|ČISTOKREVNOST JAKO PARAMETR|

1.9K 153 86
                                    

/1.9. 1991/

,,Tak já se půjdu podívat ještě někam jinam," navrhla hnědovlasá dívka a nechala v kupé Rona a Harryho samotného. Procházela chodbou ve vlaku, ale na chvíli se zastavila, protože se jí líbilo, jak krajina utíkala.

,,Můžeš uhnout?" ozvalo se najednou za Thaliou. Dívka se prudce otočila a spatřila partičku jakých si studentů.

,,Někdo by chtěl projít," zavrčela černovlasá holka, jež měla vlasy sestřihané na mikádo. V čele stál blonďatý chlapec, který měl své skoro bílé vlasy nagenované dozadu."

,,Uhnu, až se dozvím, s kým mám tu čest," prskla zpátky na partičku velice zajímavých lidí a založila si ruce na prsou.

,,Jsem Malfoy, Draco Malfoy," představil se blonďásek a změřil si hnědovlásku pohledem. ,,Tohle jsou Crabbe, Goyle, Pansy a Zabini."

,,Malfoy?" vypadlo z ní, protože o tom jménu už několikrát slyšela. ,,Strejda o vás občas mluvil. Jak jste posedlí krví a tak."

,,Takže nejsi mudlovská šmejdka," odvodil si Draco. To netušil, že jeho matka - Narcissa Malfoyová - a její pravá matka - Cassiopeia Blacková - byly nejlepšími kamarádkami už od raného dětství.

,,Jsem čistokrevná," potvrdila mu Thalia. ,,Ale moje rodina není fanatická. Je jim jedno, jakou krev máš nebo nemáš."

,,Krvezrádce," sykla Pansy Parkinsonová.

,,Jak se jmenuješ?" šlehl po ní pohledem Blaise Zabini a ona mu s odvahou v hlase odpověděla.

,,Thalia Prewettová," dala mu odpověď. ,,Moje máma byla Rosierová, ale protože její rodina byla plná fanatiků - přesně jako ta tvoje - odešla a nechala se vyškrnout z rodu."

,,Moje babička byla Rosierová," vzpomněl si Draco na Druellu Blackovou, Liinu pratetu. ,,To z nás dělá tak trochu příbuzný."

,,Ty nejsi moje rodina," prohlásila odvážně Lia.

,,Na tom se schodneme," zasyčel mladý Malfoy a společně se svou partičkou kráčel dál.

,,Merline, tys mu to nandala," ozvalo se z jednoho kupé a hnědovláska se otočila na patě. Zahlédla tam několik dalších mladých kouzelníků, které odhadovala na stejný věk.

,,Díky," usmála se Lia a pohlédla dovnitř.

,,Pojď dovnitř," pobídl ji chlapec tmavší pleti. ,,Já jsem Dean Thomas."

,,Thalia Prewettová," pověděla jim a sedla si do kupé.

,,To už my víme," uchechtl se hnědovlasý chlapec. ,,Já jsem Seamus."

,,Těší mě, Seamusi," vřele se na svého budoucího spolužáka usmála. ,,Ty si?"

,,Hermiona Grangerová," představila se dívka s kurdnatými hnědými vlasy a ofinou. ,,Takže ty s nim otravou příbuzná?"

,,Tak trošku," povzdechla si Lia. ,,Máma moc často o své minulé rodině nemluví, ale zmínila se, že jsou Rosierovi příbuzní z hodně těmihle honosnými rody."

Láska je sestrou smrti II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat