/30.6. 1996/
Thalia celou dobu v autě neřekla ani slovo, jen zírala ven z okna a zpytovala svědomí. Vlastně doufala, že to auto nikdy nepřestane jet. Milovala pocit, jak utíkaly ulice a ona jen mohla sledovat, jak krásný ten Londýn vlastně je.
Jenže najednou auto zastavilo a ona poznala dům, kde strávila se svým tátou a sestrou nejlepší chvíle svého života. Pravda byla taková, že minulý rok vždycky v tomhle domě na Grimmaldově náměstí 12 bylo hafo lidí, díky kterým se člověk cítil skutečně jako doma.
Catherine vystoupila z auta a prohlédla si tuhle část Londýna. Pohlédla na Remuse a skousla si dolní ret. ,,Můžu se tady projít?"
Hnědovlásek na ní nechápavě koukl. ,,Ty se ptáš?"
,,Jsi můj kmotr," pokrčila rameny blondýnka, ,,takže můžu?"
,,Jsi skoro dospělá žena, která doufám, že nemá v plánu chodit do nebezpečných uliček," poznamenal Remus s úsměvem, Cat se tedy usmála a zamířila pryč od auta. Za tohle měla chuť ovšem Lia svou ségru zastřelit, protože zůstala s Remusem sama.
Nechtěla se mu ani do očí podívat, proto ihned zamířila ke kufru auta, aby si vyndala svůj loďák a mohla zaplout do svého domu. Jenže než si ho stačila vyndat, Remus chytl madlo toho kufru sám a vyndal ho z zadní části auta.
,,Díky," hlesla tiše hnědovláska a převzala si svůj obrovský kufr. Stále se vyhýbala těm čokoládově hnědým očím, protože se bála, co by se potom stalo.
,,Hele, Thal, možná bychom si mohli promluvit o tom-"
,,Není o čem," přerušila nejlepšího kamaráda svého zesnulého otce. ,,Díky za odvezení, ale už to zvládnu."
,,Tss," ulevil si Remus, chytl ji za ruku, díky čemuž jí přinutil, aby se mu podívala do jejích ledově modrých očí. ,,Jasný, ty si úplně jak oba tvoji rodiče! Všechno zvládnu sama, všechno zvládnu sama!"
,,Jak se opovažuješ mluvit o mých rodičích?!" vyštěkla na něj a vysmekla se mu ze sevření. ,,Nech mě být jasné? Kdyby jenom můj táta věděl, co jsme dělali.."
,,Hele, neřvi na mě, jo?" zvýšil také hlas. ,,Pokud vím, tak ty sis začala!"
,,Protože sem byla pořád rozhozená z Cedrica!" prohlásila Thalia.
,,Jo?" pozvedl obočí. ,,Protože co já vím, tak mě si říkala něco jiného?"
,,Měl si být ten rozumnější!" rozkřikla se Thalia. ,,A co od toho vlastně čekáš, hm?"
,,To, že vyčistíme vzduch," přestal konečně řvát. ,,Hele, stalo se to a nevím, proč jsem tak udělal. Ale vím jedno, a to, že jsi super holka a ten moment, když jsme se spolu vyspali, bylo jen poblouznění."
,,Fajn," vydechla utahaně dívka, která nečekala, že se takhle rychle shodnou na nějakém závěru. ,,Jsem ráda, že jsme tedy vyčistili vzduch."
,,Mimo to, teď mám trochu jiný objev," pověděl jí Remus a Thalia zvedla své obočí.
,,Ale," protáhla hnědovláska, ,,kdopak je pod zorným úhlem Remuse Johna Lupina?"
,,To jsou otázky," odfrkl si Remus na oko popuzeně a Thalia do něj šťouchla.
,,No tak, kápni merlinovskou," pobízela ho a on zakroutil hlavou.
,,Dobře, ty zvědavá," uchechtl se, ,,Tonksová."
,,Nekecej," vyhrkla Thalia a vstoupila do svého domu. ,,A ví, že existuješ?"
,,Hej!" ohradil se mladík. ,,Ví, že existuje a naopak, ona jede po mně."
Thalia protáhla obličej a poznamenala: ,,Tak to jo."
°°°
Catherine Blacková, s rukama v kapsách od mikiny a vlasy schovanými pod kapucí. Možná se bála, možná se cítila, že je chráněná, ale zkrátka si připadala lépe. Ztratila otce, tátu, tatínka. Ztratila ho ani ne po roce, co ho poznala.
Proč na ni je osud tak krutý? Proč jí nechá poznat lásku a rodinu a sebere jí ji dřív, než si ji opravdu užije? Proklínala život za to, co jí prováděl, jak s ní zametal. Zvedla oči vzhůru k nebi. Poslední červnový den se vyznačoval tím, že bylo slunečno, což se mockrát nestávalo.
Léto už bylo v plném proudu, takže tmy se ještě Cat nedočkala, zato červánky dnes Londýn hojně okupovaly. Posadila se na břeh řeky Temže a zhluboka se nadechla. Nechala se unést od všeho, co právě okolo sebe měla a vykašlala se na každého člověka, který pro ni byl jako trh v patě.
Musela se přiznat, že ač nejdříve cítila neskutečnou bolest ve svém srdci, později se tento smutek přeformuloval v vztek. Teď se ovšem od těchto negativních pocitů oprostila a prohlížela si krásnou oblohu. Představovala si, jak se její rodiče konečně po letech střetli, prožívají spolu nejkrásnější chvíle svých životů a jí a Thaliu pouze kontrolují.
,,Copak tady děláš, polyglote?" ozvalo se za blonďatou kráskou, která se okamžitě a hbitě otočila. Když pochopila, o koho se jedná, vyskočila na nohy a zrzavý mladík její objetí skoro neustál.
,,Merline, Charlie!" vypískla radostně blondýnka a oba se zase posadili k Temži. ,,Co tady děláš?"
,,Slyšel jsem, že tvůj táta umřel," zesmutněl mladý Weasley. ,,A navíc tu mám vyřídit nějaký věci ohledně řádu."
,,Jsem tak šťastná, že jsi tady," dala mu najevo. ,,Hodně lidí mi říkalo, jak jim to líto, že už nemám ani tátu. Ale když to řekneš ty, mám pocit, jako bys to doopravdy myslel vážně."
,,Taky že myslím," ujistil ji, ,,tvůj táta byl úžasný člověk."
,,To byl," povzdechla si sentimentálně. ,,Ale co vůbec ty? Jaký si měl půlrok?"
,,Tak znáš to," mávl nad tím rukou. ,,Pracovně jsem se měl, ale tady v Anglii plánuju alespoň dva týdny pobýt, abych navštívil všechny příbuzné."
,,I pratetu Tessie?" pozvedla pobaveně obočí a on se společně s ní dal do smíchu.
,,I pratetu Tessie," odsouhlasil pyšně na svoje podivné příbuzenstvo, ,,no a co ty?"
,,Vlastně jsem přemýšlela o tom, že bych se naučila rumunsky," prohlásila odhodlaně Catherine a Charlie svraštil čelo.
,,Merline, to fakt?" ujišťoval se zrzek. ,,Není to nějaký božský jazyk, víš to, že ano?"
,,Ale měla bych učitele," zazubila se s úsměvem na tváři, ,,a toho nejlepšího."
,,To se radši nauč rusky," pokoušel se jí to rozmluvit, ale nevypadala, že by měnila své rozhodnutí.
,,Jdi do háje s ruštinou," pověděla mu Cat, ,,azbuku do mě nikdo nenahustí! Ale rumunština! Hi, numele meu este Cat."
,,Ty jsi blázen," smál se na celé kolo Charlie.
Ona se jen jako anděl zazubila. ,,Ale ten nejlepší blázen, že?"
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfiction,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...