|PŘIPRAVTE SI PAS, SESTRY BLACKOVI|

1.6K 137 66
                                    

/29.6. 1994/

,,U merlinových vousů!" práskla o stůl madame Maxime a sedla si do svého křesla, aby to s ní nešlehlo. ,,Co to tam mělo znamenat, de la Vitoeová?!

Catherine na prázdno polkla, protože jí připadalo, že ještě takhle rozzuřenou ředitelku nikdy neviděla. ,,Omlouvám se, já jsem nechtěla-"

,,Co jste nechtěla?" skočila jí do řeči. ,,Ty holuby si tam jako poslala náhodou?"

,,No, to úplně ne," pípla pokorně blondýnka a potom zvedla hlavu, aby se obhájila. ,,Ale on si to zasloužil!"

,,To nebudu komentovat," vypravila ze sebe ředitelka a natáhla směrem k ní svůj ukazováček. ,,Máš jediné štěstí, že máš ve škole dobré výsledky, protože jinak bys už letěla pryč."

,,A taky vaše přátelství s babičkou," zamumlala si pro sebe sarkasticky, Olympa Maxime se zvedla a přešla ke své komodě.

,,A musela si další průser udělat zrovna ve chvíli, kdy jsem tě chtěla vyznamenat za ten tvůj úspěch," zaklela si pro sebe. ,,Chtěla jsem, abys při večeři přišla k profesorskému stolu a ti mohla ten dopis předat, ale ty si prostě musela zbláznit hejno holubů a-"

,,A jaký úspěch?" nechápala Cat a ředitelka jí podala obálku s dopisem uvnitř.

,,Psal mi Brumbál - ředitel Bradavic - že ho zaujala tvoje osoba a nabízí ti zkušenost studia v Bradavicích," vysvětlila jí madame Maxime a dívka vytřeštila oči.

,,To-jako-fakt?!" nechtělo se jí tomu věřit a naprosto hltala obsah dopisu. ,,Mám jet příští rok do Británie?"

,,Nejdřív jsem byla nadšená, ale teď si tím nejsem tak jistá," pověděla jí přísně. ,,Abychom si rozuměly, já nepošlu mimo tuhle školu nikoho do jiné školy, kdo by mohl Krásnohůlkám udělat ostudu."

,,To bych jela jenom já?" zajímalo blondýnku.

,,Právě, že ne," zakroutila hlavou. ,,Příští rok se bude pořádat Turnaj tří kouzelníků, určitě si o něm už slyšela. Takže kromě by tam jeli i sedmé ročníky - včetně tvého bratrance Felixe de la Vitoa."

,,Paní ředitelko," prosila ji. ,,Mám jedny z nejlepších výsledků v ročníku. Mám skvělou angličtinu, stejně tak němčinu. A latinu se starodávnými runami také ovládám skvěle. Mám v plánu se naučit španělsky. Jestli můžete někoho do Bradavic poslat, tak jsem to jedině já."

Madame Maxime to docela obměkčilo. ,,Dej dopis přečíst své babičce," poradila jí. ,,Projednej to s ní a v průběhu prázdnin mi dej vědět."

,,Dobře," přikývla vděčně a vypadala, že se vydá pryč z ředitelny.

,,Žádné průsery, Catherine," pohrozila jí. ,,Jestli se něco dozvím, bude zle."

Dívka se jen sladce usmála od ucha k uchu. ,,Spolehněte se."

°°°

Hnědovlasá Blacková zaklapla svůj přeplněný kufr a pohladila svou kočku po hřbetu. Byla od hlavy až k tlapkám bílá jako sníh a proto ji také pojmenovala Snowie. Za půl hodiny měla nastoupit do vlaku s myšlenkou, že ukončila svůj třetí ročník a že ji čekají prázdniny. Teď se ovšem těšila, protože před ní byla celá věčnost, kterou mohla strávit se svým tátou.

Rozhlédla se po svém pokoji, který teď byl vzorně uklizen, takže všechno bylo přehledné. Cítila se zde tu jako doma - možná dokonce i víc než v domě, kde vyrůstala. Chápala, proč se cítí. S příchodem jejího táty a zjištění pravdy o její rodině pro ni domov nabral úplně jiného významu.

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat