- Angela nyugodj meg. - tette kezét a vállára Hoseok.
- Tudom hogy aggódsz. Mi is nagyon aggódunk érte, de kérlek csak nyugodj meg. - markolta bele vállába egy kicsit.- Nyugodjak meg?.. - kèrdezte hallkan, fejét lehajtva.
- Hogy nyugodjak meg amikor a férjem az Isten tudja hol van?! - emelte meg a hangjàt idegessègében.Amint észrevette hogy mennyire rámordult a szegény fèrfira, azonnal beharapta alsó ajkát, könnyeit visszanyerve.
- Csak azt akarom hogy itt legyen velünk oké? - törölte meg a szemeit kezeivel.
- Nem èrdekel hogy hogyhan vagy mi kèpp, de tegyünk meg mindent hogy megtalàljuk. - nézett végig mindegyikőjükön, szomorú szemekkel.Jin és Hoseok barátnője, Aera és Cho ragaszkodtak ahoz hogy velem maradjanak amíg a fiúk elmennek a mai nap is párja után keresni.
A fiúk jobbnak láttàk ha a mai nap otthon marad, mivel Angela Yoongi eltűnése óta alig alszik valamit, vagy ha alszik is akkor nem valami jól.
Azt szeretnèk hogy végre kipihenje magát.Amint az öt fèrfi elmentek hogy ismét körbe pásztázzák a környéket, Cho belekarolt Angela kezèbe ès odamentek a kanapèhoz.
- Üljünk le és beszèlgessünk egy kicsit. - ültek le mind a hàrman, de Angela teljesen a gondolataiba volt merülve.
- Angel? Figyelsz? - lengette meg kezét Aera szemei előtt, ezzel azonnal kirángatva a fejèben cikázó gondolatai közül.
- Figyelj, tudjuk hogy nagyon aggódsz Yoongiért, de tényleg pihenned kellene. Nagyon fàradtnak tűnsz. - simította meg felkarjàt.- Igen. Figyeld meg hogy meg fogjuk találni. - adott neki egy bíztató mosolyt hogy akár egy kicsit is meg tudja nyugtatni.
- Ajánlom. Mert ha nem találjuk meg abba bele fogok őrülni. - dőlt hàtra karba tett kezekkel.
- Meg akkor maga a dèmon is csak még jobban rám fog akaszkodni. - fintorodott el Namjoonra gondolva.Amióta férje eltűnt, Namjoon rengeteget làtogatja őt, próbàlva vele beszèlni. Egyszerűen csak nem bír leakadni róla.
- Ne emlegesd mert a vègén tényleg itt terem. - viccelődtek barátnői, ezzel egy kis mosolyt gördítve fáradt barátjuk arcára.
- A gyerekek mit szóltak hozzá hogy nincsen itthon az apjuk majdnem egy hete? - kérdezett rá hírtelen Aera.
- YoonJinak nem mondtam el. Annyit mondtam neki hogy rengeteget dolgozik és hogy mindíg akkor jön haza amikor ő alszik, majd akkor megy munkába még mielőtt felkelne. - sóhajtott egy hatalmasat.
- Ezt egyszerűbb volt neki megmagyarázni, mint azt hogy Yoogi eltűnt. - kezdett el ujjaival babrálni.- Na és Haneul? - kapta meg a következő kèrdést.
- Nem tudom. Amióta eltűnt, eléggè könnyen fel lehet bosszantani. Sokszor tudnàm szájon vàgni ahogy beszèl velem. - hunyta le a szemeit, próbàlva lenyugtatni magàt.
Elkezdtek másról csevegni, Angela pedig szépen lassan el tudott lazulni, és gondolatait egy pozitívabb irányba tudta àtterelni barátainak köszönhetően.
Egy pár pillanatra el tudta felejteni a rossz dolgokat, de persze nem teljesen.
BINABASA MO ANG
Killing Compulsion [Suga ff.]
FanfictionAngela White egy 19 éves amerikai lány. Ártatlan, mindig segített akinek csak lehetett, sose ártott senkinek. Mindig könnyen tudott barátkozni, mindig kijött mindenkivel. A körülötte lévő emberek azt mondták hogy ő egy földre szállt angyal. De mikor...