/1.9. 1991/
Thalia Prewettová vystoupila z loďky a po očku pohlédla na dva památníky, jenž vypadaly hodně obpečovávaně, což také byly. Málo kdo věděl pravou příčinu smrti Dorcas Meadowesové a ještě méně lidí vědělo důvod sebevraždy Rosaleen Greengrassové.
Všichni prváci se najednou objevili na schodech, kde už čekala jistá žena oháknutá v slušivém zeleném hábitu a klobouku stejné barvy. Na obličeji sice měla pár vrásek, ale to nic nemělo na její kvalitě. U svých studentů vždy měla tu svou vyhlášenou autoritu, jež se jí držela už nějakou tu dobu.
Ano, jednalo se o Minervu McGonagallovou. Přesně o tu profesorku, která vždycky musel soudit Poberty a udělovat jim školní tresty. Rozhlédla se po nových prvácích a zahlédla mezi nimi Harryho Pottera a Thaliu Prewettovou. Neboli syna Jamese Pottera a dceru Siriuse Blacka.
,,Tak to se mám na co těšit," zamumlala si pro sebe a nadále už mluvila naprosto zřetelně. ,,Vítejte v Bradavicích! Za těmito dveřmi se nachází Velká síň, kde se hned po rozzařovacím ceremoniálu připojíte ke svým novým spolužákům-"
,,Trevor!" vypískl černovlasý Neville Longbottom a padl k nohám profesorky McGonagallové, protože se tam nacházela jeho žába. Pár studentů se zachichotalo a profesorka si Nevilla změřila nenávistným pohledem. ,,Omlouvám se."
,,Do jednotlivých kolejích vás rozdělí Moudrý klobouk. Koleje se jmenují Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Vaše kolej bude pro vás jako rodina. Za vaše úspěchy v hodinách body pro svou kolej získáte a za porušení řádu zase ztratíte," pokračovala a otevřela dveře. ,,Za chvíli se pro vás vrátím."
,,Tak je to pravda," ozvalo se z rohu a Thalia hbitě otočila hlavou. Poznala, že hlas patří tomu peroxidovanému klukovi. ,,Harry Potter skutečně nastoupil do Bradavic."
V davu prváků se ozval šum, ale to ho nezastavilo a přešel k Harrymu. ,,Já jsem Malfoy, Draco Malfoy."
Liin bratranec Ron se pobaveně uchechtl a Draco po něm střelil pohledem. ,,Je ti něco na mém jménu k smíchu?" zablekotal blonďák. ,,Na tvoje se samozřejmě ptát nemusím. Zrzavé vlasy, staré oblečení - ty seš Weasley," obrátil se zpátky na Harryho. ,,Poznáš, Pottere, že některé rodiny jsou lepší než ty ostatní-"
,,Volovina," upustila jedovatě Thalia bezmyšlenkovitě a pochopila, že teď si vysloužila zlostný pohled svého vzdáleného bratránka.
,,Chceš něco dodat, Prewettová?" ušklíbl se na ni a hnědovláska přišla na to, že když už jí nesnáší, tak ať pořádně.
,,Že to, že ti rodiče nakukali, že si prý nějak lepší - je naprostá volovina," odvětila bez problémů Lia a Draco mávl rukou.
,,S krvezrádkyní se hádat nebudu," odstoupil od toho a obrátil se na Harryho. ,,Já ti pomůžu s tím, abys poznal ty lepší."
Malfoy mu nabídl ruku, kterou ovšem Harry nepřijmul. ,,Myslím, že na to přijdu sám."
,,Ehm, ehm, neruším vás?" přerušila jejich hádku McGonagallová a Draco zalezl zpět ke svým kumpánům. Thalia pozorovala, jak se dveře otevřely a poprvé nahlédla do Velké síně.
Napočítala pět stolů - čtyři pro studenty a jeden pro profesorský sbor - a ona procházela usprostřed uličkou společně se všemi novými prváky v čele s McGonagallovou. Stoupla si na špičky a zamžourala k Mrzimorskému stolu, aby našla svého bratra, Huga.
Ten na ní už energicky mával, načež Polly přivřela oči. ,,Kdo to je?"
,,Můj brácha," odpověděla s úsměvem Thalia a zamávala mu zpátky.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfic,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...