~2. évad 1. rész~

1.2K 75 7
                                    

Eltelt 4 év. Boldogan élünk hárman. Namjoon, én ès a kisfiunk Haneul. Vagyis csak az enyém, de Nam úgy kezeli mintha a sajátja lenne.

Haneul.. A neve mennyeit jelent. Egy gyönyörű gyerek. A legjobb dolog ami történt velem. 4 éves. Tud beszélni. Nagyon kedves és hatalmas szíve van. Mindenkit szeret.

Egy probléma van... Hogy nagyon emlékeztet Yoongira.. Le se tagadhatja hogy az ő fia. Ugyan olyan lusták. Imádják a zenét. Külsőre teljesen az apjára ütött.

Hófehér bőre van, Ugyan olyan haja van, mármint stílusra. Az arcformájuk is ugyan olyan, az orruk, a szájuk. Egy dolog nem ugyan olyan, ami pedig a szemei, amik gyönyörű tengerkék szemei.

Egyszerűen tökéletes. És mindennél jobban szeretem a kisfiamat.

Namjoon tényleg betartotta a szavát. Végig segített a terhességemen. Mindíg mellettem volt és mindent megtett hogy jó legyen nekem. Mellettem volt a szülésnèl. Nagyon hálás vagyok neki.

Szerzett nekem munkát. Most angolt és táncot tanítok egy középiskolában. Imádom.

De Namjoon elmondta hogy van egy cégje, ami a bűnözésekkel foglalkozik nagyrèszt, de külsőre csak egy zenei cégnek tűnik, de ha valaki bekerül... Az már nem tud kiszállni a piszkos munkából.

Nem egyszer voltam már bent a cégnél. Nagyon sokszor a szabadidőmben.

Nam mondta hogy nagyon sokan keresik fel őket bàntalmazásokkal kapcsolatban, hogy ijesszenek rá a bántalmazóra, de ez nem az ő műfajuk.

Legtöbben bérgyilkosok a cégnél. Vannak olyanok akik kiképzik őket, és vannak olyanok akik nem akarnak részt venni semmiben, ezért csak takarítanak ès kávét csinálnak.

Ezért felajánlottam Namnak hogy mi lenne ha én foglalkoznék az ijesztgetéssel. Amúgy is utálom ha bántalmaznak valakit, akármilyen módon.

Először nem akarta hogy belefollyak az ilyen dolgokba meg minden, de én ragaszkodtam hozzá. Persze ezekről Haneul nem tud. Nem szeretnènk belekeverni. Mert nem értené hogy miért cselekszünk úgy ahogy.

De Nam azt mondta hogy ha elég idős lesz muszáj lesz beavatnunk, mert úgy is idővel rájönne, és jobb lenne ha tőlünk tudná meg.

De visszatértve, már ahoz képest elég sokan vagyunk a kis csapatomban. Mindannyian egy közös célért csatlakoztak. Hogy igazságot szolgáltassanak.

És mind annyian nagyon jól végezzük a dolgunkat. Egyre többen fordulnak hozzánk segítségért. Mi pedig örömmel segítünk.

Munkán kívül nagyon sokat vagyunk Haneullal. Elmegyünk sétálni meg ilyenek.

A srácokkal tartom a kapcsolatot és nagyon jóban vagyok velük, kivéve Suga, akivel nem beszélek, és csak a híradóban hallok róla dolgokat. Be kell vallanom hogy a szívem legméllyén, még nagyon szeretem...

Namjoon nagyon haragszik Sugára, e miatt el is költözött a közös házból.. Meg azért is mert velünk akar lenni.

A többiekre gyakran rábízom Haneul ha úgy van, de persze elmondtam nekik ha akármi történik a kicsivel, kicsinálom őket.

A fenyegetés hatására nagyon komolyan veszik a bébicsőszködést.

Azt mondták hogy ijesztőbb lettem, de én ezt nem hiszem. Inkább komolyabb lettem, de ugyan olyan kedves vagyok a hozzám közel állókkal.

Az áldozataimmal, akik másokat bántalmaztak, azokkal már nem vagyok egy kis angyal. Inkább a legrosszabb rémálmuk.

Van egy mondásunk 'Elfuthatsz, de el nem bújhatsz.' Ha megpróbálnak elmenekülni, úgy is megtaláljuk őket.

De van amikor játékban találunk pedofilokat, akik nem èrdemelnek kegyelmet...

Ha egy ilyen emberrel összefutna a kicsikém, és megtudnám... Kicsinálnám.

Túlságosan védelmezem... Tudom jól, de az énkicsikémet senki sem fogja bántani büntetlenül...

Se én nem hagyom, se Namjoon, se a srácok, se pedig a cégnél dolgozók.... Nem látják gyakran a kicsit, csak nagyon ritkán... De akkor is úgy vannak elrendezve a dolgok hogy nem tudja hogy abban az épületben amiben van, milyen sötét dolgok folynak...

Aztán lehet igazik van abban hogy változtam... Mert igaz.. Megtanultam megbocsájtani, ès habozás, vagy akár megbánás nélkül cselekedni vészhelyzetekben.

Bármit megteszek értük hogy biztonságban legyenek.

Sziasztok rózsácskáim!😊 Ez lenne az első rész, remélem tetszik. ^^
A következő részben találkozunk. Addig is sok puszit ès szeretetet küldök nektek😊❤️
👋🏻❤️Sziasztok!❤️👋🏻

Killing Compulsion [Suga ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora