/6.1. 1997/
Blaise Zabini seděl rozvalený v křesle s nohou přes nohu, četl z učebnice a užíval si, jak je v krbu zatopeno. Naproti v druhém křesle pro změnu Draco Malfoy, který spíše četl každé desáté slovo a ani se nesnažil skrývat, že ho četba nebaví.
Po schodech dolů seběhla Daphne Greengrassová, s cárem pergamenu v ruce a ztrápeným výrazem na tváři. A to by to nebyl Draco, aby si nerýpl. ,,Už zase to zkoušíš?"
,,Ano, už zase to zkouším," odfrkla si kousavě blonďatá dívka a rozhodila rukama. ,,Někdo přece musí něco udělat. Cat může být klidně i na dně Mariánského příkopu a vy si tu sedíte a čtete materiály k eseji na OPČM."
,,Ale posíláním dopisů na ministerstvo nic nezměníš," vložil se do toho Blaise. ,,Je jedno, kolik známých a kontaktů budeš na ministerstvu mít. Půlka z nich se na jejím únosu podílejí a druhá půlka má takových únosů ve složce DODĚLAT tolik, že už je tenhle nebude zajímat."
,,Zrovna ty bys to měl pochopit," trhla rameny unaveně Daphne. ,,Vždyť chodíš s Thaliou."
,,No jó, vlastně!" protáhl Draco s úšklebkem. ,,Jaký je to klátit Nebelvír?"
,,Hele, dej si zpátečku," posadil ho zpátky na své místo Blaise. ,,A Daphne, já to chápu. Ale bohužel tady nevidím jediné řešení. Vzhledem k tomu, kolik lidí už se pohřešuje.. smrtijedi si místa, kde je ukrývají nevybírají náhodně. A s Cat budou mít pravděpodobně větší plány."
,,Kdybych alespoň chodila na ty schůze," zaklela Daphne. ,,Možná bych věděla, kde ji schovávají.. jenže já jsem holka, že jo, takže se na žádnou smrtijedskou schůzi nikdy nedostanu. Ale vy jo!"
,,To pozor," přerušil ji mladý Zabini. ,,To ani za milion galeonů."
,,A co ty, Draco?" kývla na blonďatého mladíka a on se na sobě snažil nedát znát nervozitu.
,,Se mnou taky nepočítej," odvětil prostě. ,,I kdybych k němu přístup měl, s ním nikdy není žádná zábava a svůj krk nikdy nenasadím pro někoho, jako je Catherine Blacková."
,,Potom se už jedině musím spojit s Thal," prohlásila rozhodnutě Daphne. ,,Určitě už má nějakou stopu, takže když spojíme síly-"
,,Už začínáš být jako Potter a ta jeho partička," odfrkl si nadutě Draco. ,,Jestli si myslíš, že svět zachráníš sama nebo s dětskými kamarády, pak si ještě naivnější a hloupější než jsem myslel."
,,A pokud si myslíš, Malfoyi, že to, co se tady děje, je správné, pak si ještě větší imbecil než jsem si myslela," opáčila nenávistně a blonďásek jen lhostejně pokrčil rameny.
,,Tady nejde o to, co je správné," odpověděl snadno Draco a Daphne už beze slova opustila zmijozelskou společenskou místnost. Blaise na něj nevěřícně zíral, jako by ho skoro nepoznával, čehož si Draco brzy všiml. ,,Co koukáš, Blaisei? Snad s těmi jejími moralistickými kecy nesouhlasíš."
Černoušek se chvíli rozmýšlel, co mu na to odpoví. ,,Já už upřímně nevím, co si mám myslet," zahrál to na obě strany. ,,Jenom doufám, že Cat její příbuzní neublíží."
°°°
Catherine na sebe hleděla do zrcadla jako tělo bez duše a sledovala, jak jí bývalá chůva Agnes vytváří na hlavě své mistrovské dílo v podobě složitého účesu. Už teď byla navlečená do růžových šatů, které jí obtahovaly její poprsí a úzký pas, zato přes zadek byli volné a sahaly až na zem, že skoro ty stříbrné střevíčky neměly smysl.
Dívala se na sebe do zrcadla a měla chuť brečet. Na jednu stranu z toho, že se jí tohle všechno děje, ale napadal ji ďábelský plán, že kdyby se rozbrečela, rozmazala by si svůj namalovaný obličej, se kterým se Agnes tak dlouho dělala a mohla by ten příšerně důležitý oběd zmeškat.
Rozčilovalo ji, že jí její chůva neprozradila, o jakého idiota se jedná. Chápala, že by jí Sybil asi zavraždila, kdyby jí to prozradila, ale Cat si chtěla připravit reakci. Chtěla si připravit úžasnou větu, kterou případného ženicha zastraší, aby se už nikdy do tohohle paláce nevrátil. Přemítala v hlavě, jaké všechny příšerné nápadníky by bábi mohla vymyslet.
,,Jaký je?" vydechla Catherine, doufajíc, že se dočká odpovědi. Agnes se podívala do zrcadla, díky čemuž s ní navázala nepřímý oční kontakt a zamyslela se.
,,Vyzrálý," shrnula chůva. ,,Sympatický, čistokrevný a bohatý."
,,To hlavně," odsekla si pro sebe Cat. Bylo jí jasné, že jí bábi nepřikáže žádného křížence nebo nedej merline kluka mudlovského původu.
,,A poslední sponka," poznamenala Agnes a mávnutím rukou jí naznačila, aby se postavila na nohy. ,,No, vypadáte úchvatně, slečno."
,,Kolik máme času?" zeptala se s povzdechnutím Cat a Agnes se podívala na své hodinky.
,,No, úplně akorát," prohlásila a popoháněla svou paní před sebou. Blondýnka se na sebe naposledy podívala do zrcadla a začínala si v hlavě představovat ty nejhorší scénáře. Vlastně doufala, že bude Sybil servírovat dort, aby ho mohla po potencionálním snoubenci hodit. Téhle představě se musela uchechtnout, ale potom už sestoupila na první schod.
Tyhle schody vedly do největšího sálu, který tenhle palác nabízel, a kde Catherine odhadovala, že se budou konat i její zásnuby. Schod po schodu si začínala více uvědomovat, že se blíží své zkáze a konci svého štěstí. Nikdy nechtěla být provdána za někoho, koho nezná, nemá ráda a kdo se jí hnusí.
Vlastně už si delší dobu představovala dokonalou svatbu s Charliem a jejich svatební cestu složenou z obcestování celého světa. Dokonce i minimálně pět zrzavo blonďatých dětí si dokázala do přesných detailů představit. A teď kráčela vstříc nějakému chladnému Zmijozelu, který s ní bude jednat jako ne s ženou, ale jako s věnem a manekýnkou na ozdobu.
Zahlédla Sybil, dědu Eduarda i strejdu Evana, kterého si vybavovala z novin. Při pohledu na padesátiletého Evana si vybavila nebohého Felixe, který si také nezasloužil takového otce, jako byl právě Evan Rosier. Jenže Evan se nestal předmětem dnešního oběda.
O kousek dál totiž stál muž, kterého vzala. Chvíli přemítala, odkud ho vlastně zná, a najednou jakoby se jí v hlavě rozsvítila žárovka a ona si vzpomněla. Mozek jí stále dokola omílal jediné slovo. Ne. Ne, ne, ne a ještě jednou ne!
Sirius si vzal na starost svou druhou dceru, kterou držel jeho dlouholetý sok, Augustus Rookwood. ,,Nemyslel jsem, že se po tolika letech uvidíme právě v téhle situaci," poznamenal Sirius otráveně.
,,Ani já ne," odsekl Gus. ,,Jak bylo na pohřbu Cassiopeii? Merline, pardon, já zapomněl. Tys ho nestihl."
,,Ty parchante!" zařval Sirius a namířil na něj hůlku. ,,Mdloby na tebe."
Rookwood si pravděpodobně myslel, že se ním bude Sirius ještě chvíli pošťuchovat, takže to nečekal a okamžitě padl k zemi. ,,Jsi v pořádku, zlato?" ujišťoval se Sirius a Cat pohotově pokývala hlavou.
,,Jo, jsem v pohodě," ujistila ho. ,,Ty ho znáš, tati?"
,,Dlouhá historie."
Eduard se doširoka usmál a paží ukázal na toho muže. ,,Catherine, představuji ti tvého snoubence, Augusta Rookwooda."
***
Žádný Draco Malfoy nebo Theo Nott to by bylo moc jednoduché😂😂😂
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfic,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...