Eltelt egy újabb hét. Hobi a legjobb barátom lett. Mindent megtett hogy jól érezzem magamat. Soha nem hagyott egyedül.
Viszont elrablómat Agust D-t próbálom elkerülni. Minden erőmmel. Elég jól is megy. Nagyon ritkán találkozok vele, de akkor mindíg ott van velem Hope vagy Jin. Sosem engedik hogy a közelembe kerüljön.
És most este van és nem tudok aludni, mert nem vagyok álmos. Úgy döntöttem hogy elmegyek ès iszok egy pohár vizet. Kiszálltam az àgyól és kibicegtem a szobából.
Kiérve becsuktam a szoba ajtaját és elindultam a konyha irányába. Odaérve kinyitottam a szekrény ajtót és elkezdtem az egyik pohárért nyúlni. Már majdnem elértem, mikor meghallottam a bejárati ajtó nyitódását. Azt hittem hogy Jin érkezett meg, de nem.
Elrablóm volta az. Gyorsan visszasiettem a konyhába reménykedve hogy nem vett észre, de ismét tévedtem.
Hallottam lépteinek közeledését. Fèlve hátrálni kezdtem, de már ide ért.
- Cicus~. - közeledett felèm lassan, ingadozva. Elém érve, nekiszorított a konyhapultnak. - Látom felvetted a hálóinget amit adtam. - mért végig tetőtől-talpig.
Én zavaromban lehajtottam a fejemet. Egy fehér átlátszó, kicsi hálóingben voltam. Mindenhol átlátszott, csak a mell részènél nem. Hála égnek.
Nyakamba hajolt, kezeit pedig fenekemre vezette, és belemarkolt. Beharaptam az ajkaimat hogy egy hang se tudjon kiszökni.
Elkezdte nyakamat csókolgatni. Olyan erősen haraptam be a számat amennyire csak tudtam. Nem akartam hogy tudja hogy jó érzés.
- Ne fogd vissza magadat baba. Hallani akarom a szép hangodat~. - morogta nyakamba, miközben kezeivel a ruha alá nyúlt.
Kezei teljesen át voltak fagyva, de az arca tűz forró volt. Egyik kezemet a homlokára tettem, és egyszerűen forró volt az egész.
Kicsi eltoltam magamtól mire csak sóhajtott egyet.
- Szeress~. - nyöszörögte fáradtan. Fejét vállamra tette, miközben nehezen vette a levegőt.
- Gyere. - lendítettem át egyik kezét a vállamon és elkezdtem vele bicegni. Kezemmel átkaroltam derekát hogy könnyítsek.
Nagy nehezen elbicegtünk a szobámhoz, és amint az ágyhoz értünk lefektettem.
- Ooo, baby. Tudtam hogy akarsz engem~. - kuncogta el magát. Fel akart ülni, de én gyorsan megállítottam.
- Figyelj. - kezdtem bele. - Lehet hogy ez egy fura kérés, de vedd le a ruháidat. - vörösödtem el a mondat végére.
- Baba, ehhez meg sem kell kérned. - ezzel elkezdett levetkőzni. Én elengedtem és hátat fordítottam neki.
- Mindjárt jövök. - mentem be a fürdő szobába, és kezembe vettem egy tiszta rongyot.
A csaphoz mentem és megengedtem a hideg vizet. Átáztattam a rongyot, majd elzártam a vizet, és kicsavartam a felesleges vizet.
Kiérve a fürdőszobából, azonnal eltakartam a szemeimet.
- Azonnal vedd fel az alsónadrágod, vagy takarózz be! - utasítottam, és várni kezdtem.
- Mostmár nézhetsz cica~. - elvettem a rongyot a szemeim elől, és megnyugodva láttam hogy hallgatott rám és betakarózott.
Odamentem hozzá, miközben összehajtogattam a rongyot. Eltűrtem a haját a homloka elől, és rátettem a hideg rongyot.
Ő csak lecsukta a szemeit, és élvezte a hideget. Megfogtam a takarót, és nyakig betakartam.
Lehajoltam ruháiért, és mindegyiket összehajtogattam, és az egyik székre tettem. Alsónadrágját pedig beraktam a szennyesek közé.
Visszaérve hozzá, jobban szemügyre vettem arcát. Makulátlan, hófehér arc, ami most kicsit ki volt pirulva a láz miatt. Egy aprócska hiba se volt rajta.
Leültem egy székre és becsuktam a szemeimet. Semmi pénzért nem fogok egy ágyban aludni vele. A végén még felébred és bepróbálkozik megint.
Már majdnem elaludtam, mikor meghallottam hogy nagyon erősen mocorog, nyüszög és nehezen veszi a levegőt.
Kinyitottam a szemeimet, felálltam és lassan odamentem hozzá.
Gyengéden megsimítottam az arcát, mire kicsit megnyugodott.
- N-ne hagyj el. - suttogta. - Kérlek. - éreztem ahogy egy könnycsepp végiggördül az arcán, de a kezembél megakadt.
- Nem foglak. - csak azért mondtam hogy nyugodjon meg. Legszívesebben most azonnal átmennék Hobihoz.
El akartam venni a kezemet, de megfogta a csuklómat, és erőtlenül megszorította. Keservesen sóhajtottam egyet.
- Menj odébb. - nyeltem egy nagyot.
Oddébb csúszott, én pedig befeküdtem mellé. Háttal voltam neki, és csak összekucorodtam.
Hírtelen megéreztem kezeit, ahogy gyengéden a derekam köré fonódtak, és oda húztak magához.
Teljesen hozzám simult, így éreztem ahogyan minden egyes porcikája hozzám ért. Igen, még az is.
Zavaromban belemarkoltam az ágyneműbe. Mormolt valamit mögöttem amit nem értettem, és egy kicsivel később már csak a halk szuszogását hallottam.
Ezt már ki kell bírnom.
YOU ARE READING
Killing Compulsion [Suga ff.]
FanfictionAngela White egy 19 éves amerikai lány. Ártatlan, mindig segített akinek csak lehetett, sose ártott senkinek. Mindig könnyen tudott barátkozni, mindig kijött mindenkivel. A körülötte lévő emberek azt mondták hogy ő egy földre szállt angyal. De mikor...