden smrtijed," hlesl Arthur a Annabeth zavřela oči. Doufala, že k tomuhle nikdy nedojde. Doufala, že tohle už nikdy nebude muset řešit. Ale očividně musela.

,,Cože?!" vyhrkla Polyhymnia a Thalii se rozbušilo srdce.

,,Jak je to možné?" nechápala hnědovláska, která netušila, jak blízko k tomu smrtijedovi má. ,,Vždyť ještě nikdy nikdo z Azkabanu neutekl."

,,Tomuhle se to povedlo," pověděla jim Molly ustaraně.

,,Musíme se teď všichni chovat opatrně," prohlásila Beth. ,,Nikdo nevíme, co můžeme od něj očekávat."

Nechtěla tohle říkat. Sama tomu nevěřila. Chtěla věřit, že je Sirius Black nevinný. Jenže za ty roky se jméno Sirius Black spojovalo jen se slovy jako zrádce, vrah, šílenec. Zvykla si na to. Brala ho jako ty podstatná jména, kterými ho nazývala. Nechápala, jak se mu to mohlo povést.

,,Zavolala jsem už vašim rodičům," vložila se do toho Molly a obrátila se na své hosty. ,,Esther, Cora i Alison si pro vás brzy přijedou."

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat