- Kelj fel. - figyeltem ahogy Haneul eléggé morcosan próbálja felébreszteni Yoongit.
Mosolyogva egy bögre kávéval a kezemben mentem oda hozzá.
- Ezzel próbáld meg felébreszteni. - adtam oda neki óvatosan a meleg bögrét.
- Borítsam rá? - emelte meg az egyik szemöldökét, én pedig azonnali tiltakozásba keztem, mielőtt még tényleg megtennè.
- Add oda neki. Ne öntsd rá! Ne érintsd hozzá! - sóhajtottam egy kicsit.
- Csak add oda neki hogy igya meg. Ha megissza nem fog visszamenni aludni. - simítottam meg a fejèt.- Rendben. - kínylódott szemeit lehunyva.
- Megyek felébreszteni a húgodat. - adtam egy puszit a feje búbjára, és elhagytam a hálószobánkat.
A gyerekek szobájàba érve odamentem a kis fehér gombóchoz ami az ágyon feküdt.
- Cica. Itt az idő hogy felkelj. - guggoltam le, és kezdtem el simogatni YoonJi hátàt.
Morgott egy párat álmában, mire végre felém fordult.
- Anya? - szemeit ki sem nyitotta. Olyan kis édesen nézett ki.
- Igen kicsim? - simogattam meg puha, kisimult arcát.
- Miért kell felkelni? - ült fel fàradtan, és végre kinyitotta a kis cica szemeit.
- Mièrt? Nem szeretnél találkozni a barátaiddal? - kuncogtam egy kicsit, miközben megigazítottam kócos haját.
- Nem. - ásított egy nagyot.
Közben megérkezett Haneul is. Annyira imádom őket.
- Na felébredt? - nevettem egy aprót, ő pedig egy bólintással válaszolt.
- Gyere hugi. Segítek. - ölelte magához szorosan YoonJit és kiemelte az àgyból, majd letette làbait a földre.
- Ne segítsek? - érintettem meg Haneul vállát.
- Nem kell anya. De azért köszi. - vidáman elmosolyodott. Egy puszit nyomtam feje búbjára, majd hagytam hogy elmenjenek készülődni.
Mikor visszamentem a hàlószobánkba, megpillantottam szerelmemet az ágy szélén ülve a kàvéját iszogatva.
- Szia. - mosolygott rám fáradtan, majd egyik kezèt kinyújtotta felém, ès pedig közelebb mentem hozzá és megfogtam csontos mancsàt.
- Hogy vagy? - ültem le mellé. Mèg szerencse hogy időben vagyunk.
- Tökéletesen. - villantotta meg a fehér fogait.
Kezét arcomhoz emeltem ès egy puszit nyomtam kézfejére.
Szemeibe nèztem, ès làttam bennük a boldogságot, meg valami mást is ami a boldogság mögött rejtőzött.
- De valami csak van. - sóhajtottam ahogy felàlltam a felàlltam a helyemről.
- És mèg mielőtt rákérdeznèl hogy miből gondolom, làtom a szemeidben hogy baj van. - odamentem a szekrényünkhöz és kinyitottam.- Csak... - kezdett bele szenvedve, majd hallottam ahogy egy mèly levegőt vesz.
- Néha elgondolkozok azon hogy jó apa vagyok e.. - szinte alig hallottam amit mondott, annyira elhalkult.Hàtranéztem rá és arcàt fürkèsztem.
- Mindent megpróbálok megtenni hogy megbèkéljen velem, de egyszerűen olyan mintha csak magam alatt vágnàm a fàt. - markolászta a kezében lèvő bögrét.
- Tudom hogy türelmesnek kell lennem, meg minden, csak fàj. - letette a bögrét, ès ő is odajött a szekrényhez és elkezdtünk öltözködni.- Jó apa vagy. Csak hagyj neki időt. Érthető hogy miért ilyen. Te is így reagàlnál ha kiderülne hogy a férfi aki nevelt nem is az apàd. - öltöztem àt teljesen.
- Meg fog békélni. - öleltem àt ahogy ő is vègzett.Szorosan körémtekerte karjait. Eléggé megviszeli Yoongit ez az egész...
Meghallottam ahogy az ajtóból valaki megköszörüli a torkàt, mire mind a ketten odakaptuk a fejünket.
- Anya, apa! Nézzétek milyen jól nézek ki. - engedte el a bàtyja kezét YoonJi és odarohant hozzànk.
- Nagyon szèp vagy kicsim. - emelte karjai közè a kislányt Yoongi.
- Han választotta ki a ruháimat. - hajtotta kis fejét vállára, miközben az emlegetett is bejött a szobába.
- Szívesen hugi. - mosolygott szélesen, a kicsi pedig szégyenlősen egy kis mosolyra húzta a szàjàt.
- Na menjünk. - fogtam meg kisfiam kezèt, és mind a nègyen elindultunk a bejàrati ajtóhoz.
Az én három örömöm.
DU LIEST GERADE
Killing Compulsion [Suga ff.]
FanfictionAngela White egy 19 éves amerikai lány. Ártatlan, mindig segített akinek csak lehetett, sose ártott senkinek. Mindig könnyen tudott barátkozni, mindig kijött mindenkivel. A körülötte lévő emberek azt mondták hogy ő egy földre szállt angyal. De mikor...