/14.6. 1995/
,,Dneska odjíždí Krásnohůlky," poznamenala Thalia směrem ke své sestře trochu nervózně.
,,Já vím," upustila bez problémů Cat a hnědovláska rozhodila rukama.
,, ,Já vím?!' Kurnik, Cat, ty mi nemůžeš odjet!" prohlásila nesouhlasně starší Blacková a blondýnka si smála. ,,Čemu se směješ, Catherine Blacková?"
,,Já ti nikam neodjedu," uklidnila ji a Thalia nechápavě přivřela oči.
,,Ty neodjedeš?" nechápala to a mluvila rychleji než kdy dřív.
,,Ne," zavrtěla hlavou. ,,Máme s Elou plán. Ona má pár známých a udělala ze sebe mého zákonného zástupce. Takže ona, já a Felix zůstáváme v Anglii."
,,To bude ale Sybil zuřit, ne?" hádala Lia a Cat přikývla.
,,Bude, no," povzdechla si. ,,Ale nic nezmůže. Je už poměrně starší a beze mne a Florence nemá žádné větší schopnosti. Už je vyprahlá. Proto mě unesla, Thalio. Aby zase získala svou moc."
,,Takže, když jste vy, ty a Florence, byly v její blízkosti, tak byla silnější," pokoušela se to pochopit a blondýnka pokývala hlavou.
,,Budu chodit do Bradavic," oznámila jí Cat. ,,Dneska jdu do ředitelny k Brumbálovi, abych dojednala poslední podmínky a tak, ale já a Felix nastoupíme do Bradavic jakožto jejich studenti."
,,Felix tu chce udělat sedmý ročník?" zajímalo hnědovlásku.
,,Přesně tak," přikývla blondýnka. ,,Asi jsem ti to neřekla, ale teta Ela je vlastně Eleanor Malfoyová. Než se vdala za Evana Rosiera."
,,Takže je to teta Draca Malfoye?" vykulila oči Thalia a Cat na ní sykla.
,,Ne tak nahlas," okřikla jí. ,,Celý svět si myslí, že Ela a Felix jsou mrtví. Ve skutečnosti je ale Evan jenom ukryl u vzdálené příbuzné Sybil, takže furt žili. A když se přistěhují zpátky do Anglie, teta považuje za vhodné, aby se na ministerstvu ohlásili jako živí."
,,Ale Eleanor se bojí, že jí kontaktuje rodinka," pochopila Lia a Cat pokývala hlavou.
,,Jo, přesně tak," odsouhlasila. ,,Ela nikdy nebyla smrtijedka, jenom byla a vždycky bude manželka Evana Rosiera a sestra Luciuse Malfoye. Jenže ona nechce být na jeho straně. V posledních dopisech psala o nějaké organizace jménem Fénixův řád nebo tak něco. Založil to prý Brumbál na obranu proti ty-víš-komu."
,,O tomhle se táta zmínil minulé léto," zapátrala v paměti Thalia. ,,Naši rodiče tam byli taky. Myslíš, že je možné, že teď když se vrátil, že to Brumbál obnoví?"
,,Je to možné," nakrčila ramena blondýnka. ,,A co ty? Jak se držíš od té doby, co Cedric.."
,,Zdají se mi sny," přiznala těžce hnědovláska. ,,Buď se v nich opakují vzpomínky, které s ním mám, a nebo hůř, zdá se mi budoucnost s ním. Takovou, jakou jsem si vysnila."
,,Je mi to tak líto, Thalio," pohlédla na ni bolestně. ,,Nevím, jaký na tohle je lék."
,,Nevím, jestli vůbec nějaký je," pokrčila rameny zničená Nebelvírka. ,,Táta i teta Beth ztratili své lásky a nevím, jestli se z toho někdy vyléčí."
,,Třeba ano," chytla ji za ruku. ,,Čas to zahojí a vím, že na to nemáš pomyšlení, ale třeba se zamiluješ podruhé."
,,Taky jsem o tom přemýšlela," přiznala se Thalia. ,,Když přicházím na snídani, rozhlížím se po klucích, co tady posedávají. Ale chceš ten problém toho všeho? Já každého srovnávám s Cedricem. A každý tu soutěž prohraje, protože není lepšího kluka než byl on."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfiction,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...