|UTRŽENÁ ZE ŘETĚZU|

1.2K 123 16
                                    

/5.7. 1997/

,,Merline, jednu výhodu přeci jenom tenhle barák má," poznamenala uznale Polly Williamsová mezitím, co psala na plátno nápis.

,,Jo, jakou?" chtěla vědět Thalia a odvrátila se od prosklené komody, ve které byla vystavena rozšířená zásoba všemožného pití a u poloviny hnědovláska nebyla schopna identifikovat, o co se vlastně jedná.

,,Představ si, že bys musela v takhle velkým bejváku uklízet všechen ten chlast třeba do dalšího dne než se vrátí tvoji rodiče," pokračovala Polly pobaveně. ,,Ovšem místo toho teď můžeme propít třeba celé léto."

,,Abychom zapomněli na hrůznou realitu, která nás čeká tam venku?" odhadovala starší Blacková, ale ani tímhle si Polly nenechala zkazit náladu. 

,,Hele, moje alkoholické dětství mi nesebere ani sám Voldemort," odpálkovala blondýnka. ,,Takže, copak si tvůj tatínek schovával na pití?"

,,Upřímně, těžko říct," odfoukla Thalia zamyšleně při pohledu na otevřenou komodu. ,,Je tu nějaký Bourbon, Whisky, Cinzano a u tohohle si nejsem jistá, jestli to je kořalka nebo ředidlo."

,,Tak tohle pít nebudeme," rozhodla Polly a položila průhlednou flašku beze štítku na stůl. ,,No, Seamus s Deanem určitě něco taky přinesou."

,,Kdo všechno tu vůbec bude?" vyzvídala dívka a pohlédla ven z okna, jaké je v Londýně počasí.

,,Tak víme, že Harryho z domu snad nepustí, Hermiona je taktéž pod neustálým dozorem," objasnila Polly. ,,A vzhledem k tomu, že Ron přijde, tak si úplně nejsem jistá tím, zda se objeví Levandule."

,,Takže Dean, Seamus, Neville, Romilda, Ron a Parvati?" hádala tedy Lia a blondýnka s pokrčením ramen pokývala hlavou.

,,I když, u Nevilla taky nevím," vzpomněla si nakonec Polly. ,,Augusta Longbottomová je prý z Brumbálovy smrti taky úplně hotová."

,,Ideální, bude to takové komorní," uchechtla se Thalia, ,,a víc pro vás zbude."

,,Pro vás?" zopakovala. ,,Ty nebudeš pít?"

,,Já nemůžu," hlesla s roztřeseným hlasem hnědovláska a pohlédla blondýnce do očí. ,,Mám totiž takový neblahý pocit, že jsem zbouchnutá."

,,Cože?!" zaječela nechápavě a překvapeně a málem jí vypadly oči z důlků. ,,Ty? Cože? Počkej, ještě jednou mi to řekni. Jak je to možný? Jak se to stalo? S kým se to stalo?"

,,Co se na mě koukáš, jak kdybych byla nějaká místní běhna!" vyjekla na oko uraženě. ,,A mám si snad zahrát na učitelku biologie, abych ti řekla-"

,,Počkej, to bude ďáblovo dítě?" vyhrkla bez zábran a Thalia ji sjela vražedným pohledem. ,,No promiň, ale vzhledem k tomu, kdo je otcem, to nemůže být andělské dítě."

,,Hele, ať se Blaise zachoval jako zbabělý idiot, nejedná se o vraha ani násilníka," pokrčila rameny. ,,A proto uvažuju, že si to nechám."

,,To jako vážně?" vyhrkla nevěřícně Polly. ,,Chci říct, jak to budeš stíhat? Až se to narodí, tak nemáš nikoho, kdo by se o něj nebo ní postaral."

,,To jsem zase něco řekla," povzdechla si pro sebe. ,,Hele, tohle ještě není definitivní a může to být planý poplach."

,,A kdyby nebyl, tak mu to řekneš?" vyzvídala blondýnka a hnědovláska klidně zavrtěla hlavou.

,,Poslední, co chci, aby se do výchovy mého dítěte zapletl ten mizera," poznamenala neradostně, ,,ale jak říkám, ještě nic není vyřešeno."

°°°

,,Dean s Seamusem jsou tady!" vypískla nadšeně Romilda a Parvati nadšeně podržela dveře, aby do obývacího pokoje mohli oba dokutálet sud s pivem.

,,Už jsem myslela, že nedorazíte," uchechtla se Thalia a postavila sud tak, aby se z něj mohlo ulévat. 

,,A za koho nás máš?" pozvedl Seamus obočí.

,,Přesně tak, bez nás by tohle nebyla pořádná pařba," doplnil Dean plný energie. ,,Neville tu není?"

,,A asi ani nebude," doplnila Polly. ,,Má holt starostlivou babičku."

,,I já si vyslechl přednášku," utrousil otráveně Seamus. ,,Máma má pocit, že vyjdu z domu a bude po mě."

,,Copa z domu, ale do Bradavic," povzdechl si Ron. ,,Už před rokem prskala, když to vypadalo, že by prý měl Brumbál už jít do důchodu, ale teď když se stane ředitelem náš nejoblíbenější profesor Snape, už jí vážně přeskočilo."

,,No, jenže my tam musíme všichni," poznamenala Romilda Vaneová. ,,Táta pracuje na ministerstvu a mluví se o tom, že se zavede zákon o tom, že všechny děti se dostaví do Bradavic."

,,Chtějí nás mít všechny na očích," povzdechla si Parvati.

,,Zlatá Umbridgeová," ušklíbla se Thalia a všichni do jednoho se na ni nechápavě podívali.

,,Ty máš radši tu ježibabu než Snapea?" vyhrkl Seamus s nepochopením a hnědovláska pokrčila ramena.

,,No, to posoudím, až tomu tam bude velit," rozhodla se k věci nevyjadřovat a Dean se chopil řeči.

,,Tak na nás a na to, ať ideálně živí a zdraví projdeme i ten sedmý ročník!" pronesl přípitek s úsměvem a všichni - až na Thaliu - do sebe kopli první skleničku Cinzana.

,,Ty nepiješ, Thal?" všimla si toho hned Parvati a hnědovláska ztuhla jako turecký med.

,,Ehm, no já-"

,,Je těhotná," pověděla to za ní Polly a Thalia se zatvářila ublíženě.

,,Polyhymnio!" okřikla ji dívka.

,,No co? Lepší než si vymýšlet nějaké laciné lži o abstinenci," bránila se blondýnka.

,,Počkat, jako vážně?" vydechl vyděšeně Dean a Thalia si položila své čelo do čelo do dlaní.

,,Jo, jako vážně," vypadlo z ní polohlasně. ,,Ale víceméně ještě nic není jisté a já ještě nevím, jak s tím naložím."

,,No, ať se rozhodneš jakkoliv, my tě podpoříme," snažil se jí dát najevo, že v tomhle není sama a nenápadně kývl na ostatní, aby tomu tvrzení souhlasně přikyvovali.

,,Díky, Deane," usmála se na něj a pozvedla kelímek s colou. ,,Tak na nás!"

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat