~2. évad 14. rész~

943 68 9
                                    

Reggel arra ébredtem hogy a nap az arcomat sütötte. Kicsit nyöszörögtem, de kinyitottam a szemeimet.

Szemeimet kinyitva, realizàltam hogy a kanapén aludtam szerelmem mellet, és hogy az éjjszaka elég hosszú volt.

Visszagondolva a tegnap estère, lábaim kicsit megremegtek.

Mosolyogva az engem szorosan tartó Namjoon felé fordultam.

Kócos ezüst színű fürtjei arcába lógtak. Óvatosan elsöpörtem kósza tincseit ellazult arcából.

Megérintettem puha arcát, és hüvelykujjammal megsimítottam, mire egy mosoly szökött az arcára.

- Mióta vagy ébren? - szólaltam meg ahogy fáradtan kinyitotta a szemeit.

- Azóta amióta elkezdtél mocorogni. - csukta be ismét a szemeit.

- Bocsi. Végre van egy kis időd pihenni, én pedig felkeltettelek. - bújtam nyakába, arcomat elbújtatva.

- Semmi baj. Amennyire fáradtnak látszódhatok, nagyon is ki vagyok pihenve. - ezzel csak annyira kibújtam a nyakából hogy szemeibe nézhessek. - Hála neked. - húzta egy perverz mosolyra ajkait.

Zavaromban visszadugtam a fejemet a nyakàba, magamhoz ölelve meztelen testét.

- Hülye. - dünnyögtem pironkodva.

- Én is szeretlek édes. - vezette le nagy kezét fenekemre, és belemarkolt, mire ajkaimat beharapva elfolytottam egy nyögést, de még így is kicsúszott egy kicsit.

- Mikor hozzák vissza Haneult? - ültem fel egy kicsit nehezen.

Nem csak azért mert kevés volt a hely, hanem azèrt is mert a belső combjaim eléggé fájtak.

- Ott ebédel a fiúkkal. - mondta full nyugodtan, de én csak félve felé pillantottam. - Nyugi, Jin fog nekik ebédet csinálni. - kuncogta el magát.

- Hála ègnek. - sóhajtottam hatalmasan, mire a kuncogása nevetés lett.

Mikor a nevetése alább hagyott, rám nézett kezeit száttárva, jelezve nekem hogy feküdjek vissza mellé.

Én készségesen lefeküdtem, és fejemet mellkasán pihentetve magamhoz öleltem.

Egyik lábamat átlendítettem az övén és átöleltem azt.

Hajammal babrált, és csak feküdtünk egymást ölelve.

- De ugye tudod hogy hamarosan fel kell kelnünk, ha már ébren vagyunk. - tettem államat a mellkasár.

- De nee. - nyafogott. - Jó így itt. - szorított magához.

- Olyan vagy mint egy hisztis kisgyerek. - másztam felé, és a kezeimet feje két oldalánál pihentettem.

- De így szeretsz. - azok a gödröcskék, amik minden allkalommal megölnek.

- Persze. - hajoltam le ajkaira. Kezeit derekamra vezette.

Nyelvemmel engedély nèlkül behatoltam szájába, így elmélyítve a csókot. Úgy is engedélyezte volna.

- Szeretlek.. - morogta két csók között, derekamba markolva.

Lihegve elválltam puha ajkaitól, és nyakába bújva kezdtem el apró csókokkal behinteni azt.

- Ne kínozz. - morogta egy kis idő után.

Kuncogva haladtam lejjebb kulcscsontjához, és gyengéden harapdáltam, és néhol megszívtam.

Egyik kezemmel végig semítottam meztelen felsőtestén.

Kezem alatt a teste felforrósodott.

- Kicsim, ha nem akarsz bajt, akkor abba hagyod. - éreztem hangján hogy vigyorog, mire én elhajoltam tőle.

- Hát ha ennyire nem tetszik, akkor elmegyek felöltözni. - vigyorogtam rá, majd le akartam volna szállni róla, de megragadta a kezemet, és levezett problémájához.

Ráfogtam tagjára, ő pedig beharapva alsó ajkát, bámult engem.

Hírtelen rántottam rajta egyet, mire nem bírta tovább, elengedett egy sóhajt.

Elkezdtem kezemet lassan mozgatni férfiasságán, ő pedig szemeit lehunyva sóhajtozott.

Gyorsítottam kezem munkáján, mire már tényleg nem tudta visszafogni hangját, de nem is nézett ki úgy hogy vissza akarja fogni magát.

Mikor látszott rajta hogy mindjárt elmegy, lassítottam munkálkodásomon, ezzel egy türelmetlen morgást kiprodukálva tőle.

- Gyorsabban. - könyörögte lihegve, mire én eleget téve kérésènek, gyorsítottam, és most nem lassítottam.

Hagytam hogy elmenjen, és a dohányzóasztalon lévő kis zsepkendős dobozból kivéve egy zsepit, megtöröltem kezemet.

- Szeretlek. - lihegte nehezen.

Légzése szaggatott volt. Próbálta rendezni.

Mosolyogva lehajoltam hozzá egy utolsó csókra.

- Én is téged. - ezzel megfogta a tegnap este hordott ruháimat, és azokkal a kezeimben elindultam felfelé az emeletre.

Alig várom a nap további részét.

Sziasztok rózsácskáim😊!
Meg szeretném nektek köszönni a 7,1K-t. Egyszerűen elképesztőek vagytok. ^^
Nagyon szeretlek titeket, és hálás vagyok nektek.
👋🏻❤️Sziasztok!❤️👋🏻

👋🏻❤️Sziasztok!❤️👋🏻

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Killing Compulsion [Suga ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora