Majdnem eltelt egy hónap. Yoonginak igaza volt. Tényleg belé szerettem a nap végére.
Nagyon jól megvagyunk. Sokat mesélt magáról, hogy meg tudjam ismerni egy kicsit jobban.
Sok helyre elvitt, és el tudtam annyira nyerni a bizalmát hogy elengedjen sétálgatni egy kicsit.
Nagyon sok dolgot vesz nekem, hiába mondom hogy ne tegye. Nem hallgat ràm.
Azt mondta hogy az ő kis hercegnője vagyok, és hogy mindent meg szeretne adni nekem. Még azt is amire nincs szükségem.
Pedig nekem az is elég hogy foglalkozik velem, és mellettem van.
Mikor Nam megtudta hogy együtt vagyunk, el sem akarta hinni. Nagyon mérges lett Sugára, de nem mondta el mekem hogy miért.
De amióta tud a dologról, azóta jobban aggódik értem, és sokkal jobban figyeli Yoongit.
A többiek egész jól kezelték az egészet, csak kicsit szomorúak voltak hogy nem fogok velük lenni, mert Suga folyamatosan ki fog sajátítani.
De megnyugtattam őket hogy ez nem fog megtörténni.
Most èppen zuhanyozok, Suga pedig a szobában vár rám.
Már átköltözött a szobámba, vagyis nem. De éjjszakánkènt mindíg átjön hozzám és együtt alszunk.
Megfogtam a tusfürdőt és egy kicsit a kezembe nyomtam, majd elkezdtem szétkenni a testemen.
Hírtelen meghallottam az ajtó nyitódását. A víz folyásàtól nem voltam biztos benne hogy tényleg kinyitották az ajtót, vagy csak bekèpzelem.
Nem törődve vele élveztem a meleg vizet ami a testemre esett. De amikor meghallottam hogy valaki kinyitja a zuhanykabin ajtaját, azonnal ledermedtem.
Óvatosan hátra nèztem a vállam felett, és egy kicsit megnyugodtam mikor megláttam Yoongi arcát.
- Megijesztettél. - sóhajtottam egyet. - Mit keresel itt? Nem azt mondtad hogy megvársz? - kíváncsiskodtam.
- De. De nem tudtam meglenni nélküled. - ölelt àt csupasz kezeivel.
Csupasz mellkasa nekinyomódott hàtamnak, és állàt a vállamra tette.
- De nem lenne jobb ha kint megvárnál? - kérdeztem rá félve, de ő csak mosolyogva megingatta a fejét.
- Ugye tudod hogy szeretlek? - láttam ahogy a szemei egy kicsit elsötétedtek.
- Tudom de- - nem hagyta hogy befejezzem, mert egyik kezemmel megfogta az államat, ès fejemet hátra döntve előre hajolt és megcsókolt.
Elkezdett nekinyomni a zuhanykabin hideg üvegének.
- Yoongi.... Neh.. - nyögtem ki nagy nehezen két csók közt.
- Miért? - vállt el tőlem egy pillanatra, majd nyakamba bújt.
- Csak... csak nem és kész. - sóhajtottam ahogy elkezdte nyakamat apró csókokkal behinteni.
- Ha a miatt aggódsz hogy meghallanak minket.. Ne aggódj, nem fognak. - ezek a mondatok nem megnyugtattak, hanem inkább nyugtalanítottak.
- De... - nem tudtam mit mondani, mert beleharapott a vállamba. Nem olyan erősen mint a legutóbb, de a nyoma biztos látszódni fog.
Felé akartam fordulni hogy el tudjam magamtól tolni, de nem tudtam.
Olyan szorosan nekiszorított az üvegnek, hogy csak támaszkodni tudtam a kezeimmel.
- Szeretlek... - suttogta fülembe ahogy egyik kezével megfogta a mellemet és elkezdte masszírozni azt.
- Én.. is.. De.. - olyan erősen szívta meg a nyakamat hogy az már fájt.
Még nem adtam fel. Minden erőmmel próbàltam megfordulni, de ő csak mèg jobban az üvegnek nyomott engem.
- Yoongi... - szöszörögtem elhaló hangon, mikor hírtelen belém hatolt hátulról. Elsikítottam magam a fájdalomtól.
Fájt a belsőm, és fájt a hátam ami ívben állt. Olyan volt mintha el akarna törni a gerincem.
A ránk eső víz miatt nem tudtam meghatározni, hogy hol kezdődik a víz, és hol a könnyeim.
Alig hagyott időt hogy megszokhassam méretét, mert már el is kezdte mozgatni a csípőjét. Lassan, és méllyeket lökött.
- V-vedd ki. Fáj! - kezdtem el egyik kezemmel hàtrafejé nyúlni hogy megpróbàljam ellökni, de ő csak megfogta a csuklómat ès hátra rántotta a kezemet.
Közelebb simult hozzám, és ismét elkezdte a nyakamat kényeztetni.
- Szeretlek.. - suttogta. Én csak sírtam, nem tudtam mást tenni.
Folyamatosan azt hajtogatta hogy szeret, de én nem tudtam mit mondani.
- Szeretlek. - ismételte el már nem tudom hányadjára.
- Hazudsz. - sírtam. Lábaim egyre jobban remegtek az egyre gyorsabb tempó miatt amit diktált.
- Mondhatod azt hogy nem akarod, de a tested nem ezt mondja. - suttogta fülembe.
Hallottam hogy morgások hagyják el az ajkait.
Egyre gyorsabban mozgott bennem, míg belém nem élvezett.
Lihegve kihúzódott belőlem, és derekamnál fogva tartott, mert a lábaim iszonyatosan remegtek.
Lemosta rólam a tusfürdőt, megtörölt, majd karjaiba véve kicipelt a fürdőszobából.
Befektetett az ágyamba majd betakart és egy csókot nyomott az ajkaimra.
Visszament és ő is lezuhanyozott, majd visszajött és befeküdt mellém és magához ölelve egy utolsó csókba hívott, majd álomra hajtotta fejét.
Nem tudtam aludni. Csak folytak a könnyeim. Nem tudtam megàllítani őket. Mindenem fájt... És csak most esett le a legfontosabb dolog....
Nem védekeztünk....
Sziasztok rózsácskáim!😄
Meg szeretném nektek köszönni nektek a 3,5K-t. ^^
Imádlak titeket mindennél jobban.😊❤️ Legyen tovàbbi szép estètek/deletek/reggeletek. Attól függ mikor olvassátok.😃Sok puszit nektek.😊
❤️👋🏻Sziasztok!👋🏻❤️
YOU ARE READING
Killing Compulsion [Suga ff.]
FanfictionAngela White egy 19 éves amerikai lány. Ártatlan, mindig segített akinek csak lehetett, sose ártott senkinek. Mindig könnyen tudott barátkozni, mindig kijött mindenkivel. A körülötte lévő emberek azt mondták hogy ő egy földre szállt angyal. De mikor...