/1.6. 1991/
Annabeth Prewettová se zhluboka nadechla a pozvedla ruku do výše své hlavy. Třikrát zaklepala na dveře, nacházející se před ní. O vteřinu později se ozvalo nerudné ,,Dále.", tak se rozhodla vzít za kliku.
Za stolem posedával Alastor Moody, kterého za posledních deset let viděla jen v novinách. Moody zvedl oči z haldy papírů, které se okolo něho nacházely a pohlédl na svou starou známou.
,,Ahoj," promluvila Beth a nervózně přešlapovala z nohy na nohu. Tím, jak ho dlouho neviděla jí to přišlo lehce trapné.
Ovšem Pošuk se v žádném případě v žádné situaci necítil trapně. ,,No nazdar, Prewettová," odfoukl si, opřel se o svou židli a propletl si ruce, ,,co tě sem přivádí po tolika letech?"
,,Vůbec ses nezměnil," uchechtla se blonďatá žena a posadila se na další židli.
On se ušklíbl, jak to velmi často dělával. ,,Zato tobě pár vrásek přibylo."
Beth zbledla. ,,Kecáš!" dopálila se. ,,Zase tolik mi není!"
Moody se zasmál. ,,Pravda, čtyřicet tři není zase tak hrozný," uznal, ,,ale teď vážně, Beth, to potřebuješ?"
,,Chtěla bych tě požádat o práci," nechodila okolo horké kaše a Pošuk se znovu ušklíbl.
,,Ještě ti nedali důchod?" upustil a ona ho probodla tím pohledem, aby držel tlamu. ,,Dobře, teď vážně. Ty chceš být zase bystozorka?"
,,Od září," upřesnila. ,,Thalia v září nastoupí do Bradavic a já se chci vrátit do práce, Pošuku. Fakt chci. Poslední dobou mi to fakt chybí a opravdu bych-"
,,Ať je tedy po tvém," zašklebil se Moody. ,,Upřímně těžko hledám lepší bystrozorku než si ty, takže místo je tvoje."
,,Díky," pousmála se na něj a porozhlédla se po kanceláři. ,,Máš hodně práce, co?"
,,Docela jo," připustil. ,,Ani ta kancelář se nezměnila. Maximálně je tu větší binec."
,,Naposledy jsem tu byla, když.." nedořekla to a on chápavě přikývl.
,,Já vím," dopověděl to, ,,když tvoje sestra zemřela a ty ses přišla stavit pro Thaliu."
,,Co Freya? Nějaké novinky?" přivřela oči, i když nečekala žádné nové zprávy. Moody zakroutil hlavou a ona zavřela oči, aby zahnala slzy a z kabelky si vytáhla vodu, protože jí vyschlo v krku.
,,Musím tě zklamat, Beth," hlesl Moody a ona se podívala dolů ke svým nohám.
,,Jak je to možné," protestovala blonďatá žena, ,,nemohla se po ní přece slehnout zem."
,,Třeba je mrtvá," pokrčil rameny. ,,Vysvětlovalo by to, proč není k nalezení."
,,Ne, ona není," kroutila přesvědčeně hlavou. ,,Já vím, že někde je a já ji chci najít."
,,Kdybys mi alepsoň dokázala říct, zda se nechovala nějak zvláštně, proč by jí někdo chtěl," snažil se jí pomoct a ona si povzdechla.
,,Já nejsem její rodič," namítla, ale v zápětí se jí rozzářil obličej a v hlavě jí napadl jedinečný nápad. ,,Ale Sirius-"
,,Ne, ne a ještě jednou ne," přerušil ji. ,,Black v Azkabanu přišel o rozum. Tohle ti nedovolím, Beth."
,,Proč ne-"
,,Až budeš znovu pracovat u mě, dovolím ti vést skupinu a můžeš zkusit Freyu najít sama," šel na to jinak a blondýnka se zamyslela. ,,Ale Blacka nech dál hnít ve vězení."
***
,,Jak dopadl pohovor?" zeptala se Molly, když Annabeth dorazila do Doupěte.
Blonďatá žena s sebou sekla do jednoho z křesel a odfrkla si. ,,Mám to místo," vydechla s unaveným úsměvem na tváři. ,,Ale po Freye ani stopy."
,,Najdeme ji, Beth," povzbuzovala ji rudovlasá žena. ,,Ale teď se soustreď na Liu. Za chvíli budou přicházet dopisy z Bradavic, takže s tím přicházejí i nákupy v Příčné a další věci, které se toho týkají. Žij s námi, Annabeth Prewettová."
,,Já s vámi žiju," slibovala jí Beth. ,,Jenom mi to přijde jako včera, co jsem v kanceláři seděla kvůli Lie. A to jsem byla o deset let mladší! Jak to mohlo takhle všechno utéct?"
Molly se usmála. ,,A to ještě nejsme babičky," zavtipkovala zrzka. ,,Ale nejsi jediná, kdo si připadá stará. Vem si, že mě je čtyřicet jedna let a můj první syn už pracuje. A druhý má teď před OVCEmi."
,,Stejně obdivuju, jak si dokázala vychovat sedm dětí," vydechla užasle Annabeth a Molly s úsměvem pokrčila rameny.
,,Mojí největší ambicí vždycky byla velká rodina," vysvětlila jí. ,,Fabian to taky nechápal a Gideon už vůbec ne. Gid věřil na lásku, která překoná všechno a velmi často mi vyprávěl o tvé sestře, Marge."
,,Já vím," polkla Beth. ,,Merline, tak strašně mi všichni chybí."
,,To mě taky," přitakala paní Weasleyová. ,,Ty malé děti ani nemají ponětí, jaké mají štěstí, že ty-víš-koho nezažili."
***
Tak a je tu úterní kapitola ❤️ Snad se líbila❤️ Taks bych vás chtěla upozornit, že prvních patnáct kapitol bude takových rozjezdových a pro příběh ne příliš podstatných, ale pak už začne Vězeň z Azkabanu a bude to😂❤️
Budu moc ráda za vaše komentáře ❤️
☕️Sharie
PS: Na IG jste si odhlasovali nějakou lgbt postavu, takže se těšte❤️
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfic,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...