|DĚSIVÝ PROFESOR OPČM|

1.5K 125 63
                                    

/1.9. 1994/

Vlak opustil nádraží King Cross a Molly pohlédla na svou švagrovou Beth. ,,Tak a jsou zase pryč," spráskla sentimentálně rudovlasá žena rukama. ,,Pro Huga už je to poslední rok, co?"

,,Jo, je tomu tak," povzdechla si Annabeth při pomyšlení na svého syna. ,,A čím je starší, tím je víc a víc podobný Fabianovi."

,,V tom se shodneme," přitakala Molly. ,,Co Pošuk Moody? Nějaké novinky?"

Blonďatá žena se rozhlédla na všechny strany okolo sebe, aby se ujistila, že je nikdo nepozoruje. ,,Od té doby, co jsem.. nebo co jsme my udělali ten manévr jsem ho neviděla," přiznala se Beth. ,,Nestalo se nic, o čem bys nevěděla."

,,Myslím, že byste si měli promluvit," stála na svém paní Weasleyová. ,,Komunikace je základem všeho a vy dva myslím, že si máte dost co povědět."

Nejstarší sestra Rosierová jí musela dát za pravdu. ,,Alastor je teď ve Skotsku. Bude učit moje děti."

,,Jeď za ním!" vypálila ze sebe bezmyšlenkovitě Molly a Beth svraštila čelo. ,,Beztak máš v práci volno, tak co bys dělala inteligentnějšího?"

,,Já ti nevím," snažila se tomu vyhnout, ale Molly Weasleyová už vše měla perfektně vymyšlené.

,,Annabeth," zastavila ji a hleděla jí zpříma do očí. ,,Ač mi to připadá jako absurdní a do teď mi to hlava nebere, něco mezi váma dvěma je. A jestli chceš být do konce života sama, budiž. Ale pokud chceš zase zažít pocit toho, že tě někdo miluje, jeď teď do Bradavic a všechno to s Moodym prober?"

,,Myslím, že kdyby mě chtěl, už by se mi ozval," nechtělo se tomu věřit Beth.

,,Chlapi mají svojí hrdost a u Pošuka to platí dvojnásob, zlato," pokrčila rameny. ,,Ale pokud k němu něco cítíš, radím ti, nemarni čas ani energii nad přemýšlením co by kdyby. Prostě se ho na to zeptej."

,,To je právě to, u čeho si nejsem jistá," prozradila jí blonďatá žena. ,,S výchovou Lii a Huga jsem si myslela, že mě už nic nerozhodí, že se budu držet při zemi a tak. Jenže s ním se všechno úplně změnilo."

Molly se na ní naposledy vyčítavě podívala. ,,Tak za ním do háje běž."

°°°

„Nuže!" řekl Brumbál a na všechny se usmál. „Teď, když jsme se dosyta najedli a napili, musím vás ještě jednou požádat o pozornost, abych vám oznámil několik věcí. Školník pan Filch mne požádal, abych vám sdělil, že do seznamu předmětů, které jsou na hradě zakázány, byla letos navíc zařazena ječivá joja, hryzavá házedla a bezcitné bumerangy. Pokud vím, úplný seznam nyní obsahuje přibližně čtyři sta třicet sedm položek, a pokud by si ho někdo chtěl přečíst, lze do něj nahlédnout v kanceláři pana Filche."

Polyhymnia Williamsová se nahnula směrem ke své nejlepší kamarádce. ,,Jedno místo je prázdné," poznamenala blonďatá čarodějka. ,,Pravděpodobně nám odpadnou hodiny OPČM."

„Tak jako každý rok bych vám chtěl připomenout," pokračoval, „že do lesa na školních pozemcích je studentům vstup zakázán, právě tak jako do vesnice Prasinky, a to všem až do třetího ročníku. Musím vám rovněž s politováním oznámit, že školní pohár ve famfrpálu se v tomto školním roce neuskuteční."

„Cože?" ozvalo se z úst mnoha studentů, kteří tímto vyjádřili své nespokojení s tímto výrokem.

„Důvodem k tomu," vysvětloval jim Brumbál, „je soutěž, která začne v říjnu a potrvá po celý školní rok, takže si vyžádá mnoho času a úsilí našich učitelů. Jsem si však jist, že to pro vás pro všechny bude zcela mimořádný zážitek. Je mi opravdovým potěšením vám oznámit, že v letošním roce se v Bradavicích-"

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat