|OHEŇ A STROM|

1.7K 151 59
                                    

/27.5. 1994/

,,Jste cvoci," prohlásil Ron s přesvědčením a rozhodil rukama.

„To je směšné!" hlesla Hermiona. ,,Jak by mohl přežít jako krysa dvanáct let?"

„Petr Pettigrew je mrtvý!" přidal se Harry. „To on ho před dvanácti lety zabil!"

,,Vyslechni ho Harry," přidala se do toho Thalia a Sirius po ní zase střelil vděčný pohled.

,,Jediná rozumná osoba v místnosti," poznamenal Sirius a ona si založila ruce na prsou.

,,Snad toho nebudu litovat," ušklíbla se, aby mu zase srazila jeho ego.

„Chtěl jsem ho zabít," zavrčel Black, protože se momentálně nechtěl hádat se svojí dcerou „ale náš Petříček byl tehdy lepší než já... zato tentokrát už mi neuteče!" 

„NE, Siriusi!" pokusil se ho zadržet Remus, protože poslední, co chtěl byla vražda, kterou nemohl vysvětlit. „POČKEJ! Takhle to nemůžeš udělat... vždyť oni musí pochopit, jak to bylo... musíme jim to vysvětlit..."

„Vysvětlit jim to můžeme potom!" rozhodil nedočkavě rukama.

„Mají – právo – vědět – všechno!" oddechoval těžce Lupin a tvrdohlavě se snažil Blacka zadržet. „Ron tu krysu choval jako svého domácího mazlíčka! A některým článkům celé té historie pořád ještě nerozumím ani já. A Harry – Harrymu dlužíš pravdu, Siriusi! A Thalia jak by smet!" 

,,Tak mi to háje řekněte!" zaburácela hnědovláska. ,,Co se stalo? Jak je se mnou Black spojený?"

,,Krví," hlesl Sirius a opatrně zvedl oči. Nechtěl čelit jejímu pohledu. ,,Thalio, tvůj otec.. jsem.. já."

,,Cože?!" vyhrkla Thalia a do toho se už vmísil i Ron.

,,Ty jsi úplný magor!" vyjekl Ron. ,,Její táta je můj strejda - Fabian!"

,,Měl si něco s mojí mámou?" svraštila čelo Thalia a Sirius si povzdechl.

,,Podle toho, kterou myslíš, zlatíčko," vypadlo z něj. ,,Pokud myslíš tvojí pravou mámu, tak ano, s tou jsem toho měl hodně.. ale pokud myslíš Annabeth, tak ne. S tou nikdy nic neměl."

,,Takže Annabeth není moje máma?" přemýšlela dívka a on pokýval hlavou.

,,Tvoje biologická matka je její sestra Cassiopeia," vysvětloval jí Black bolestně. ,,Tvou mámu jsem miloval víc než tvůj život. Zemřela, když se snažila chránit tebe a tvou sestru."

,,Sestru?" vyjekla hnědovláska. ,,Mám sestru?"

,,Dvojče, konkrétně," opravil jí Sirius. ,,Ztratila se tu samou noc, jako Cassiopeia umřela. Tu samou noc, jako zemřeli Potterovi. Tu samou noc, co mě zavřeli."

,,Kde teď je? Proč nežije se mnou a Hugem?" nechápala Lia.

,,Protože ji někdo unesl," zopakoval svoje tvrzení muž. ,,Ministerstvo jí hledalo - marně. Annabeth jí hledala - také marně. Já jí přes zimu hledal a jsem na dobré stopě."

,,Jestliže vypadá stejně jako já, tak jak to může být těžké?" nakrčila ramena a on si povzdechl.

,,Jenže vy nevypadáte stejně," vyvedl ji z omylu. ,,Má blonďaté vlasy, jako Cassiopeia. A je to taky metamoformág."

,,Merline," vydechla zničeně Thalia. ,,Nechápu, proč mi to celé ty roky tajila."

,,Nezlob se na ni, Lio," pousmál se na ni Sirius. ,,Myslela, že se se mnou už nikdy nesetkáš. Nechtěla ti přivodit další bolest."

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat