|POJĎME ČELIT FAKTŮM|

1.4K 125 18
                                    

/7.8. 1995/

,,Cat! Thalio!" zařval Sirius nahlas, aby to jeho dvě dcery slyšely až nahoru do jejich pokojů. ,,Už je tu Florence a Aaron!"

Když tohle dvojčata zaslechla, okamžitě obě vyskočily ze svých postelí a upalovaly do prvního patra po schodech dolů. Cat za tu polovinu prázdnin poznala spoustu členů řádu a spoustu starých známých, včetně všech členů rodinu Weasleyových - teda kromě Charlieho, kterou už znala a kvůli událostem s Anglii zůstal v Rumunsku. A teď měla konečně příležitost představit své rodině nějakého jejího blízkého.

Konečně obě seběhly schody a Cat spatřila svého tátu, jak se s Florence a Aaronem baví. Nadšeně vykřikla jméno své sestřenice a rozběhla se vstříc ní, aby jí mohla skočit okolo krku. ,,Florence!"

,,Catherine, mon dieu! Tak dlouho jsem tě neviděla!" vypískla zrzavá Florence s nadšením v očích a pevně svou sestřenku stiskla.

,,A tvoje angličtina se zlepšila," uznala na oko rýpavě Cat a Florence se uchechtla.

,,A ty ses vůbec nezměnila, ty můj polyglote," usmála se na ni rudovláska a ustoupila o kousek vlevo, aby bylo vidět na jejího šarmantního přítele. ,,Tohle je Aaron Lee."

,,Těší mě, Cat," potřásl si s blondýnkou ruku černovlasý Aaron, který všem na první pohled padl do oka.

,,Aarone, Flor," oslovila je s úsměvem Catherine. ,,Tohle je moje sestra a zároveň dvojče, Thalia."

,,Moc ráda vás poznávám," zamávala neformálně hnědovláska, za což si později vynadala, protože dle Aaronova košile s vyšitým logem Boss a obleku usoudila, že Aaron by raději uvítal podání ruky.

°°°

,,Chcete tu zůstat déle?" zajímalo Cat, když se všichni usadili ke stolu.

,,No, ještě si nejsem jistá," přiznala zrzka. ,,Nepřijde mi bezpečné zůstávat v Británii teď, přitom, co se všechno děje."

,,Narážíš na příchod Pána Zla?" hádala blondýnka a její sestřenka s vážnou tváři přikývla.

,,Jde o to, Cat, že mi nejsme jenom tak někdo," povzdechla si. ,,Nejsi jenom Blacková a Rosierová. Jsi také víla a ovládáš schopnosti, o kterých se mu vždycky snilo, chápeš? Bojím se, že až se dohmátne informace, čeho všeho seš schopná, najde si tě a bude chtít, abys přestoupila na jeho stranu."

,,To já ale nikdy neudělám," mykla jasně rameny. ,,Nikdy bych se k němu nepřidala."

,,Jestli se k němu nepřidáš, tak tě zabije," procedila jedovatě mezi zuby. ,,Zopakuje to, co udělal tvé mámě, mým rodičům a dalším spoustě lidem."

,,Ovládá tě strach, Florence," zakroutila přesvědčeně Catherine a Florence se slabě usmívala.

,,Merline, Cat," vydechla užasle. ,,Jsi ten nejstatečnější člověk, kterého znám."

,,Ale ty tu nezůstaneš," vyvodila si Cat, ,,a nedivím se ti," pohlédla směrem do jídelny, kde posedával Aaron, Sirius a Thalia. ,,Konečně sis našla kluka, který tě miluje a nechceš riskovat, že si ti nebo jemu něco stane."

,,A ty si zase našla svou rodinu," hlesla Florence při pohledu na Siriuse a Liu. ,,Máš úžasně sympatického tátu a skvělou ségru."

,,To mám," pověděla polohlasně Cat. ,,Mám pocit, že už všechno bude dobrý."

°°°

,,Hugo, jsi doma?" zavolala na celý dům vedle Holland parku Annabeth po boku svého přítele. Z jejího hlasu se daly vyčíst obavy a trochu strach, ale kdo by neměl strach, když měl svému synovi oznamovat, že po osmnácti letech jeho života zjistila, že jeho otec vlastně není jeho otec.

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat