|GRIMMALDOVO NÁMĚSTÍ 12|

1.5K 134 13
                                    

/30.6. 1995/

Catherine bušilo srdce a rozhlížela se po parkovišti, doufajíc, že najde auto jejího táty. Těšila se na to, až ho uvidí bez té vězeňské uniformy, kterou na něm znala. Všude nacházela jen taková horší auta a potom zahlédla muže v džínách poznamenaných savem, ve kterých měl zastrkanou černou košili.

Hnědé vlasy měl rozpuštěné a Cat pomyslela na to, že tohle je mužská verze jejího dvojčete. Když navázala s tímto mužem oční kontakt, viděla svoje oči. Tyhle šedomodré bouřkové oči prostě moc dobře znala a to pro, protože je vídávala každý den v zrcadle.

I Sirius trochu ztratil rovnováhu. Měl pocit, že vidí Cassiopeiu. Nechápal to všechno, protože se tu zde měl sejít jen s Thaliou a teď jeho starší dcera přitáhla ještě nějakou blondýnu, která jako by z oka vypadla jeho zesnulé manželce.

Dívky postávaly zhruba metr od jejich otce a hnědovláska se ujmula slova. ,,Tati, tohle je moje dvojče a tvoje dcera," představila mu ji Thalia a Sirius nevěřícně zamrkal.

,,Merline, Freyo," vydechl polohlasně Sirius a blondýnka odhalila své bílé zuby pomocí svému kouzelného úsměvu.

,,Catherine," opravila ho Cat. ,,Už jsem si na něj zvykla."

,,Samozřejmě," přikývl nadšeně Sirius a propletl si mezi sebou prsty. ,,Nevím, co mám udělat. Podat ruku? Obejmout tě? Zamávat?"

,,Obejmutí bude skvělé," šeptla potichu Cat a obejmula svého otce okolo pasu. Sirius byl samozřejmě o něco větší než Cat, takže si blondýnka svou hlavu položila na jeho hruď. Nechtěla nic uspěchat, chtěla si tuhle chvíli užít nejvíc, jak to jen bylo možné.

Celý svůj život se ptala po rodičích a nikdy se jí nedostalo pořádné odpovědi. A teď svou rodinu konečně našla. Konečně mohla obejmout muže, který zapříčinil její narození. Sirius měl sklopenou hlavu a zkoumal ty její blonďaté vlasy, ve kterých se najednou objevily růžové melírky.

Odmalička se Catherine učila ovládat svoje schopnosti a svou metaformágskou část ovládala bez problémů. Jenže teď se cítila tak strašně šťastná, že to zkrátka nedokázala ovládnout. Thalia vítězně zatleskala a vypískla, protože to nadšení sdílela s nimi.

Přesně tohle si přála od doby, kdy zjistila, že Beth není její máma. Mít celou rodinu pohromadě. Věděla sice, že úplná nikdy nebude, protože jejich matka už není mezi živými, ale stejně konečně měla pocit, že zase může žít.

Po smrti jejího kluka Cedrica potřebovala všechny svoje blízké pohromadě a díky šťastnému shledání táty a nově nalezené sestry se cítila, že se to prázdno v jejím srdci alespoň z části zaplnilo.

,,No, ač to dělám nerad," pustil Cat Sirius. ,,Měli bychom se vydat na cestu do vašeho nového domova."

,,Na Grimmaldovo náměstí 12?" hádala hnědovláska a muž souhlasně přikývl.

,,Vím, že by vaše matka byla pravděpodobně proti, ale já mám prostě pocit, že byste tohle měli zkusit," ustoupil stranou a ukázal na svou motorku. ,,Hagrid mi mou motorku vrátil i s tím sedátkem vlevo. Ale nepočítal s tebou, Cat, takže pokud se do toho spolujezdce vejdete obě i s kuframa, budete opravdu skvělý."

,,Pokusíme se," zazubila se Cat.

°°°

Konečně se rodinka Blackových snesla k řadovým domkům, kde Sirius už nějakou dobu bydlel a Cat se zhluboka nadechla. ,,Merline, mám přesezenej zadek."

,,Poprosím Arthura, aby mi přidělal ještě jedno sedadlo," rozhodl se Sirius a pomáhal svým dcerám s kufry.

,,To uděláš a Molly na tebe zavolá sociálku," zavtipkovala Thalia a Cat se s nimi zasmála.

,,Nemůžu se dočkat, až je všechny poznám," prohlásila Catherine a hnědovlasý muž se usmál.

,,Budeš mít tu možnost, zlatíčko," slíbil jí Sirius. ,,Celé prázdniny to tu bude jako na táboře."

,,Jak to myslíš?" nechápala Lia.

,,Tenhle domek je dost velký pro nás tři, tak jsem ho nabídl Fénixovu řádu," odhalil jim Sirius. ,,Takže tu budete mít velkou společnost."

,,Boží!" vykřikla Cat nadšeně. ,,Už se nemůžu dočkat, až poznám Beth, Molly, Remuse a všechny, o kterých mi Thalia vyprávěla."

,,Jsem rád, že se těšíš," usmál se spokojeně Sirius a dupl do země, díky čemuž se začínaly dva baráky před nimi od sebe odtahovat. ,,Tak holky, vítejte na Grimmaldově náměstí 12, v jednom ze sídel Blackových."

,,Být Blacková mě baví ještě víc," upustila Cat ohromeně a hnědovlásek se uchechtl.

,,To vaší mámu také bavilo," pověděl jim sentimentálně. ,,Hlavně, když jsme jeli na Kypr."

,,To věřím," zamumlala Cat, prohlížejíc si všechny ty obrazy.

,,Tady si vyrůstal?" zajímalo Thaliu a Sirius pokýval hlavou.

,,Částečně," připustil. ,,Léto jsme trávili s mým bratrem a rodiči v letním sídle Blackových na venkově. Ale Vánoce patřili tomuhle domu."

,,Regulus se jmenoval, že?" hádala se blondýnka a hnědovlásek se na ni otočil. ,,Byla jsem na Blackovi zkoušená. Bylo to moje štěstí, protože je vás mnohem míň než Weasleyových."

,,Jo, Regulus," přikývl Sirius nevesele. ,,Svou smrt si nezasloužil. A i přes všechny neshody, které jsme spolu měli v průběhu dospívání to byl nejlepší bratr, kterého jsem mohl mít."

,,Co ty všechny obrazy?" zajímalo Thaliu a Sirius si povzdechl.

,,Příslušníci rodiny Blackových," dal jí odpověď. ,,Třeba tohle jsem já, Regulus a vaše prarodiče."

,,Naše babička a děda?" hádala Catherine při pohledu na černovlasou ženu.

,,Walburga a Orion," pojmenoval je Sirius. ,,Tenhle výjimečně nemluví. Až narazíte na mluvící babičku, tak si prosím zacpěte uši."

,,Pane Blacku," ozval se skřehotavý hlas ze shora. Všichni tři zvedli hlavu a pohlédli na poslední schod, na kterém stál domácí skřítek. ,,Může Krátura nějak pomoct? Má odnést kufry? Má uvařit návštěvě kávu či čaj?"

,,To není návštěva, Kráturo," vyvedl ho z omylu. ,,To jsou mé dcery a budou tu bydlet."

Krátura se okamžitě slušně poklonil a Sirius luskl prsty ke kufrům, aby je skřítek odnesl.

,,Vypadá zaučeně," usoudila blondýnka. ,,Bábi Sybil se s těmi svými pořád rozčilovala."

,,Krátura tu slouží už po generace," přisvědčil Sirius. ,,I když jsem pro něj krvezrádce, nic jinému mu nezbývá. Jsem poslední Black."

,,Opravdu?" vyhrkla Thalia. ,,Jsi poslední?"

,,A budu poslední," doplnil Sirius. ,,Ukončím dynastii Blackových."

,,Co říkáš na Harryho a celá ta věc o Voldemortovi?" nadhodila hnědovláska a Sirius si povzdechl.

,,Upřímně mě to ani nepřekvapilo," usoudil smutně. ,,Po všech těch pokusech bylo jasné, že se mu to někdy povede. A musíme se připravit na to, že budou umírat lidé. Je mi Cedrica líto, Thal."

,,Nemáš ani ponětí, jak to bolí mě," pípla bolestně Thalia a utřela si slzu smutku, kterou uronila pro svého zesnulého kluka. ,,Ale nemůžu brečet pořád pro jednoho člověka a musím si užívat to, co mám."

***

Takže jsou konečně komplet❤️

🎄Sharie

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat