|MISTROVSTVÍ SVĚTA VE FAMFRPÁLU|

1.6K 136 127
                                    

/4.8. 1994/

Parta fanoušků famfrpálu se ubytovala v kempu, a vedle sebe stály tři stany. V prvním se ubytovala rodina Weasleyových plus Harry, v druhém Diggoryovi a ve třetím Annabeth, Hugo, Thalia a samozřejmě i Polly.

Přišel čas na pozdější oběd, kdy se všichni rozhodli, že rozdělají oheň. Thalia si sedla vedle Huga a sledovala, jak se odsunul kousek od ní. Hnědovláska si toho všimla a přisunula se zase blíže k němu. ,,Děje se něco, Hugo?"

,,Nic," zamumlal vyhýbavě zrzavý mladík a doufal, že se Lia s jeho odpovědí spokojí. Mýlil se, protože by to nebyla Thalia Blacková, aby to nechala být.

,,Odpusť si ty lži," pověděla mu otráveně a on si povzdechl.

,,Fajn, tak já ti to řeknu," tleskl rukama a podíval se jí do očí. ,,Prostě mi přijde, že na mě a mámu kašleš. Nejdřív sis odjela do Francie a pak ses vrátila a myslela sis, že bude všechno ok?"

Thaliu pohltilo teplo a vytřeštila oči. ,,Počkej, takže takhle ty to bereš?"

,,A jak bych to měl brát?" zkřivil pohled. ,,Vyměnila si nás za Blacka."

,,Já vás za nikoho nevyměnila," pohlédla mu do očí a chytla ho za ruku. ,,Pořád si můj bratr, jasné? Je jedno, že Beth není moje biologická matka nebo Fabian biologický otec. Vždycky si byl, seš a budeš můj bratr."

Hugo jí obejmul a pevně stiskl, protože tato slova ho opravdu zahřála u srdce. ,,A já jsem tvým bratrem strašně moc rád."

,,Lepšího bráchu jsem si nemohla přát," šeptla mu do ucha a on ji pustil.

,,Co tvoje blonďaté dvojče? Nějaké novinky?" zeptal se se zájmem zrzek a hnědovláska si povzdechla.

,,Brumbál mi na konci roku řekl, že se o to postará," povzdechla. ,,Doufám, že jsem tenhle úkol svěřila do správných rukou. Pravda je ale ta, pokud se táta nemýlí, tak je moje sestřička u nejsilnější víly, kterou kdy svět mohl poznat.. a to neznamená nic dobrého."

,,Ta de la Vito?" hádal mladý Prewett a hnědovláska si povzdechla.

,,Přesně ta," přisvědčila. ,,A ta se umí hodně dobře schovávat vzhledem k tomu, že ji nikdo neodhalil za těch třináct let."

°°°

,,Teď probíhá to mistrovství světa ve famfrpálu," oznámil všem při večeři hnědovlasý Felix. ,,Vsadím se, že vyhrají Bulhaři. Ten Krum prý hraje hodně dobře."

Chvíli bylo u stolu ticho, protože se Catherine odhodlávala říct to, co říci chtěla. ,,Když jsme u Británie," začala opatrně. ,,Budu moct jet do Bradavic?"

Sybil odložila příbor a upřela na blondýnku svůj výraz. ,,Hodně jsem o tom přemýšlela a udělala jsem si výzkum, co by mohl Albus Brumbál plánovat," začínala odpovídat. ,,A usoudila jsem, že by to mohlo jít."

,,Skvělý!" neudržela se Cat a vypískla.

Ovšem Eleanor, sedící téže u stolu, cítila z Sybilina výrazu, že tam bude nějaké ale. ,,Za předpokladu, že mi teď a tady slíbíš, že se budeš chovat nějakým způsobem."

Catherine se cítila být v takové euforii, že by jí pravděpodobně odsouhlasila asi absolutně všechno, takže poslušně kývala hlavou. ,,Až se jistě provdáš za nějakého bohatého Francouze naší úrovně, ráda podpořím myšlenku, že budeš chytrá a i s doporučením od Brumbála. Protože ač já mu tolik úcty nedávám, kouzelníci po celém světě ho uctívají, takže to na škodu nebude."

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat