/26.12. 1991/
,,Rone, Lio! Tohle prostě musíte vidět! Vstávejte rychle!" zakřičel Harry a lomcoval s oběma svými kamarády. Protože ve svém pokoji by byla sama a stejně to platilo i u Harryho, takže spala u nich.
,,Merline, co se děje?" vypravila ze sebe rozespale dívka a Harry jí sebral peřinu.
,,Vstávejte!" pobízel se stále černovlásek. ,,Našel jsem jednu skvělou věc! Musíte to vidět!"
,,Co tvoje mise s neviditelným pláštěm?" zajímalo Rona a Harry mávl lažérně rukou.
,,Potom," umlčel ho. ,,Teď ale pojď. Vy oba!"
°°°
,,Já chtěla spát," stěžovala si hnědovláska. ,,Kolik je? Jedna ráno? A ty mě kvůli nějaké kravině taháš z mý vyhřátý postýlky!"
,,Už jsme skoro tady," oznámil jim Harry a otevřel další dveře. Před nimi se otevřela jakási místnost, celkem prázdná a nezajímavá, ale jedna věc se stala její dominantou. Jakési zrcadlo. Thalia si ho s přivřenýma očima bedlivě prohlížela a poznala, že nápis nade sklem je napsaný latinsky. Tímto jazykem ovšem neuměla, takže se nedozvěděla, co je tam napsané.
Společně se přiblížili k zrcadlu a Harry vše nadšeně komentoval. ,,Stoupněte si sem! Vidíš moje rodiče? Tady je-"
,,Nic nevidím," přerušila ho Lia. ,,Jenom nás."
,,Tak počkej," nevzdal se Harry a on i s Ronem ustoupili, aby se mohla Thalia lépe podívat. Jenže ona tam neviděla Harryho rodiče, jak jí bylo řečeno. Její zorničky se jí rozšířily, dolní ret se vzdálil od toho horního a padala jí brada.
,,Merline," vydechla hnědovláska a Harrymu se na tváři zase objevil úsměv.
,,Vidíte," řekl vítězně. ,,Jsou tam! Jsou v tom zrcadle-"
,,Možná ty to tak vidíš," vyvedla ho z omylu, ale stále neodtrhla oči od zrcadla. Zírala na sebe, jak v ruce drží ten papír o připojení se do kouzelnické advokátní komory a její zrzavý táta, jak jí šťastně objímá. Jak jí objímá Fabian Weasley - otec, kterého nikdy neměla šanci poznat.
,,Co tam vidíš ty?" zajímalo Rona a dívka si utřela slzu. Konečně se odvrátila od obrazu zrcadla, odstoupila od něj a se suchým hrdlem odpověděla. ,,Mýho tátu, jak mi gratuluje ke složení advokátních zkoušek."
,,Lio," vypadlo z Rona a svou sestřenici obejmul. Netušil, co tam uvidí on, ale trochu se bál, když viděl, co tam viděla Thalia.
,,Nechci už to nikdy vidět," rozhodla se, když Rona pustila. ,,Moc to bolí na to, abych to mohla vidět znova."
Zrzavý Weasley se trochu ostýchavě postavil před ono záhadné zrcadlo a jeho dva přátelé ho se zájmem sledovali. ,,Tak co tam vidíš?"
,,Jsem kapitán famfrpálového týmu, mám odznak primuse! A v ruce mám famfrpálový pohár! Hrome, já vypadám dobře," prohlédl si sebe Ron a Harry si povzdechl.
,,Tenhle svět mě nikdy nepřestane udivovat."
°°°
,,Takže Nicolas Flamel je nesmrtelný díky svému lektvaru, který dělá k Kamenu mudrců?" snažila se pochopit všechno, co na ni Hermiona, Ron a Harry najednou vychrlili.
,,Přesně tak, Lio," odsouhlasila Hermiona.
,,A ten kámen chce Snape," doplnil Harry. ,,Pro Voldemorta, aby zase ožil."
,,A na to jste přišli jak?" pozvedla obočí Thalia.
,,No úplně jednoduše," nakrčil rameny Ron. ,,Při tom školním trestu s Malfoyem to říkal ten kentaur-"
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti II. ✔
Fanfiction,,Bojíš se smrti?" přerušila ticho blonďatá dívka, jež osobu sedící na proti ní znala jen pár měsíců. ,,Dřív jsem se bál smrti," přiznal muž. ,,Nebo jinak. Bál jsem se toho, že ztratím ty, co miluju." ,,A teď?" chtěla znát názor. ,,Teď je žena, kte...