/1.9. 1995/
Catherine pohltilo nepopsatelné horko. Až zhruba po pěti vteřinách si uvědomila, že by měla vstát a odebrat se ke své koleji. Všimla si, jak v sále nastalo ticho, protože nikdo neočekával, že by se dobrosrdečná Catherine Blacková dostala do Zmijozelu.
Blonďatá víla se tedy zvedla z dřevěné trojnožky a na chvíli zahlédla nechápavý výraz Albuse Brumbála. Následně zabrouzdala směrem k havraspárskému a nebelvírskému stolu, hledajíc podporu. Pokoušela se zaplout někam ke stolu, kde bude místo a posadila se na první místo, které se jí nabídlo.
Najednou se musela smířit s faktem, že právě sedí u zmijozelského stolu a její doposuď bílá kravata se změnila na zelenostříbrno. Vedle sebe najednou zahlédla nějakou blonďatovlasou dívku, která se na ní usmívala.
,,Nevydařila se kolej?" hádala dívka a Cat se na ní nechápavě podívala.
,,Ani nevím," povzdechla si nejmladší Blacková. ,,A kdo seš ty?"
,,Daphne Greengrassová," usmála se zmijozelka. ,,A nemusíš být kvůli tomu špatná. Zmijozel není tak hrozný."
,,Já si nemyslím, že je Zmijozel špatný," zabručela Cat. ,,Jenom jsem to nečekala."
,,A chytla si předsudky," ušklíbla se Daphne a Cat zavrtěla hlavou. ,,A já tě ani neviním, Cat. Hodně lidí to tak má, ale teď si jedna z nás a musíš s námi táhnout za jeden provaz."
,,Chápu to, jasné?" zavrčela trochu nevrle. ,,Prostě jsem čekala, že půjdu za ségrou do Nebelvíru a budu mít ve všech směrech klid."
,,Můžeme být kamarádky, jestli chceš," nabídla jí Daphne a Cat se na ní podívala, jako by právě spadla z višně. ,,Jsem si jistá, že tu nikoho ve Zmijozelu neznáš a pomocná ruka by se ti mohla hodit."
,,Nemyslím si, že to funguje tak, že si s někým řekneš, že budete nejlepší přátelé a prostě jste," prohlásila blondýnka, co právě zařadili do Zmijozelu, ,,ale díky za tvou snahu."
,,Blacková!" ozval se syčivý hlas a Cat naprosto přesně věděla, o koho se jedná. Vyklonila se a pohlédla tváři v tvář Dracovi Malfoyovi. ,,Že na moje slova došlo?"
,,Zalez, Malfoyi," zareagovala Daphne ještě dříve než Cat a na Draca to nějakým způsobem zabralo. ,,S ním si nedělej starosti, Cat, on je prostě takový. Ale jakmile se budeš chovat trochu jako Zmijozel, sklapne mu a bude tě taky brát."
,,Díky," pousmála se Catherine vděčně a při následující větě se uchechtávala. ,,Nejsem si jistá, jestli chci být součástí Malfoyovi partičky."
,,To nechce být nikdo," uchechtla se Daphne, ,,ale není špatné s nimi být alepsoň trochu za dobře."
,,Takže kdo z holek je u vás ve Zmijozelu nejvíc oblíbená?" zajímalo Cat.
,,Svojí popularitu si stále dobíjí Millicent Bullstrodeová a Pansy Parkinsonová," objasnila jí Pansy s úšklebkem. ,,Tyhle dvě jsou ty dvě neoblíbenější."
,,Thalia mi o prázdninách říkala, že ty jsi ale taky oblíbená," pověděla jí blodýnka a Daphne se trochu začervenala. ,,Prý jsi jedna mála ze zmijozelských, kteří jsou milí i k jiným kolejím."
,,No, pro tohle mě má hodně lidí rádo," uznala Daphne, ,,ale jinak to nijak více neřeším."
,,Díky, že tu pro jsi, Dee," pousmála se Cat a Daphne pozvedla obočí.
,,Dee?" otázala se. ,,Už pro mne máš přezdívku?"
,,Přesně tak," odpověděla jí s úsměvem Blacková. ,,Ještě mě tu čekají tři roky, takže se nebudu cítit špatně za svou kolej."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfiction,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...