|V ČÍ ŠLÉPĚJÍCH PŮJDEŠ?|

1.4K 130 60
                                    

/1.9. 1995/

,,Už jsme tady!" vypískla Romilda nadšeně. ,,Lidi, proboha, ani nevíte, jak moc se těším na večeře v týhle úžasný škole!"

,,Soucítím s tebou," zaskuhrala Cat, přitom, když si hladila své bříško. ,,Už se nemůžu dočkat, až si nacpu žaludek tím vynikajícím jídlem."

,,Proč tu vlastně není Harry, Hermiona a Ron?" zeptala se všech Thalia odvážně, v kupé začalo panovat až mrazivé ticho a slyšet bylo jen písknutí vlaku.

,,Copak jsi neslyšela?" pozvedla obočí Parvati. ,,Harry byl u soudu kvůli používání kouzel mimo školu a všude rozhlašuje to, že se Pán Zla vrátil."

,,To já vím," prohlásila hnědovlasá Blacková, ,,Harry přijel ke konci prázdnin právě kvůli tomu soudu. A vy vážně věříte ministerstvu s tím, že se nic nestalo? Vážně si myslíte, že Cedricova smrt byla jenom blbá náhoda?"

,,Ehm, myslím, že bychom měli jít," prohlásil Dean, nestojíc o spor, a vstal ze svého místa. ,,Ať chytneme nějaký dobrý kočár."

,,Kočár najdeme dobrý," sykla nepříjemně Lia a stoupla si na práh, aby nikdo jiný nemohl projít. ,,Ale teď mi řekněte, kdo si myslíte, že Cedova smrt byla jen náhoda, hm?

,,Vážně bychom měli jít," navrhl znovu Dean a Thalia tedy ustoupila z východu na chodbu. Nechala Deana, Seamuse a Nevilla, aby kupé opustili a následně se přidala i Romilda s Polly a Parvati. V kupé tedy už zůstala jen dvojčata Blackovi.

,,Merline, nesnáším ministerstvo," ulevila si Thalia a Cat mávla rukou.

,,Nejsi jediná, kdo momentálně má brouka v hlavě," skousla si nervózně ret blondýnka a Lia zvedla víčka.

,,Jde o Malfoye, Zabiniho a Parkinsonovou?" hádala hnědovláska a Catherine pohlédla ven z okna, kde zahlédla oblíbený a fotogenický rozcestník v Prasinkách.

,,Jako je pravda, že v Krásnohůlkách byly protivný holky a kluci, ale neexistovaly žádné koleje," povzdechla si. ,,Takovéhle to je vždycky, co?"

,,Nebelvír si jde po krku se Zmijozelem snad od počátku Bradavic," pokrčila rameny Thal, ,,jen si vzpomeň na tátovo vyprávění. I oni dva se dříve nenáviděli jen kvůli tomu, že oba byli z jiné koleje."

,,Pojďme už," pobídla svou starší sestru, ,,protože já pešky na hrad v tomto dešti nepůjdu."

,,Bojíš se?" zajímalo Thalii, když společně procházely již prázdným vlakem směrem ke schodům dolů.

,,Pravdu?" poškrábala se Cat za zátylkem a hnědovláska se na ni usmála.

,,Není to žádná ostuda, Cat," konejšila ji. ,,Já se tak bála, když jsem před čtyřmi lety seděla na té trojnožce."

,,Proč vlastně všichni považují Zmijozel za špatný?" nechápala Cat a seskočila z paluby vlaku dolů na pevnou zem.

,,Vlastně nevím, jestli bych ho nazvala špatným," zamyslela se Lia, také seskočila z vlaku a mířila společně s Cat směrem ke kočárům, aby se mohli vydat do hradu. ,,Ale fakt je ten, že většina smrtijedů a i sám Voldemort navštěvovali Zmijozel, a proto tu kolej hodně lidí odsuzuje."

,,Hodně lidé, včetně tebe, že ano?" odhalila to blondýnka, když se obě usadily v posledním kočáře a Thalia si sedla naproti své sestře.

,,Všichni, co pocházíme z rodin, které bojovali proti Voldemortovi jakousi samozřejmou averzi ke Zmijozelu," přiznala hnědovláska. ,,Odmala nám bylo vtloukáváno do hlav, že tahle kolej je ta špatná. Ale naše máma je důkazem, že tohle pravidlo vždycky neplatí."

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat