/4.3. 1991/
,,Mamí! Já mám hlad!" zavrčel čtrnáctiletý Hugo.
,,Teto! Ten dort je ale krásný!" obdivovala tu krásu devítiletá Ginny.
,,Bude se na mě Lia hodně zlobit, když jí dám ten bouchací dárek?" zajímalo třináctiletého Freda a stejně starý kluk jako Hugo - Percy převrátil očima.
,,To už je ohraný," vytkl mu Percy.
,,Není!" hájil žert George.
,,TICHO!" ozvalo se mezi panty. Stála tam matka sedmi dětí, Molly Weasleyová, která nechtěla Thaliu probudit. Všichni najednou stichli. ,,Jestli budete takhle řvát, tak Liu zbudíte se nebude to překvapení."
Beth si oddechla, protože být se všemi Weasleyovými plus Hugem a Liou v jednom domě, bylo to skoro o hubu. Díky bohu za její švagrovou Molly, jež měla u všech velkou autoritu.
,,Přijde i Bill?" šeptla Ginny slabým hláskem a Molly se usmála.
,,Bohužel zlatíčko," musela ji zklamat. ,,Bill má teď na své nové pozici v Gringotově bance hodně práce, takže Thalii popřeje někdy jindy."
,,Fajn, děcka," tleskla před sebou Annabeth. ,,Je fajn, že jarní prázdniny vyšly takhle krásně a všichni teda jste takhle hezky pohromadě. Hugo, ty dojdi pro svíčky. Percy, ty pro sirky. Frede, ty pro talíře. Georgei, ty pro vidličky. Rone, ty bys mohl zvládnout skleničky. Ginny, že mi pomůžeš rozvěsit tu výzdobu?"
,,Kde je Charlie?" zajímalo paní Weasleyovou a Fred se zachichoval.
,,Ještě spí," práskl ho Fred.
,,Prý je to strašně vytížený student," přidal se George a Percy se na něj otočil.
,,Taky, že je," přisvědčil. ,,Kromě toho famfrpálu je také primus a učí se na zkoušky OVCE, aby mohl na tu stáž do Rumunska."
,,Do práce, do práce," rozehnala je Beth a povzdechla znovu si. Každé narozeniny nebo Vánoce jí připomínaly holý a strašidelný fakt, že už to je skoro deset od chvíle, kdy její nejmladší sestra přišla o život a manžel té sestry skončil za mřížemi na ostrovu jménem Azkaban.
***
,,Hodně štěstí, hodně zdraví! Hodně štěstí, zdraví, milá Lio! Hodně štěstí zdraví!" zazpívali hnědovlásčiny příbuzní a ona si zakryla svůj obličej ručkami, aby nikdo neviděl, jak se červená.
,,Merline!" vypískla Thalia, které v zápětí zrudly i její vlasy. ,,Vy jste skvělí!"
,,Všechno nejlepší k jedenáctým narozeninám, zlato," usmála se Beth na svou neteř, kteoru ale přijmula za dceru. Nikdo nevěděl, až na pár výjimek, že Lia není její dcera a ty Annabeth přesvědčila, aby nic neříkali.
Thalia zatřásla svou hlavou a červené vlasy se opět zbarvily do její tmavě kaštanově hnědé. Na stole zahlédla krásný marcipánový narozeninový dort, na kterém napočítala jedenáct svíček a okolo něj spoustu krabic s dárkami. Cítila se tak strašně šťastná, protože s Weasleyovými vyrůstala od dob, kdy si jen pamatuje, takže pro ni všichni byli bližší než si kdokoliv dokázal představit.
,,Díky moc, mami," usmála se od ucha k ucha Lia a přistoupil k ní její bratr Hugo.
,,Takže, ségra," zazubil se zrzavý syn Annabeth a Fabina a to, že na podzim oslavil čtrnácté narozeniny už docela vytáhl. ,,Přeju ti všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, ať se ti líbí v Bradavicích, kam už za půl roku pojedeš."
,,Díky, brácha," pustila jeho ruku a z řadě se objevil Fred.
,,Lio, přeju ti hodně štěstí, zdraví a takových těch věcí, které se normálně přejí a hlavně, ať tě George pořád nezlobí," po očku koukl po svém dvojčeti, které si založil ruce na prsou.
K přání se dostal i George, který se rozhodl to Fredovi vrátit. ,,Lio, doufám, že budeš pořád tak stejná holka jako seš teď, a z celého srdce ti přeju, aby ti ten Fred dal už pokoj."
,,Fajn, teď já," hrnul se k oslavenkyni Percy. ,,Sestřenko, doufám, že tě přestanou zlobit obě dvojčata," všichni (až na zmiňované) se hlasitě rozesmáli a Percy pokračoval. ,,a samozřejmě ti přeju i štěstí, zdraví, lásku, spokojenost a dobré známky."
Liiny ruky se chytla nejmladší Ginny. ,,Takže i já ti přeju všechno nejlepší, protože si ta nejlepší sestřenice, kterou jsem si mohla přát."
,,Kde je ten Charles?" stěžovala si Molly a Lia se uchechtla.
,,Spí," vysvětlila hnědovláska a její teta hned mířila po schodech nahoru. ,,Jen ho nech, teto Molly, on si ten spánek zaslouží."
,,Prý mu dala Andrea kopačky," uchechtl se Fred a všichni se hrnuli ke stolu.
,,On si určitě najde jinou a lepší," postavila se za Charlieho Ginny. ,,Je to přece nejlepší Nebelvírský chytač všech dob."
,,Nepřeháněj Ginny," pokusila se ji uskromnit Molly, ale do toho se už vložil Hugo.
,,Náhodou," bránil ho Hugo. ,,McGonagallová tvrdí, že se vyrovná dokonce i Jamesovi Potterovi."
,,Bré jitro," ozvalo se dupot ze schodů a v jídelně se objevil diskutovaný Charlie. ,,O co jsem přišel?"
,,O dort," odpověděl mu George ještě dříve, než ho Molly stačila sprdnout. ,,Nic na tebe nezbylo."
,,Jdeš právě včas," ujistila ho Beth. ,,Ještě Lia ani nesfoukla svíčky."
,,No jo!" probudil se konečně Charlie. ,,Thalia má dneska vlastně narozky! Tak to všechno nejlepší!"
,,Fajn, teď ty svíčky sfoukni!" pobídla hnědovlásku Molly a Lia se zhluboka nadechla. ,,A něco si přej!"
***
Tak a máme tu Prolog k druhému dílu❤️ Bude se vydávat úterý, středa a sobota ❤️ Tak snad se vám bude knížka líbit ❤️ Na vaše názory se budu těšit ❤️
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfic,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...