Ahogy elhagytam a hatalmas épületet, azonnal beültem az autómba és elkezdtem hazavezetni, mikor megcsörrent a telefonom.
Tudom hogy ez nem egy jó dolog, és nem is a leg biztonságosabb, de felvettem.
- Igen? - szólaltam bele a készülékbe.
- Jó napot Mrs. Min. A fiával kapcsolatban hívom. - hallottam meg az iskola igazgatójának a hangját.
Azonnal pánikba estem.
- A fia a mai nap nemrég megtámadott egy pár diákot, ami miatt megkérném magukat hogy fáradjanak be az intézménybe minél előbb. - éreztem ahogy minden szín és élet kiszáll belőlem.
Mi a fene van ezzel a gyerekkel?
- Nagyon köszönöm. Sietünk be. Viszlát! - köszöntem el, és mikor ez megtörtént a vonal túlsó végén is, kinyomtam a hívást.
Gyorsan hazavezettem, közben pedig azon gondolkoztam hogy mit rontottam el, majd mikor hazaértem kiszálltam az autóból és berontottam a házba.
- Yoongi, emeld meg a seggedet és gyere! - húztam fel a kanapéról, majd megragadtam a távirányítót és kinyomtam a tévét.
- Mi történt? Ne öltözzek át? - jött ki velem a házból, én pedig be is zártam a az ajtót magunk mögött.
- Jó vagy így. - rántottam ki az autó ajtaját, és beültettem.
Én is beültem, beindítottam az autót, és el is kezdtem az iskola felé vezetni.
- Na de akkor magyarázd el hogy mi történt, mert kezdessz megijeszteni. - tisztán hallatszódott a hangján hogy tényleg kezd megijedni.
Út közben elmagyaráztam neki a helyzetet. Mindent elmondtam neki, amit az igazgató elmondott nekem a telefonban.
Amint megèrkeztünk sietve rohantunk be az iskolàba mint valami elmeháborodottak, egyenesen az igazgatói irodához.
Bekopogtunk, majd be is engedtük magunkat.
- Jó napot! - köszöntünk, Yoongi pedig becsukta az ajtót magunk mögött.
Azonnal lenèztem a székeken sorban ülő fiúkra. Ahogy megláttam Hant azonnal elképedtem.
Fejet lehajtva ült vères kezeit vizsgàlgatva.
- Jó napot Mr. és Mrs. Min. Mint ahogy azt már a telefonban is említettem a fiuk megtàmadott pàr diàkot, kik közül páran ott ülnek. - mutatott a székeken ülő sérült diàkokra.
- Sajnos egy páruk nem lehet itt mivel olyan súlyos sérülèseket szereztek hogy kórházba kellett őket szállítani. - elkerekedett szemekkel figyeltem Hant, aki mèg mindíg nem emelte fel a fejèt.
- Igazàból azèrt is hívtuk be magukat, mert a fiú a verekedés óta nem volt hajlandó megszólalni.Óvatosan odamentem Haneulhoz ès megsimogattam egy kicsit a fejèt, ő pedig lassan felemelte a fejét és ràm nèzett.
- El szeretnèm maguknak mondani hogy nagyon csalódott vagyok. Haneul egy nagyon jó kèpesítèsű diàk. Sose számítottam volna ilyenre pont tőle. - ingatta meg a fejèt.
- Muszàj lesz felfüggesztenem erre a hètre, ès ez alatt az idő alatt elkezdjük a megvitatni a többi tanàrral a helyzetet, hogy most mi legyen. - kulcsolta össze az ujjait az asztalon.
- Nem akarok maguknak hazudni, de nagy esély van rá hogy ki kell hogy csapjuk az iskolából. - igazította meg a szemüvegét.Remegő kezemmel túrtam bele szőke tincseimbe, mikor megéreztem Yoongi nagy kezèta hátamond ahogy körkörösen elkezdett simogatni.
- És mit tehetnènk annak az èrdekèben hogy ezt elkerüljük? - kérdezte meg Yoongi, az igazgató pedig hümmögött egyet, majd belekezdett.
- El kell mondania hogy mièrt tört ki a verekedés közöttük. Ez enyhítheti a büntetést.
Lehajtottam a fejemet, ès egyik kezemet a szemeim elè tettem, eltakarva könnyeimet.
- Köszönöm hogy bejöttek. Haneulnak a hèt folyamán tanítás után be kell jönnie és el kell mondania a történtek okát. Remélem ez megoldható. - állt fel az igazgató, és pedig gyorsan megtöröltem a szemeimet.
- Persze, és kérem majd ha megtud valamit, azonnal èrtesítsen minket. - ráztak kezet Yoongiék, majd felèm fordult és az èn kezemet is megrázta.
- Köszönöm hogy befáradtak. Viszlát.
- Viszlàt. - köszöntünk el.
Hanhoz fordultam, és kinyújtottam felè a kezemet.
- Gyere. - suttogtam, ő pedig azonnal felállt ès megfogta a kezemet, és együtt elhagytuk az irodàt.
Ez egy jó szar nap.
YOU ARE READING
Killing Compulsion [Suga ff.]
FanfictionAngela White egy 19 éves amerikai lány. Ártatlan, mindig segített akinek csak lehetett, sose ártott senkinek. Mindig könnyen tudott barátkozni, mindig kijött mindenkivel. A körülötte lévő emberek azt mondták hogy ő egy földre szállt angyal. De mikor...