~Epilogus~

425 26 0
                                    

Írói szemszög

A Min család számára minden tökéletesen alakult. Hónapok óta minden teljesen harmonikusan történik a mostanra már nagy családnak.

A gyerekek megszülettek. Igen, gyerekek. Min Seo-yun és Min Seo-min. Az édes fiú-lány ikerpár.
Nem egypetéjűek. Világosbarna haj, és apró, szinte már fekete, apró mandula szemek.

Nincs ki zavarja őket.

Namjoon ellen elintézték a feljelentést, és Haneul felvételének köszönhetően sikeresen el is tudták zárni.
Elvégeztek rajta egy pár pszichiátriai vizsgálatot, amik által megállapították hogy valami nagy baj van a fejével, mi miatt egy elzárt intézménybe került.

Próbálta bemószerolni Yoongit, mondván hogy egy gyilkos, és egy pszichopata, de senki se hitte el neki.

Mivel hát miért hinnének egy olyannak, aki majdnem lelőtt egy gyereket, elraboltatott egy embert, és egy családot zaklatott.

Egy ideig kaptak leveleket, amiben minden volt ami csak lehetett.
Azonnal jelentették a hatóságoknak, aminek köszönhetően megtiltották a férfi számára hogy leveleket küldjön számukra.

De mostmár minden rendben van. Mindegyikőjük nagyon boldog, és örülnek neki hogy a sok szenvedés el vége van.

A család előtt fényes jövő áll, ahol minden a legnagyobb rendben van. Senki se akarja lerombolni a várukat, amit nagy nehezen, idővel építettek fel együtt.

Szívükben az egymás iránti szeretet lángja ég, és ez így van rendben.

Killing Compulsion [Suga ff.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang