~10~

1.4K 95 20
                                    

|A G U S T D|

- Mit szeretnél? - kuncogta ahogy csak egy csál fehérneműben ült az ölemben.

Szép nagy kék szemeiben láttam a vágyat megcsillanni. Végre az enyém lesz.

Szőke hosszú haja kicsit kócos volt.

- Azt szeretném... - kezdtem bele, mire ő csak mosolyogva várta hogy befejeztem. - Bevedd a farkamat a szép kis szádba. - hajoltam közelebb a sok csókolózástól duzzadt ajkaihoz.

- Igen? - nyomott egy puszit a számra. Én csak vigyorogva bólintottam egy nagyot.

- Szopj le édes~. - neki több se kellett. Kiszállt az ölemből és letérdelt elém.

Ki csatolta az övemet, majd kigombolta a nadrágomat. Segítettem neki azzal hogy felálltam egy kicsit, hogy lejjebb tudja húzni a a textileket.

Ahogy szembe került merev férfiasságommal elvigyorodott.

Visszaültem a helyemre, ő pedig azonnal ráfogott merevedésemre.

Nyomott rá egy piszit, aztán végig nyalta, majd bekapta egész hosszomat, mire belőlem egy morgás szabadult ki.

Elkezdett egy egyenletes tempót diktálni, de nekem nem volt elég ennyi, ezért megfogtam a fejét, és olyan tempóban mozgattam amilyenben én akartam.

Olyan gyorsan mozgattam a fejét, hogy ő csak kapaszkodni tudott a térdeimbe. Éreztem hogy elèrem a torkát.

Próbáltam visszatartani az orgazmusomat, de nem ment. Túl jó érzést adott nekem.

Szájába élveztem, majd elengedtem. Kiengedett a szájából, élvezetemet pedig készsègesen lenyelte. Egy kicsi a szája szélén maradt.

Kezemmel arcához nyúltam, és letöröltem mutatóujjammal, aztán szájába dugtam ujjamat.

Elkezdte ujjamat szopni és nyalogatni, mire éreztem hogy ismét túl izgatott lettem.

Kihúztam az ujjamat a szájából, majd lehajoltam hozzá.

- Egy második menetet Angela? - suttogtam ajkaimra, és hírtelen minden elsötétedett.

Lassan kinyitottam a szemeimet, pislogtam párat hogy realizáljam hogy hol is vagyok. Angela szobájában voltam, rajta felüdtem mesztelenül.

Itt esett le hogy csak álmodtam az egészet, és észre vettem hogy nem egy kis problémàm van.

- Mennyit aludtam? - kérdeztem, miközben felültem és az ölembe tettem a takaró egy részét.

- Egy olyan másfél órát. - ült fel a kék szemű is.

- Rendben. - morogtam, majd felálltam, miközben magam köré tekertem a takarót és kimentem a szobából.

Hülye álom....

|A N G E L A|

Ez meg mi volt? Fura álma lehetett, már amennyit beszélt álmában. Legalább megúsztam azt hogy rám másszon.

Kikeltem az ágyból, bementem a fürdőszobába ès elrendeztem magamat.

Kièrve magamra kaptam egy rövid felete nadrágot és egy fehér rövidujjú pólót, aminek az ujj részei pirosak voltak.

Felkötöttem hajamat, és kimentem a szobából, és bementem Hobiéba.

Beérve szemeim elé tárult az hogy még mindíg alszik. Odamentem ès rávetettem magamat, mire ő csak megugrott ijedtében.

Mikor meghallotta nevetésemet, ő is elkezdett egy kicsit nevetni.

- Jó reggelt Angel. - ő Angelnek hív, vagy angyalnak, bár a kettő ugyan az, amit el is mondtam neki, őt nem érdekelte.

- Jó reggelt. - kuncogtam. Ő csak egy pimasz mosolyra húzta a száját, és kezei gyorsan nyakam köré fonta, és mellkasához ölelt.

Olyan szorosan tartott hogy már levegőt sem kaptam.

- Hobi... Nem kapok levegőt. - nyöszörögtam, mire most ő kezdett el nevetni. Elengedett, majd egy bocsánatkérés után azt mondta hogy mindjárt elkészül és mehetünk reggelizni.

Magával vitt pár ruhát én pedig addig vártam rá.

Remélem a nap további része jó lesz.

Killing Compulsion [Suga ff.]Where stories live. Discover now