~2. évad 7. rész~

1K 72 6
                                    

- Namjoon hyung... - hajtotta le a fejét, szégyellve hogy nem mondta el hogy maradna egy darabig.

Átvettem tőle Haneult, Namtól pedig a lakáskulcsot, azzal pedig kinyitottam az ajtót és bementem a kicsivel a kezeim között a házba.

Levettem a magassarkúimat, és segítettem Haneulnak levenni a cipőit.

- Gyerek, öltözzünk át. - fogtam meg a kezèt. - De először lezuhanyozol. - mentünk be a fürdőszobába.

Becsuktam az ajtót maguk mögött, és levetkőztettem Haneult, majd betessékeltem a zuhanykabinba és megengedtem a vizet.

Nyomtam a kezembe egy kis tusfürdőtt, és elkezdtem felkenni kis testère. Alaposan megmostam mindenhol, majd lemostam a kezeimről a szappant és sampont nyomtam bele.

- Csukd be a szemeidet. - kezdtem el megmosni hajàt. Mèg jó hogy rövidujjú póló van rajtam.

Csak hagyta hogy megtisztítsam, majd mikor végeztem lemostam róla a sampont és a tusfürdőt és elzártam a vizet.

Megfogtam a törülközőjét, megtöröltem, és kiemeltem a kabinból. Teste köré tekertem a törülközőt, és kezeim közé vettem, majd felemeltem és elhagytam a fürdőszobát.

- Anya, éhes vagyok. - bigyesztette le édesen az ajkait ahogy bementünk a szobájába.

- Felőltöztetlek és megszárítom a hajadat, utána pedig csinálok neked valamit. - ültettem le az ágyra.

- Oké. - tartotta magán a törülközőt, miközben kerestem neki ruhàkat.

Kivettem egy fehérnemüt, egy szűrke melegítőnadrágot és egy fekete pólót, majd a kisfiúhoz mentem.

- Segítsek átöltözni? - guggoltam le elé. Ő egy kicsit szégyenlősen bólintott egyet. - Rendben. - mosolyogva, elkezdtem felöltöztetni, és miután végeztem megtöröltem vizes haját.

- Köszi anya. - kuncogott édesen ahogy egy puszit nyomtam kis orrára.

- Mindjárt hozom a hajszárítót és megszárítom a hajad. - álltam fel, és kimentem a szobából és elindultam a milyènkbe.

Megfogtam a hajszárítót és visszasiettem a kicsihez. Nehogy megfázzon a feje.

Amint visszaértem azonnal bedugtam a hajszárítót a konnektorba, és Haneult az ölembe ültettem.

Elkezdtem megszárítani vizes fekete haját. Gyorsan megszárítottam és kezemmel megigazítottam kócos fürtjeit.

Letettem a hajszárítót a földre ès kihúztam a konnektorból.

- Készen vagy. - öleltem át, majd elengedtem. - Én is lezuhanyzok és átöltözök, utána pedig csinálok neked valamit enni. Okè? - kérdeztem ahogy letettem a földre.

- Oké. - adott egy gyors puszit a számra, és kuncogva kirohant a szobából.

Én csak kerek szemekkel bámultam, de gyorsan észhez tértem.

- Óvatosan nehogy eless! - kiabáltam utána aggódva.

Mosolyogva felálltam és a szobánkba mentem.

Elővettem magamnak egy bugyit, egy melltartót, melegítőnadrágot ès egy pólót, majd bementem a fürdőszobába ès lezuhanyoztam.

Felvettem a ruháimat és kimentem a nappaliba ahol Chim és Haneul tévéztek.

- Mit szeretnél enni gumimaci? - hajoltam hátulról Haneulhoz, így a fejünk egymás mellett volt.

- Szendvicset. - döntötte hátra a fejét és egy kicsit felém fordította.

- Oké. - egyenesedtem ki és bementem a konyhába. Előkèszítettem mindent, és nekiálltam megcsinálni neki a szendvicsét.

Miután megcsináltam elpakoltam mindent ès megfogtam a tányért, mikort megéreztem két kart a derekamon.

Annyita megijedtem hogy majdnem eldobtam a tányért.

- Kim kibaszott Namjoon... - tettem le a tányért és előre hajolva a pultra könyömöltem és arcomat a tenyerembe temettem. - Megfoglak verni egyszer esküszöm..

Előre hajolt és fejét a vállamra tette.

- Bocsi. - adott egy puszit a nyakamra. Én csak hátra nyúltam és ráütöttem a fejére.

Megfogtam ismét a tányért és elindultam ki a konyhából, miközben Nam csak tovább ölelt ès kapaszkodott belém.

- Tessék kicsim. - adtam oda Haneulnak a tányért. Nam fél kézzel a zsebébe nyúlt és kivett egy nyalókát és odaadta a kicsinek.

- Köszönöm anya és apa. - mosolygott hátra ránk.

Nam megsimította sötét fürtjeit, és a kis édes elkezdett enni.

- Na és most szépen megbeszéljük hogy Jimin hol fog aludni. - engedett el Nam. - Mivel a vendégszoba nincs kész, és teljesen üres, ezért arra gondoltam hogy itt aludhatna a nappaliban. - magyarázta teljesen nyugodtan.

- De nem kényelmes kanapén aludni. Aludhatna Haneullal. - fordultam felé.

- Igen! - mondta teli szájjal Haneul.

- Nem! - válaszolt azonnal Nam. - Ki van zárva. - tette keresztbe a kezeit.

- Akkor te alszol Jiminnel, és nem alszok Haneullal. - a kicsi azonnal hátrafordult. Szemei csillogtak mint a csillagok este az égen.

- Anyàval akarok aludni. - állt fel a kanapén. A tányér a dohányzóasztalon volt.

Megöleltem a kicsit, aki szorosan ölelte át a nyakamat.

- Nemár... - nyöszörögte Nam, ahogy Jiminnel egymásra néztek.

Sziasztok rózsácskáim! ^^
Szeretném nektek megköszönni az 5K-t.😊 Nagyon sokat jelent hogy ennyien olvassátok a könyvemet. És remélem tetszik nektek amit eddig összehoztam.😅 Nagyon szeretlek titeket. (•3•)
A következő részben találkozunk, addig is sok puszit és szeretetet nektek.😘❤️
❤️👋🏻Sziasztok!👋🏻❤️

😘❤️❤️👋🏻Sziasztok!👋🏻❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Killing Compulsion [Suga ff.]Where stories live. Discover now